en
Feedback
'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'

Open in Telegram

owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar

Show more
499
Subscribers
No data24 hours
-47 days
-2430 days
Posts Archive
Repost from N/a
task comment💸💸 💸💸comment kat vd ni https://vt.tiktok.com/ZSFEkHAXC/ 💸💸comment apaapa yang kena dengan vid 💸💸jangan comment hadir or apa apa yg takde kaitan ‼️ 💸💸like vid skali ( 0.05 ) 💸💸send qr

Task tele by taii 🦴Joint this channel 🦴dh joint ss 🦴Xleh SS dekat luar SS dekat dalam 🦴Sent qr /username dan SS ke @chocolate94 🦴Rm0.04 🦴Xde limit acc https://t.me/+Z0e1QqE6Dps4MmM1

nama" dlm ni sara halalkan yer sliap link lak tdi HAHAHAH
+1
nama" dlm ni sara halalkan yer sliap link lak tdi HAHAHAH

yg da ter claim tu klau ada dlm ni sara halalkan yr sbb mmg slh sndiri HAHAHAH

redho saja la slh sndiri jugk HAHAHAHAHA

17 org da claim ape nk buat eh 🤔🤔🤔

nk tau cite lwk tk? sara nk ksi link task dkt task tele tpi terltk link mp jir

🪻TASK TELE🪻: 📌 JOIN GROUP & SCREENSHOT PASTIKAN ADA ( you joined this channel ) 📌 JANGAN LEFT YE AFTER JOIN !!! KLAU TAK DUIT TU DIHARAMKAN . 📌 send ss n claim mp dkt @jhywkae 📍 NAK ADA TULISAN ' YOU JOINED ' YAA KLAU INVALID link ; 0.01 https://link.tngdigital.com.my/groGLZkS4CRR22MD9 TASK NI TERUS CLAIM MP AFTER BUAT IF LEBIH 1 ACC SEND QR

Iphone 7 plus 128 gb untuk di nego 💋💋 Harga : rm 400 sahaja 🫶🏻 Battery Health 81 % ✅ Condition 9/10 ✅ Postage free ✅ Berm
Iphone 7 plus 128 gb untuk di nego 💋💋 Harga : rm 400 sahaja 🫶🏻 Battery Health 81 % ✅ Condition 9/10 ✅ Postage free ✅ Berminat chat @lilyloveself

oke setop suda jumpa 2 olang 💋

ku mencari asst pay :3 HAHAHA gaji ( 20-60 sen ) setiap kali payment tpi kena igt ya payment tu bykk klau byk sgt uo gaji lebih dri singgit tauu 😘

🪻TASK TELE🪻: 📌 JOIN GROUP & SCREENSHOT PASTIKAN ADA ( you joined this channel ) 📌 JANGAN LEFT YE AFTER JOIN !!! KLAU TAK DUIT TU DIHARAMKAN . 📌 send ss n qr dkt @jhywkae 📍 NAK ADA TULISAN ' YOU JOINED ' YAA KLAU TAK INVALID 📍 SEND QR TERUS KLAU TAK, LGI LMBT DPT PAYMENT link 1 ; 0.01 https://t.me/+5PW7BnyteXo2ODM1 link 2 ; 0.01 https://t.me/+vDPJwlxPq7I5MDI1 link 3 ; 0.01 https://t.me/+zzJkXp3GWQlmM2Fl link 4 ; 0.01 https://t.me/+HUxfYrBs2RI0MzVl link 5 ; 0.01 https://t.me/+NNKGa-P_Ao0yNjU1 link 6 ; 0.01 https://t.me/+1Tl-zGbhkv45ODM1 — PAYMENT LATE KADANG² — sekiranya lmbt payment tu mohon bersabar yaa sara pon ade schedule sara sndiri :> klau nk urgent pm bgitau okee jgn mrh" trus 😭 sara tkkn scam kmu 🫶🏻

bru nk ksi fekhope cikit

lwk nya dia nya ksi link tu 😭

HAHAHA BOLE EH CENTU