en
Feedback
2025 Physics Notes| Darshana Ukuwela

2025 Physics Notes| Darshana Ukuwela

Open in Telegram

''Smart පරපුරේ Next Level 1️⃣ හිතට දැනෙන Logical Physics'' හැමදාම class එකේ ලියන හැම note එකක්ම මේකට දානවා.❤️❤️ Tutes & Papers ලබා ගැනීමට පහත User Name එක් Click කරන්න. @DUR20k5 Bot :- @DUPhysicsBot Folder :- https://t.me/addlist/_OHAeMR60XQwM2Q9

Show more
Buy Ad
7 378
Subscribers
-824 hours
-877 days
-28730 days
Posts Archive
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 12 සති 4 දින 28 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-12 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 12 සති 4 දින 28 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-12 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-10) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 12 සති 4 දින 29 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-11 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 12 සති 4 දින 29 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-11 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-09) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 4 දින 30 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-10 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 4 දින 30 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-10 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-08) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 31 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-09 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 31 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-09 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-07) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 32 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-08 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 32 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-08 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-06) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 33 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-07 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 33 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-07 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-05) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 34 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-06 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 34 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-06 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-04) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 35 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-05 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 35 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-05 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-03) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 36 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-04 Created By Technical Admin of
🌥 Good Morning ✨ 🎖 2025 A/L විභාගයට තව, මාස 01 සති 5 දින 36 පැය 7 මිනිත්තු 1 📅අද 2025-10-04 Created By Technical Admin of DUPhysicsNotes

ඊයේ(2025-10-02) ඔයා කොච්චර වෙලාවක් 🕐 ඔයාගෙ අනාගතය වෙනුවෙන් වැඩ කරාද ❓ ( පංති/පාසල් වලට සහභාගී වුණු වෙලාවත් සමග)
Anonymous voting

ලමායි.... ඔයාලට පොඩි දෙයක් කියන්න ඕනී,, මේකයි මේ ටිකේ අපේ adminලට notes දාන්න බැරිවුනා, මොකද එයාලත් exam ලියන ලමයි නේ, එයලත් මේ ටිකේ වැඩ වලට හිරවෙලා සමහර අය අසනීප වෙලත් හිටියා, ඉතින් ඒ නිසයි notes දාන්න බැරිවුනේ, අපි මේක කරේ අපේ admin panel එකේ ඉන්න ලමයිගේ කැමැත්තෙන් ඒම නැතුව කාටවත් සල්ලි දීලා නෙවේ. මේ වෙනකන් එයාල, ඔයාල වෙනුවෙන් මේ දේ කරපු එකම ලොකු දෙයක් , ඉතින් මේ ටිකේ notes දාන්න බැරිවුන එකට adminlt එක එක එවා කියල තිබ්බා , මේක ඔයලා වෙනුවෙන් කරපු දෙයක් නේ , ඉතින් එයලට අවුල් , ඔයලට තේරනවනේ ඒක ඔයාලගෙ පැත්තෙන් වැරදි දෙයක් කියලා. හැමෝටම නෙවේ මේක කිව්වේ , එ අදාල අයට විතරයි. කොම හරි දැන් වුන දේ වුනා , අපි උපරිම try කරන්නම් mis වුන notes ටික දාන්න. මන් පෞද්ගලිකව කැමති ඔයලගෙ අතින් වචනෙකින් හරි වැරද්දක් වුනා කියල දැනෙනවනම්, adminlt sorry කියනවනම් ඒක ඔයලගේ කැමත්තක් , මන් හිතනවා ඔයලට තේරෙනව කියලා. එච්චරයි , හොදට වැඩ ටික කරන් යන්න තව පොඩි කාලයයි නේ. අපි try කරන්නම් mis වුන notes ටික දාන්න.. Good Luck ❤️