en
Feedback
⋆ ࣪ 𝓢𝔂𝓪𝓪 𝓢𝓽𝓸𝓻𝓮 & MP ᥫ᭡ ˖

⋆ ࣪ 𝓢𝔂𝓪𝓪 𝓢𝓽𝓸𝓻𝓮 & MP ᥫ᭡ ˖

Open in Telegram

🚩 Channel was restricted by Telegram

Show more
No data
Subscribers
-524 hours
-167 days
-3630 days
Posts Archive
This channel can’t be displayed because it violated Telegram's Terms of Service.

Repost from LEEM JB
promo admin perm rm2.50 ( 5 slot ) kat ch @shhitsasecrett pm @lurvefiq klau nk

MOVIE PREMIUM🔥🍿 Haii uolsss tengah cari movie best2 ke tu? Quality terbaik 720p & 1080p dan juga pelbagai cerita yang menarik🍿🔥 mehh lekaihh pm http://www.wasap.my/60172500319/NakBeliMovie Listmovie : https://t.me/+liKgPDzw4IZjOTQ1 CH Utama Open Admin : https://t.me/thepandalizr

•task join group (1sen) https://t.me/+XPGQzrq1qdJlN2U9 - done join , ss & send kat @prettir0 - send qr sekali tau - tak boleh left ya . tq

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 JOB FILE ? ANYONE YANG BERMINAT NAK JOIN BOLE MASUK LINK DIBAWAH JOB FILE BY YANAWSP 😍 ! GAJI AROUND RM10-RM13 HANYA PERLU REST 5 HARI LPS BUAT FILE. BOLEH BOOK BANYAK FILE 🥰 LINK CH DISNI : https://t.me/+XpUECnVGA9tmNTQ1 owner @nanaflwers second @nanaaforryouuu SALRRY : https://t.me/+Sd9jF8LVrVE2NjBl NEWBIE TAK FAHAM PM YANA . YANA AJR STEP BY STEP 🥰

https://t.me/c/2303579564/10317 [ Link react ] https://t.me/+ZCnPrQDRGstjNzll [ Link ch ] 🪷meh tlg react sorry xde mp [ rules ] 🪷if mng nnt mp di ch ni https://t.me/shaastore19 🪷OPEN SWAP REACT [2 ACC] Thank you 💋

channel for sale 🎀🌷 ° RM 10 ( nego RM 6 ) ° ready to tf owner ° channel bekas contest ° boleh un admin ° nak jual sbb urgen
channel for sale 🎀🌷 ° RM 10 ( nego RM 6 ) ° ready to tf owner ° channel bekas contest ° boleh un admin ° nak jual sbb urgent mau guna duit interested ? kindly pm me ! @lurvefiq

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 PROMO NETFLIX❤️ SHARING‼️🤍 1 YEARS RM15 PRIVATE‼️🤍 1 YEARS RM20 BOLE SET PIN & NAMA✅ ALL DEVICE SUPPORT✅ FULL WARRANTY✅ BERMINAT PM @ifar_ifar : https://wasap.my/60164207412

task follow Instagram 🍫🫶🏻 𖣠˚₊𖹭 0.01/per acc 𖣠˚₊𖹭 unlimited acc 𖣠˚₊𖹭 follow ig & ss 𖣠˚₊𖹭 send ss + username ig dekat @pandainsta 𖣠˚₊𖹭 send sekali qr , tk send ? no payment ! 𖣠˚₊𖹭 satu acc pun send qr juga ya 𖣠˚₊𖹭 LATE PAY ( yg tk blh sabar jgn buat ) ALERT ❗️ > jgn tukar username [ if tukar no payment sbb saya list yang buat task ni jdi klau tukar malas mau cari ] > jgn push sya tuk pay [ klau tk blh tunggu di pay jgn buat ] > jgn unfoll sblm atau slps pay [ memang ku haramkan jk terus ] link ~ https://www.instagram.com/lurvefiq?igsh=YWFucjF5azdiaG4y

Repost from N/a
PAID PROMOTE BY @rez120938 NAK BUAT INCOME SEHARI MCM TU ? TEKAN LINK KAT BAWAH 🔗 bot: https://t.me/richwiwi_bot channel :ht
PAID PROMOTE BY @rez120938 NAK BUAT INCOME SEHARI MCM TU ? TEKAN LINK KAT BAWAH 🔗 bot: https://t.me/richwiwi_bot channel :https://t.me/mzplaycmy

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 JOB FILE ? ANYONE YANG BERMINAT NAK JOIN BOLE MASUK LINK DIBAWAH JOB FILE BY YANAWSP 😍 ! GAJI AROUND RM10-RM13 HANYA PERLU REST 5 HARI LPS BUAT FILE. BOLEH BOOK BANYAK FILE 🥰 LINK CH DISNI : https://t.me/+XpUECnVGA9tmNTQ1 owner @nanaflwers second @nanaaforryouuu SALRRY : https://t.me/+Sd9jF8LVrVE2NjBl NEWBIE TAK FAHAM PM YANA . YANA AJR STEP BY STEP 🥰

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 hi , group ni masi need team malay OPEN FOR MALAY ONLY RATE : 30ctc rm8/1 25-29ctc rm7/1 20-24ctc rm6/1 15-19ctc rm4/1 bawah 10ctc no pay malay yg mau buat file come join ii : https://chat.whatsapp.com/CDMFpnGmxs8DjDLztnX4Ol

Repost from N/a
TASK REACT 𓍢ִ໋🍓ᰔᩚ LINK REACT " 🍓 " ⤿ https://t.me/skybunnny/9332 tkbole saba late pay tkyh buat bole buat banyak acc if nak minta swap react pun bole 50+ acc late / fast rep jgn spam !! SEND SS DEKAT @who_raraa ᰔᩚ

Repost from N/a
Task react under rez
Status: open
1acc/0.01 10 acc ke atas/0.02
Yang ada banyak acc buat lah 🥲 React "💋"only Link channel https://t.me/+ivBjo1viR7cxODhl Link react https://t.me/c/2433652037/3888 Send qr dan ss di @rez123098
Send qr. Takkan lah nak tunggu saya cakap 😭😭😭
LATE PAYMENT ❗️❗️

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 PROMO NETFLIX❤️ SHARING‼️🤍 1 YEARS RM15 PRIVATE‼️🤍 1 YEARS RM20 BOLE SET PIN & NAMA✅ ALL DEVICE SUPPORT✅ FULL WARRANTY✅ BERMINAT PM @ifar_ifar : https://wasap.my/60164207412

Repost from N/a
PAID PROMOTE [3/3] BY @rez120938 HII KORANG !! ADA TAK YANG SUKA TGK MOVIE/DRAMA TPI TK THU NK TGK KT MNE ? MEH JOIN CHANNEL NI , KT SITU ADA BYK MOVIE/DRAMA/CARTOON YG SRONOK II TAUU , MESTI KORANG PUAS HTI AND KLAU DH BELI CONFIRM REPEAT . DH LA MURAH PULAK TU 😍 list movie by tyhaa🍓 link channel : https://t.me/moviedramamurah 📌
- DRAMA BAWAH RM 3 - MOVIE BAWAH RM 1 - FREE REQ , MASA AMBIL DALAM 2 HINGGA 5 HARI SAHAJA🫰🏻 - OPEN DS MOVIE/TOPUP JUGA 🔥 DS MOVIE/DRAMA RM2❗️ DS TOPUP GAME RM2❗️
Berminat meh pm ⬇️ @teyhaauyy [ kkdg late reply sebb tk on tele, busy ] 🍓

Repost from N/a
Task react under rez
Status: open
1acc/0.01 10 acc ke atas/0.02
Yang ada banyak acc buat lah 🥲 React "💋"only Link channel https://t.me/+ivBjo1viR7cxODhl Link react https://t.me/c/2433652037/3888 Send qr dan ss di @rez123098
Send qr. Takkan lah nak tunggu saya cakap 😭😭😭
LATE PAYMENT ❗️❗️

🍭Paid promote by @yayalong24🍭 hi , group ni masi need team malay OPEN FOR MALAY ONLY RATE : 30ctc rm8/1 25-29ctc rm7/1 20-24ctc rm6/1 15-19ctc rm4/1 bawah 10ctc no pay malay yg mau buat file come join ii : https://chat.whatsapp.com/CDMFpnGmxs8DjDLztnX4Ol

Repost from N/a
Task react under rez
Status: open
1acc/0.01 10 acc ke atas/0.02
Yang ada banyak acc buat lah 🥲 React "💋"only Link channel https://t.me/+ivBjo1viR7cxODhl Link react https://t.me/c/2433652037/3888 Send qr dan ss di @rez123098
Send qr. Takkan lah nak tunggu saya cakap 😭😭😭
LATE PAYMENT ❗️❗️