en
Feedback
RANDOM TASK 💐✨🫶🏻

RANDOM TASK 💐✨🫶🏻

Closed channel

🚩 Channel was restricted by Telegram

Show more
No data
Subscribers
-124 hours
-137 days
-3030 days
Posts Archive
masih ada, mari la pm 😔😔

TASK GOOGLE REVIEW ☁️ kedai: 📌 One Hair Design Center -link kedai akan diberi -ayat akan diberi. -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success. 50sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.

Repost from N/a
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh 𝐃𝐑𝐎𝐏𝐒𝐇𝐈𝐏 𝐅𝐑𝐄𝐄 ⋆. 𐙚 ˚ Nak buat duit part time tapi tak jumpa supplier yang o
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh 𝐃𝐑𝐎𝐏𝐒𝐇𝐈𝐏 𝐅𝐑𝐄𝐄 ⋆. 𐙚 ˚ Nak buat duit part time tapi tak jumpa supplier yang offer harga murah ? Meh join @nadeeservice 🤩 Skop kerja mudah sangatt cuma iklan kan servis - servis yang kita ada sambil up untung sendiri . Bukan business atas angin ya ❌ Kenapa kena join under @nadeeservice ? ✅ Reward capai target ✅ Tak buat sales tak kena kick ✅ Harga murah giler (dalam channel harga buyer) ✅ Owner fast reply AVAILABLE 10 SLOT ‼️ hmu @nsnadee T.me/nadeeservice

dua slot only! fast pay

TASK GOOGLE REVIEW ☁️ kedai: 📌 One Hair Design Center -link kedai akan diberi -ayat akan diberi. -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success. 50sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 woop woop rawr ! 🦖 everyone! ada 'channel task' baru nii nak duit sambil landing2 je? mehh join no promote, no modal, no invite 😍 @taskbydinoo akan sediakan task2 yang mudah je untuk korang buat dan dapat duitt 😆 walaupun sikit payment bila buat banyak task, nanti jadi bukit!! 🌄 MEHH JOIN NOWW!! 🇲🇾- Malay Only ! salary prove ⬇️ https://t.me/+e-2l-mZBAbMwZGU1

Repost from N/a
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh Selling Fisch by xNishzz ( ROBLOX ) Fish Ancient Megaladon - RM 1 (Out Of Stock ) Phanto
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh Selling Fisch by xNishzz ( ROBLOX ) Fish Ancient Megaladon - RM 1 (Out Of Stock ) Phantom Megaladon - RM 1 ( Out Of stock ) Ancient Depth Serpent - RM 0.50 ( 14 Stock ) Mosasaurus - RM 0.25 ( Many Stock ) Colossal Squid - RM 0.25 ( Many Stock ) Enchant Relic Basic x25 - RM 1 Abyysal - RM 0.50 ( 2 Stock ) Hexed - RM 0.50 ( 1 Stock ) Totem Pop Aurora Totem 1x RM 1 ( Out Of Stock ) Baru Nak Kumpul Feedback : https://t.me/+9Q5y_4rddMpkYjI1 Group Discord : https://discord.gg/7XazcAg6 Pm : @xNishzz

https://t.me/contestwshaa/680 tolong react 🍓 atau ❤️ thank you yang sudah react 💋

LATE PAY!! — ★! : link 1 react " 🕊 " ss claim mp — ★! : link 2 react " 👾 " ss claim mp → @ririnakkgone — ★! : buat banyak acc send qr link↓ 1. [https://t.me/contestwithly/196] 2. [https://t.me/c/2362666679/86] kalau tkle bukak ni↑ tekan Link bawah and join dulu baru tekan Link atas ni balik ↑ https://t.me/+YCXRNBeST3tjZDY1

6 slots ! kedai ni mmg senang mau successs

TASK GOOGLE REVIEW ☁️ kedai: 📌 Restoran Dayangku -link kedai akan diberi -ayat akan diberi. -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success. ✅ malay/non malay is allowed. 30sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.

‼️TASK REACT ‼️ tkn ni dlu https://t.me/+FePUm0hOJw1iODk1 link react https://t.me/c/2068612142/2928 1 sen / acc pm @byhariss for mp bole buat bnyk acc

https://t.me/contestwshaa/680 tolong react 🍓 atau ❤️ thank you yang sudah react 💋

PAID PROMOTE BY @afrsya_08 ⚡️𝙎𝙀𝙍𝙑𝙄𝘾𝙀 𝙉𝙊𝙆𝙊𝙎 𝘽𝙔 𝙋𝙐𝙏𝙎𝙏𝙊𝙍𝙀⚡️ 𝙎𝙏𝙊𝘾𝙆 𝘼𝙇𝙇 𝘼𝙑𝘼𝙄𝙇𝘼𝘽𝙇𝙀 NOKOS LUA
PAID PROMOTE BY @afrsya_08 ⚡️𝙎𝙀𝙍𝙑𝙄𝘾𝙀 𝙉𝙊𝙆𝙊𝙎 𝘽𝙔 𝙋𝙐𝙏𝙎𝙏𝙊𝙍𝙀⚡️ 𝙎𝙏𝙊𝘾𝙆 𝘼𝙇𝙇 𝘼𝙑𝘼𝙄𝙇𝘼𝘽𝙇𝙀 NOKOS LUAR NEGARA PUN ADA JUGA 👇NOKOS WS 👇
𝙋𝙊𝙇𝘼𝙉𝘿 🇵🇱 𝗥𝗠  4 𝘾𝘼𝙉𝘼𝘿𝘼 🇨🇦 𝗥𝗠  4 𝙈𝘼𝙇𝘼𝙔𝙎𝙄𝘼🇲🇾 𝙍𝙈7 𝙄𝙉𝘿𝙊𝙉𝙀𝙎𝙄𝘼 𝙍𝙈3.50 𝙁𝙄𝙇𝙄𝙋𝙄𝙉𝘼 🇵🇭 𝙍𝙈4.50 𝙏𝙃𝘼𝙄𝙇𝘼𝙉𝘿 𝗥𝗠 4 𝗔𝗠𝗘𝗥𝗜𝗞𝗔  𝗥𝗠 4 𝗣𝗔𝗥𝗜𝗦  𝗥𝗠 4
𝙔𝘼𝙉𝙂 𝙋𝙀𝙉𝙏𝙄𝙉𝙂 𝙋𝙈 𝘿𝙐𝙇𝙐 𝙏𝘼𝙉𝙔𝘼"  𝘽𝙊𝙇𝙀𝙃 𝙉𝙀𝙂𝙊 𝘽𝙀𝙍𝙈𝙄𝙉𝘼𝙏 𝙋𝙈 @PUT_STORE1 𝙁𝘽 @FEEDBACKBYRIZ01 𝘾𝙃𝘼𝙉𝙉𝙀𝙇 @STOCKNOKOSPUT

Jual ebook kah jual Template Canva ni ? Benda boleh buat duadua, buat apa mau pilih salah satu kan? 😬 Siok weyhh setiap minggu dapat 4 angka komisyen dari jualan ebook Rahsia Buat Duit dengan Template Canva yang kita sendiri sudah baca, buat & dapat hasil sendiri. ✅ Dapat untung jual Template Canva ✅ Dapat komisyen jual ebook https://templatemudah.com/order/form/ERBDDTC/1287

DROPSHIP NEEDED FOR 2025 https://chat.whatsapp.com/IOC8smaiH6O6eGP4wC9AYo https://t.me/+ucvmFnr8B9JhMDE9 PENERIMAAN NEW DS PADA 31/12/2024 hi student" dekat luar sana🫰🏻ada yang perlukan duit untuk belanja harian ? tak nak menyusahkan family and nak beli barang keperluan ? korang boleh join jadi dropship intan😜kerja yang sangat mudah dan simple untuk student mcm kita🥹korang hanya perlu cari customer dan handle customer sahaja , segala order owner dan admin akan settlekan🫶🏻umur 13+ sudah boleh join , wajib ade tng/bank ye untuk urusan pembayaran , akan ada reward untuk yang dapat banyak customer tau😍bahan promote dan cara kerja sudah pun disediakan😚feedback almost 500+ ada dekat channel tele kita😜free join sahaja korang!!tak perlukan modal !! sebab apa saya panggil job ni untuk student ? sebab kerja bila bila masa pun boleh 😍 KORANG DAPAT JUAL -BOOST TIKTOK / IG -APPS PREMIUM -POLAROID -EMAS BANGKOK -HANDBAG , MAKEUP , HEELS -BAJU -ACC MEDIA SOSIAL -MOVIE -DAN LAIN LAIN PRODUK YANG AKAN MASUK

https://t.me/contestwshaa/680 tolong react 🍓 atau ❤️ thank you yang sudah react 💋

DROPSHIP NEEDED FOR 2025 https://chat.whatsapp.com/IOC8smaiH6O6eGP4wC9AYo https://t.me/+ucvmFnr8B9JhMDE9 PENERIMAAN NEW DS PADA 31/12/2024 hi student" dekat luar sana🫰🏻ada yang perlukan duit untuk belanja harian ? tak nak menyusahkan family and nak beli barang keperluan ? korang boleh join jadi dropship intan😜kerja yang sangat mudah dan simple untuk student mcm kita🥹korang hanya perlu cari customer dan handle customer sahaja , segala order owner dan admin akan settlekan🫶🏻umur 13+ sudah boleh join , wajib ade tng/bank ye untuk urusan pembayaran , akan ada reward untuk yang dapat banyak customer tau😍bahan promote dan cara kerja sudah pun disediakan😚feedback almost 500+ ada dekat channel tele kita😜free join sahaja korang!!tak perlukan modal !! sebab apa saya panggil job ni untuk student ? sebab kerja bila bila masa pun boleh 😍 KORANG DAPAT JUAL -BOOST TIKTOK / IG -APPS PREMIUM -POLAROID -EMAS BANGKOK -HANDBAG , MAKEUP , HEELS -BAJU -ACC MEDIA SOSIAL -MOVIE -DAN LAIN LAIN PRODUK YANG AKAN MASUK

TASK GOOGLE REVIEW ☁️ kedai: 📌 NOX Clinic Kuchai (Skin • Aesthetic • Laser • Hair • Slimming) 医美/皮肤诊所 -link kedai akan diberi -ayat akan diberi. -hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti -lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success 50sen jika success. PM @hamsteriscutie for Google review task.

Repost from N/a
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh ☆ PRICE LIST NETFLIX BY KIZU STORE ✰ ━☆ Netflix Private [ 1P1U ] 🛍️ ♡ 1Month - Rm16.50
𝗣𝗔𝗜𝗗 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗧𝗘 𝗕𝗬 @aadwyh ☆ PRICE LIST NETFLIX BY KIZU STORE ✰ ━☆ Netflix Private [ 1P1U ] 🛍️ ♡ 1Month - Rm16.50 🛍️ ♡ 2Month - Rm25.50 🛍️ ♡ 3Month - Rm36.00 🛍️ ♡︎ 1Year - Rm65.00 [ atas 1m can set pin & name ] [ have full warranty ] [ Add on Dev RM3.00 ] ━☆ Netflix Sharing [ 1P2U ] 🛍️ ♡ 1Week - Rm 4.20 🛍️ ♡ 1Month - Rm11.60 🛍️ ♡ 2Month - Rm17.40 🛍️ ♡ 3Month - Rm21.90 🛍️ ♡ 5Month - Rm37.00 [ can't set pin & name ] [ have full warranty ] [ add on dev RM3.00 ] BERMINAT PM ➪ https://wa.me/60102703198?text=Nak+Acc+Netflix+Min FEEDBACK ➪ https://t.me/FeedbackKizuStore