RANDOM TASK 💐✨🫶🏻
Closed channel
No data
Subscribers
-124 hours
-137 days
-3030 days
Posts Archive
TASK TELE by YIN✨
•ss & send ~> @yinnyyii
0.01/acc ( 6 slot only ✅)
https://t.me/+owbB4ienojk5MDY1
0.05/acc ( limit 5 acc )
https://t.me/alltasksksks
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
- task tele ( channel baru ) [ 0.02/per acc ]
- join & ss send dekat @naattriatul
- no limit acc
- send qr sekali
- no nokos
- dah pay jangan left ‼️
[ https://t.me/+YRKytKAFh2BiNjVl ]
‼️ yang nak beli baju mur ii bawah rm10 boleh join , nak tengok croptop , hoodie , sweatshirt , jeans , cargo ? boleh join ‼️
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
❤️ Paid promote by yaya ❤️
- task tele ( channel baru ) [ 0.02/per acc ]
- join & ss send dekat @naattriatul
- no limit acc
- send qr sekali
- no nokos
- dah pay jangan left ‼️
[ https://t.me/+YRKytKAFh2BiNjVl ]
‼️ yang nak beli baju mur ii bawah rm10 boleh join , nak tengok croptop , hoodie , sweatshirt , jeans , cargo ? boleh join ‼️
TASK GOOGLE REVIEW 🤍
kedai:
📌VYROX International Sdn Bhd
📌One Hair Design Center
📌AIA Medical Card & Life Insurance - Kepong/KL (Jason Khor)
-link kedai akan diberi
-ayat ulasan akan diberi
-hanya buat review sahaja. Saya akan guide jika tak reti
-lepas buat review, copy paste link. Jika naik 5 star then success. Jika tidak naik, maaf tak success
✅ only malay user is accepted .
30sen jika success. PM @hamsteriscutie
Repost from N/a
❗SCAMMER ALERT❗
nak bukti pm - https://wa.me/601135193241
siapa ada berurusan atas nama , noor suhaila binti subri n dewi aneesa binti mohamed hati hati lah yee , scammer kola kedah 🤣 dahla hauk , jadi scammer plak haih 🫠 rugi dunia rugi akhirat 🤘🏻 n siapa kenai cakap kat dia , aku takhalalkan sesen pun okay sayang , nanti merangkak pakai gigi tau 😘 tolong panjangkan status neh 🙏🏻
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
HAI AWAK SEMUAA🤍
•Korang mesti cari booster yang murahkannn,marii kesini,ryn ada jual booster untuk korang naikkan view, follower dan likee
💋𝗣𝗥𝗜𝗖𝗘𝗟𝗜𝗦𝗧 𝗕𝗢𝗢𝗦𝗧 𝗧𝗜𝗞𝗧𝗢𝗞 .ᐟ
─ ¿ 𝗧𝗜𝗞𝗧𝗢𝗞 𝗙𝗢𝗟𝗟𝗢𝗪𝗘𝗥𝗦 [𝗠𝗜𝗫] 🦕 :
𐙚 50 : RM3.00
𐙚 100 - 200 : RM7
𐙚 300 - 400 : RM11
𐙚 500 - 600 : RM16
𐙚 700 - 800 : RM22
𐙚 900 - 1000 : RM25
─ ¿ 𝗧𝗜𝗞𝗧𝗢𝗞 𝗟𝗜𝗞𝗘𝗦 [𝗠𝗜𝗫] 🦕 :
𐙚 100 - 200 : RM2.00
𐙚 300 - 400 : RM3.00
𐙚 500 - 600 : RM4.00
𐙚 700 - 800 : RM5.60
𐙚 900 - 1000 : RM6.70
─ ¿ 𝗧𝗜𝗞𝗧𝗢𝗞 𝗩𝗜𝗘𝗪𝗦 [𝗠𝗜𝗫] 🦕 :
𐙚 1K - 2K : RM1.00
𐙚 3K - 4K : RM2.60
𐙚 5K - 6K : RM3.10
𐙚 7K - 8K : RM3.60
𐙚 9K - 10K : RM3.90
•Selain dari booster,ryn ada jual diamond ml dan pubg
💋𝗣𝗥𝗜𝗖𝗘𝗟𝗜𝗦𝗧 𝗗𝗜𝗔𝗠𝗢𝗡𝗗 𝗠𝗟𝗕𝗕 .ᐟ
𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦 𝘮𝘶𝘳𝘢𝘩 ── .✦ 💎
♫ 56 diamond : RM4.10
♫ 112 diamond : RM8.60
♫ 223 diamond : RM15.40
♫ 336 diamond : RM23.00
♫ 570 diamond : RM36.50
𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦 𝘴𝘶𝘭𝘵𝘢𝘯 ── .✦ 💎
♫ 1,163 diamond : RM71.30
♫ 2,398 diamond : RM141.70
💋𝗣𝗥𝗜𝗖𝗘𝗟𝗜𝗦𝗧 𝗨𝗖 𝗣𝗨𝗕𝗚𝗠 .ᐟ
𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦 𝘮𝘶𝘳𝘢𝘩 ── .✦ 🎮
♫ 65 UC : RM6.00
♫ 130 UC : RM12.00
♫ 424 UC : RM 29.50
𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦 𝘴𝘶𝘭𝘵𝘢𝘯 ── .✦ 🎮
♫ 717 UC : RM49.20
♫ 1565 UC : RM95.30
𝒃𝒆𝒏𝒆𝒇𝒊𝒕𝒔 ᰔ
✶ process only take 1-10 minutes
✶ trusted seller
✶ have feedback
✶ server malaysia only !
🌷Wanna buy? tap @anyrsa /@rrynhhs to buyy🤍
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
Task registerTASK RM20 - 18 tahun ke atas - Modal Rm1 - ada bank sendiri - verify ic scan muka Yang nak buat blh pm @yayalong24 yg pnting trusted
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
🦋open convert voucher shopee to tng🦋
💰 ios dan android
💰 voucher RM7 ke atas
💰 all seller/semua penjual
💰 perbelanjaan min RM 0
💰 payment lepas 2/3 hari
💰 daripada korang biarkan voucher expired lebih baik convert ke TnG
💰 walaupun sikit klw kumpul byk jga tu
💸 tak pandai nk convert ? saya akan ajar juga!!
💸 yang nak convert blh pm saya @its_nerlyn
Link grup:https://t.me/+MZchx3nVkVEzZGZl
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
Siapa nk join kutu bulanan RM50 X 20 org dapat RM1,000...bermula 04/11/24...akan dapat pada setiap 4 hari bulan setiap bulan...berminat blh pm no dibawah👇
https://www.wasap.my/60165349129/nkjoinkutu
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
open task likes n comment tt
rate 0.02/1
https://vt.tiktok.com/ZSjeyNB8E/
send qr : @cm0ngirl
Yg ada byk acc boleh buat ya, UNLIMITED!
Repost from 🎀 𝗠𝗽 / 𝗧𝗮𝘀𝗸 𝗕𝘆 𝗬𝗮𝘆𝗮 🎀
+1
💗OPEN CONVERT VOUCHER
SHOPEE BY YAYA 💗
- Voucher Rm7 - Rm30
- All sellers spen min rm0
- ios & android
- fast payment & late payment ( lain harga )
- fast payment after rate ( ikut arahan untuk rate )
- late payment selepas 2 hari
- convert to Tng / bank
Yang nak convert blh pm @yayalong24
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
TASK JOB KLIK LINK (MP 0.01/ACC)
https://tinyurl.com/FreelanceabataMY
(Dh klik ss n join..hantar di telegram @zarrazn & claim MP 0.01/acc klik)
TASK BY YEENNKTURU 🎀🤍!
[TASK TELEGRAM•01/ACC]
(nrhaa)
https://t.me/+6Vp4aE2aIjkxOWVl
> LIMIT 5 ACC
> NO NOKOS ❕
> JOINNED ONLY❕
[TASK TELEGRAM•01/ACC]
(aisyah)
https://t.me/+zcQGDr_W0603Mjhl
> NO NOKOS❕
> JOINNED ONLY❕
[TASK TELEGRAM•01/ACC]
(kyeompi)
https://t.me/+BSFOSyXcuPQzMTg1
>JOINNED ONLY ❕
[TASK TELEGRAM•03/ACC]
(DAMZZ)
https://t.me/+QjGOkFNCp7IzMWE1
>JOINNED ONLY❕
[TASK TELEGRAM•01/ACC]
(WANA)
https://t.me/+AM85TKdfbxVlMTRl
>JOINNED ONLY ❕
SEND SS & QR DEKAT @yeennkturu
TASK CLOSE YEEN PAY ✅
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
Hi love! Korang ada acc telegram/nokos yang idc 1,2, 50,51,52,53,54,55,56,57,58,59 ataupun group chat/gc telegram tahun 2020, 2021, 2022, 2023 yang tak pakai dan need duit? Meh sini jual dkt saya! Available via topup, spay, tng dan btc yaa 😍 Wahh sape je taknak duit kan?6 Dengan jual semua tu boleh dapat duitt. Untuk price dia boleh bincang rc dan testimoni/proof pun ada jugak ‼
ㅤㅤㅤ < contact @WonheeLaee >
+2
Harga jackpot guyss🔥 sapa cepat dia dapat😍 RM50 termasuk pos🔥😍 mur mur je nak jual , nak habiskan stock🔥
http://www.wasap.my/60172500319/bouquetjackpot
TASK TELE
•join and ss "you joined this channel"send to @afrsya_08
•ss dari dalam/luar
•send qr and username tele
•dah masuk jangan left
Limit 1 acc sahaja
=0.01/1
https://t.me/+6oNwnhgd2Lo0ZDBl
LATE PAYMENT ❗️❗️
Jom join kelas shopee affiliate sis, 5 org prtama ja sis bgi hrga rm12. Harga asal yuran rm20 🥰
https://wasap.my/601162098419/kelas+shopee+rm12
PAID PROMOTE BY @afrsya_08
🎀 𝔹𝕖𝕖 𝕎𝕙𝕒𝕥𝕤𝕒𝕡𝕡 𝕍𝟚 🎀
𝗦𝗲𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗴𝗿𝗼𝘂𝗽 𝘄𝘀 𝗷𝗲 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗱𝘂𝗶𝘁 ? 𝗝𝗼𝗯 𝘀𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 𝗰𝗲𝗻𝗶 𝘀𝗮𝗽𝗮 𝗷𝗲 𝘁𝗸𝗺𝗮𝗵𝘂
🎀 𝑺𝒂𝒍𝒍𝒂𝒓𝒚 𝒓𝒎8 - 𝒓𝒎100+
🎀 𝑷𝒂𝒚𝒎𝒆𝒏𝒕 𝑻𝒏𝑮 / 𝒃𝒂𝒏𝒌 / 𝒒𝒓𝒓𝒊𝒔𝒔
🎀 𝒊𝒏𝒅𝒐 𝒎𝒂𝒍𝒂𝒚 𝒄𝒂𝒏
🎀 𝒕𝒂𝒏𝒑𝒂 𝒎𝒐𝒅𝒂𝒍
🎀 𝒕𝒊𝒂𝒅𝒂 𝒂𝒅𝒂 𝒉𝒂𝒅 𝒖𝒎𝒖𝒓
𝑁𝑜𝑡𝑒 : 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑗𝑜𝑏 𝑟𝑖𝑠𝑖𝑘𝑜 𝑤𝑠𝑝 𝑘𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑛 , 𝑝𝑙𝑠 𝑗𝑔𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑎𝑘
SALLARY RECEIPT ? Here ⬇️
https://t.me/+XxkPiv8wA2s3ZWE1
GROUP FILE ⬇️
🎀 𝔹𝕖𝕖 𝕎𝕙𝕒𝕥𝕤𝕒𝕡𝕡 𝕍𝟚 🎀
𝗦𝗲𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗴𝗿𝗼𝘂𝗽 𝘄𝘀 𝗷𝗲 𝗯𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗱𝘂𝗶𝘁 ? 𝗝𝗼𝗯 𝘀𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴 𝗰𝗲𝗻𝗶 𝘀𝗮𝗽𝗮 𝗷𝗲 𝘁𝗸𝗺𝗮𝗵𝘂
🎀 𝑺𝒂𝒍𝒍𝒂𝒓𝒚 𝒓𝒎8 - 𝒓𝒎100+
🎀 𝑷𝒂𝒚𝒎𝒆𝒏𝒕 𝑻𝒏𝑮 / 𝒃𝒂𝒏𝒌 / 𝒒𝒓𝒓𝒊𝒔𝒔
🎀 𝒊𝒏𝒅𝒐 𝒎𝒂𝒍𝒂𝒚 𝒄𝒂𝒏
🎀 𝒕𝒂𝒏𝒑𝒂 𝒎𝒐𝒅𝒂𝒍
🎀 𝒕𝒊𝒂𝒅𝒂 𝒂𝒅𝒂 𝒉𝒂𝒅 𝒖𝒎𝒖𝒓
𝑁𝑜𝑡𝑒 : 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑗𝑜𝑏 𝑟𝑖𝑠𝑖𝑘𝑜 𝑤𝑠𝑝 𝑘𝑒𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑛 , 𝑝𝑙𝑠 𝑗𝑔𝑛 𝑡𝑎𝑚𝑎𝑘
SALLARY RECEIPT ? Here ⬇️
https://t.me/+XxkPiv8wA2s3ZWE1
GROUP FILE ⬇️
https://t.me/+sO_DYYxQ2ts1ZGRl
INTERESTED ? PM ✨
@Budkpendekbeeya
