en
Feedback
'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

Open in Telegram

owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar

Show more
499
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-2430 days
Posts Archive
nnti tetibe jdi gp store ni kang 👹🗿 HAHAHAH

nk tnyaa klau sara jual apps prem ada yg mau ka ? tnya saja

https://chat.whatsapp.com/KvTDGPlMOJP4pZTI1Nh66E private group 🙈 , for yang selalu jarang on tele & active whatsapp can join group ni . moneypocket everyday 🎉

https://chat.whatsapp.com/KvTDGPlMOJP4pZTI1Nh66E private group 🙈 , for yang selalu jarang on tele & active whatsapp can join group ni . moneypocket everyday 🎉

https://t.me/c/2020720530/688 like" hwhw lpstu claim mp dkt @jhywkae jgn unlike tauu lps claim 🥹

TASK TELE : 🦋 🕊 react ❤️ onlyy 🕊 send ss dkt @prettir0 🕊 and claim mp 🕊 open 40 slot onlyy >>https://t.me/c/2146035819/1488<<

all admin dlm ni pm sara kjp

TASK TELE : 🦋 🕊 react ❤️ onlyy 🕊 send ss dkt @prettir0 🕊 and claim mp 🕊 open 40 slot onlyy >>https://t.me/c/2146035819/1488<<

https://t.me/c/2077457061/6501 tolong support sayaaa . vote @prettir0 ni plss tekan username je , macehhhh , semoga murah rezeki ❤️❤️❤️ p/s : 1 vote amat bermaknaa 🫶🥺 https://t.me/mpwithnik/6374 tolong like kejapp je gambar ni hehe . ss and send kat @prettir0 . tqttq satu react pun bermakna , buat banyak acc boleh https://t.me/taskmpnis/3100 react pastu claim mp kat @prettir0 seat mp banyak lagi .

for yang sukaa and love sangat horror movie can buy this channel dengan harga murah yaaa , jenis lain pun ada just chat @pret
for yang sukaa and love sangat horror movie can buy this channel dengan harga murah yaaa , jenis lain pun ada just chat @prettir0

tolong lia react ❤️ nnti ss send kat lia ... lia kasi mp pwissss https://t.me/mpwithnik/6369

TASK TELE #18 RM 0.02 https://t.me/+vpFE8rqxYuo1NGVl - join n ss send to @syynn00 - send qr - unlimited acc (list user) - payment late REMINDER ❗️❗️❗️ - JGN TNY BILA NK PAY (AUTO BURN) - NO QR NO SALARY - JGN TIPU

so terpaksa la naikkan harga tenkiuu

sbb korang un nk yg fast an

yeen akan ubah la price so makin tinggi la

hyee yeen nak talk about yg pasal serv unban tu