en
Feedback
Nurse Mah 👩🏻‍⚕️

Nurse Mah 👩🏻‍⚕️

Open in Telegram

توی آلمان پرستاری میخونم، از روزها و تجربه هام میگم و بهم کمک میکنیم. این کانال رو از زمانی که زبان آلمانی میخوندم دارم و تموم نکته و مراحل زبان خوندن و مهاجرتم رو کامل توضیح دادم. ✨ کانال زبان المانی : @zudeutsch کانال سوال و جواب: @fragemitmah

Show more
2 455
Subscribers
+624 hours
+177 days
+7030 days
Posts Archive
و آخرین هفته ی خانه سالمندانمم و داره تموم میشه!! فقط ۶ تا شیفت دیگه!! ✨

گرمای ۵۰ درجه ایران بخدا که خنک تر از ۳۰ درجه اینجاست دوستان. من زمستون میخوام.

کشوری که مردمش بنزه و بی ام وه سوارن کولر تو خونه هاشون ندارن. 🙏🏻

احساس میکنم جهنم از المان خنک تره.

ماشالا خیلی از این بخش خوشم میاد بهم پیشنهاد کار بعد اوسبیلدونگ و پیشنهاد مینی جاب دادن. واقعا تنها چیزی که درجوابشون گفتم ناین دانکه بود. 😂

یه گروه خفن توی تلگرام که تاپیک بندی مختلف داره و صفر تا صد اوسبیلدونگ توش توضیح داده شده، خودمم ادمینم داخلش، حتما اطلاعاتشو نگاه کنید و تجربه بچه ها با شرایط مختلف از ایران و ارمنستان و ترکیه .. رو بخونید. https://t.me/ausbildung123

photo content
+1

اینقدر پشت سر هم شیفت دارم که مریضای الزایمریم هم بهم میگن تو که هرروز سرکاری. 🥲🫠

ایرانی بودن و تبدیل شدن واحد شمارش روز‌هات به جنگ. جنگ ۱۲ روزه،۴۰ روزه، ۱۲ ساعته. و بیچاره مردم.

جالبه بدونید امروز ارایشگر اومده تو خانه‌سالمندانمون و این فرد لیترالی موهاش رو هیتلری زد. فقط یه سیبیل کم داره. فکر میکنم الگوش هیتلره. 🙏🏻

Voice message06:02

جواب سوالارو میزارم اینجا: https://t.me/fragemitmah

بچه ها سوالاتون خیلی زیاده و خصوصا درمورد مشکل انرکنونگم. از سرکار برگردم براتون کامل توضیح میدم استرس نداشته باشید و بدونید مشکل حل شد. ✨🙂

دخترای ایران با وجود اینکه هنوزم یه سری محدودیت‌های حجابی هست، خیلی خیلی خیلی خوشتیپ تر از این المانی‌هایین که میتونن بهترین و گرون‌ترین برندهارو داشته باشن. تیپ روزمرشون پوشیدن جوراب شلواری با دمپایی دسشوییه. 🙏🏻

مشکلی که اکثرا دارید رزومه ست، رزومه هاتونو تغییر بدید و صبور باشید توی پروسه کارفرما پیدا کردن

سلام عزیزم خوبییی من به شددت برای پیدا کردن کارفرما درگیرم پیدا نمیکنم اصلا برای آوسبیلدونگ پرستاری دیگه نمیدونم چکار کنم از کی کمک‌بگیرم😭

تاثیر داره خصوصا اگه در کنارش مدرک پرکتیکوم یا کار عملی مربوط به رشته‌تون بدید.

سلام میگم برای اوسبیلدونگ مدارک حلال احمر و ... یا روزمه های سایت الیسون خوبه یا اینا تاثیری نداره زیاد؟

بچه ها ترس همیشه هست، چه مهاجرت بکنید و تموم شه، چه توی بازه تصمیم گیری یا زبان خوندن یا … باشید. اگه هدفتون مشخص باشه با ترس هم میرید جلو. و خصوصا تو این بازه زمانی که تکلیف ایران مشخص نیست خیلی طبیعیه ترس و استرس داشتن ولی همیشه یه راهی پیدا میشه مثل الان که سفارت المان توی ایران بستس ولی بچه ها دارن از طریق ارمنستان کاراشونو انجام میدن. قطعا کار سخت‌ترر از زمان مهاجرت من شده ولی شدنیه. بحث کنکور ایرانم بنظرم بستگی به خودت داره اگه هیچجوره ایندت رو توی ایران نمیبینی فکوست رو بذار روی زبان المانی و زبان المانی بخون.

مهسا امیدوارم حالت خوب باشه💞 من ۱۹ سالمه، امسال تصمیم گرفتم از طریق آوسبیلدونگ مهاجرت کنم و پشت کنکور نمونم. اما گاهی وقتا به شدت ترس وجودمو میگیره و با خودم احتمالات نشدن رو مرور میکنم🥲 نکنه یه موقع سفارت ها دیگه بررسی نکنن، نکنه دیگه راه های رفتن تا چندسال بسته بشن و من بمونم و کنکوری که ول کردم خیلی به راهنماییت نیاز دارم و اینکه این احتمالاتو با جواب منطقی از سرم بندازی😭