en
Feedback
️️افهم كريبتو

️️افهم كريبتو

Open in Telegram

قناة تليجرام خاصه بحساب افهم كريبتو القناه الوحيده للحساب

Show more
4 084
Subscribers
-124 hours
-67 days
-130 days
Posts Archive
اللي دخلوا العملات ؟ مبسوطين 😁 الحمدلله وربنا يزيدكم من فضله دائما ♥️🌹
+1
اللي دخلوا العملات ؟ مبسوطين 😁 الحمدلله وربنا يزيدكم من فضله دائما ♥️🌹

جميع اللي محضرش اللايف انا اسف جدا مفعلتش اختيار أن اللايف يكون مسجل المره القادمه هخلي بالي من الموضوع ده 🌹💚 عذرا

لايف يا شباب كمان ربع ساعه

العملات وصلت تقريبا الاسعار المذكوره . DCA السوق مش سئ زي م الناس متوقعه البيانات ايوه غير التوقعات اشوف سوق العمل اسوء من بيانات التضخم اهدوا واحسبوا خطواتكم صح ولا داعي للذعر المبالغ فيه قسموا مناطق الدخول افضل ومتشتتوش السيوله علي عملات كتير موفقين

اعتقد التقرير اليوم إيجابي S&P 500 يستمر بالارتفاع من شهر مشاريع كتير تساعد لطرح عملاتها بلاك روك تشتري بيانات سوق العمل جيده
اعتقد التقرير اليوم إيجابي S&P 500 يستمر بالارتفاع من شهر مشاريع كتير تساعد لطرح عملاتها بلاك روك تشتري بيانات سوق العمل جيده .. تذكر قولتلك من يومين السوق هيديك فرصه . استغلها 💚🤝♥️

لسه كاتب البوست لاقيت تعليقات ورسائل ع الخاص من حسابات موثقه نرفزتني وانجريت للمهاترات علي تويتر 😂😂😂 معلش يا شباب سامحوني نركز علي ZRO حاليا 3.9 3.82 مناطق جيده لتمركز جديد من الأرباح

نصيحه ابعدوا عن مشاكل ومهاترات تويتر ركزوا ع المحفظه فقط

جني الربح اهم الف مره من الشراء حتي إذا اخترت صح Aptos مرتين صعدت 20 دولار وقليل اللي خرج ربحه وكتير فضل منتظر 30 و 50

شكلها بكره هبوط مظلي يا شباب ركزوا علي العملات دي حال الهبوط ZRO 3.8 Portal .25 ZK 0.10 AVAIL ,0.10 Manta 0.68 Arb .0.50 وممكن لايف بكره 😀💥

https://x.com/Efhamcrypto/status/1843657563973570786?t=33YbRgpQc--sO8mM20037w&s=19 العمله لو وصلت مناطق. 5 سنت هتكون فرصه

السلام عليكم ركزوا علي المشاريع الكبيره حاليا يا شباب المشاريع الكبيره واللي وراها تمويل قوي وموجوده علي منصات كبيره . العملات أصحاب الماركت كاب القليل خلال الفتره دي يفضل متكونش بنسبه اكبر من 2 الي 5% في المحفظه ركزت الفتره الاخيره علي Sui Zro FTM ZK AVAIL حاليا Sui ليست للشراء ابدا بالنسبالي. FTM لازال أمامها الطريق مفتوح ان شاء الله الا اذا توقف الفريق عن التحديثات .وان كنت اشك اعتقد غدا ممكن نشوف اسعار افضل للشراء

انا اسف يا شباب هضطر ااجل اللايف لظروف طارئه نعوضها ان شاء الله الاسبوع الجاي عذرا .