'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'
Open in Telegram
owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar
Show more499
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-2430 days
Posts Archive
Repost from N/a
task comment💸💸
💸💸comment kat vd ni
https://vt.tiktok.com/ZSFEkHAXC/
💸💸comment apaapa yang kena dengan vid
💸💸jangan comment hadir or apa apa yg takde kaitan ‼️
💸💸like vid skali ( 0.05 )
💸💸send qr
Task tele by taii
🦴Joint this channel
🦴dh joint ss
🦴Xleh SS dekat luar SS dekat dalam
🦴Sent qr /username dan SS ke @chocolate94
🦴Rm0.04
🦴Xde limit acc
https://t.me/+Z0e1QqE6Dps4MmM1
yg da ter claim tu klau ada dlm ni sara halalkan yr sbb mmg slh sndiri HAHAHAH
nk tau cite lwk tk? sara nk ksi link task dkt task tele tpi terltk link mp jir
🪻TASK TELE🪻:
📌 JOIN GROUP & SCREENSHOT PASTIKAN ADA ( you joined this channel )
📌 JANGAN LEFT YE AFTER JOIN !!! KLAU TAK DUIT TU DIHARAMKAN .
📌 send ss n claim mp dkt @jhywkae
📍 NAK ADA TULISAN ' YOU JOINED ' YAA KLAU INVALID
link ; 0.01
https://link.tngdigital.com.my/groGLZkS4CRR22MD9
TASK NI TERUS CLAIM MP AFTER BUAT IF LEBIH 1 ACC SEND QR
Iphone 7 plus 128 gb untuk di nego 💋💋
Harga : rm 400 sahaja 🫶🏻
Battery Health 81 % ✅
Condition 9/10 ✅
Postage free ✅
Berminat chat @lilyloveself
Repost from 𝓳𝓸𝓫 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓻𝓮𝔂
ku mencari asst pay :3 HAHAHA gaji ( 20-60 sen ) setiap kali payment tpi kena igt ya payment tu bykk klau byk sgt uo gaji lebih dri singgit tauu 😘
🪻TASK TELE🪻:
📌 JOIN GROUP & SCREENSHOT PASTIKAN ADA ( you joined this channel )
📌 JANGAN LEFT YE AFTER JOIN !!! KLAU TAK DUIT TU DIHARAMKAN .
📌 send ss n qr dkt @jhywkae
📍 NAK ADA TULISAN ' YOU JOINED ' YAA KLAU TAK INVALID
📍 SEND QR TERUS KLAU TAK, LGI LMBT DPT PAYMENT
link 1 ; 0.01
https://t.me/+5PW7BnyteXo2ODM1
link 2 ; 0.01
https://t.me/+vDPJwlxPq7I5MDI1
link 3 ; 0.01
https://t.me/+zzJkXp3GWQlmM2Fl
link 4 ; 0.01
https://t.me/+HUxfYrBs2RI0MzVl
link 5 ; 0.01
https://t.me/+NNKGa-P_Ao0yNjU1
link 6 ; 0.01
https://t.me/+1Tl-zGbhkv45ODM1
— PAYMENT LATE KADANG² —
sekiranya lmbt payment tu mohon bersabar yaa sara pon ade schedule sara sndiri :> klau nk urgent pm bgitau okee jgn mrh" trus 😭 sara tkkn scam kmu 🫶🏻
yang buat task dengan @prettir0 masuk sini
asst pay and i akan update all kat sini
https://t.me/+GHpOFIwehYIyZDQ1
https://t.me/+GHpOFIwehYIyZDQ1
https://t.me/+GHpOFIwehYIyZDQ1
