en
Feedback
𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

𝖾𝖼𝗅𝗂𝗉𝗌𝖾

Open in Telegram

‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍𝗆𝖺𝗋𝖾٬٬ @sunkxnbot‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Show more
1 118
Subscribers
+524 hours
+317 days
+11930 days
Posts Archive

کون خودتم مال منه

گاتس اگه بود میذاشت من به کونش دست بزنم

چقدر ما به هم میایم نه؟

باش مال خودت 🤣🤣

خود خودشم

وا

خالی نبند

یس

کونش مال منه ممد

سفت

گاتس ایز دت یو

دراک استیوِ من و تو میشه دودورو دود دورودو استیو

صفت بود یا سفت

میخواستم بگم منم میخوام دیدم زشته 🤣🤣

سفته ناخونت میشکنه

https://t.me/eclixxe/36236 من لطل زنت شدم

وقتی نمیدی بهم همین میشه دیگه

من و تو اتیش پاره ایم