en
Feedback
𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞

𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞

Open in Telegram

"Without belonging to anyone or anything" Me🐣: http://t.me/HidenChat_Bot?start=927974183

Show more
310
Subscribers
No data24 hours
+77 days
-830 days
Posts Archive
اون شور و اشتیاقی که همیشه داشتم، یهویی رفت و هیچوقت دیگه برنگشت.

Repost from N/a
صبر بیش از حد، هر حس و ذوقی رو از بین میبره.

Repost from Amyraly
یه روزی دنبالت میگردن که یا خودت نیستی یا حست.

Repost from Amyraly
من هرچیزی که واقعاً بخوام، از راه خودش بدست میارم، حالا با احساس، با پول، با گریه، با ناز. اگه چیزی مالِ من نشده، یعنی خودم نخواستمش.

درسته که میگن هیشکی تا ابد پیشت نمی‌مونه ولی‌خب‌،همه اونایی که می‌رن یه‌روزی برمیگردن.

Repost from Amir!
و من نمی‌دونم؛ چقدر باید تورو گریه کنم، چقدر تورو وسط جمع ساکت بشم و برم تو خودم، چقدر تورو بنویسم، چقدر تورو شبا بیدار بمونم، چقدر تورو فکر کنم، چقدر تورو سیگار بکشم و چقدر تورو بمیرم که بالاخره یک روز تموم بشی؟

حرف بزنیم یکم؟

از اون آدمایی شدم که بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب میکنم. دیگه نه توان آدم های بلا تکلیف رو دارم، نه رفاقت های یکی دوروزه،نداشتن خیلی چیزا بهتر از نصفه و نیمه داشتنشونه، مخصوصا آدما.

Repost from Amir!
واسه درگیر کردن ذهن من خیلی basic ای.

Repost from N/a
من درو میبندم و اگه تو اونو نشکنی، یعنی آدم من نیستی.

Repost from N/a
جدی نگیرید،جدی بگیرید دلتون میشکنه.

از چشم افتادن هم خیلی عجيبه یکی که نزدیک ترین جایگاه رو تو قلبت داره یهو بایه حرکت همه حس خوبی که بهش داشتی رو ازبین می‌بره