Nurse Mah 👩🏻⚕️
Open in Telegram
توی آلمان پرستاری میخونم، از روزها و تجربه هام میگم و بهم کمک میکنیم. این کانال رو از زمانی که زبان آلمانی میخوندم دارم و تموم نکته و مراحل زبان خوندن و مهاجرتم رو کامل توضیح دادم. ✨ کانال زبان المانی : @zudeutsch کانال سوال و جواب: @fragemitmah
Show more2 455
Subscribers
+624 hours
+177 days
+7030 days
Posts Archive
2 455
ماشالا خیلی از این بخش خوشم میاد بهم پیشنهاد کار بعد اوسبیلدونگ و پیشنهاد مینی جاب دادن. واقعا تنها چیزی که درجوابشون گفتم ناین دانکه بود. 😂
2 455
یه گروه خفن توی تلگرام که تاپیک بندی مختلف داره و صفر تا صد اوسبیلدونگ توش توضیح داده شده، خودمم ادمینم داخلش، حتما اطلاعاتشو نگاه کنید و تجربه بچه ها با شرایط مختلف از ایران و ارمنستان و ترکیه .. رو بخونید.
https://t.me/ausbildung123
2 455
اینقدر پشت سر هم شیفت دارم که مریضای الزایمریم هم بهم میگن تو که هرروز سرکاری. 🥲🫠
2 455
ایرانی بودن و تبدیل شدن واحد شمارش روزهات به جنگ. جنگ ۱۲ روزه،۴۰ روزه، ۱۲ ساعته. و بیچاره مردم.
2 455
جالبه بدونید امروز ارایشگر اومده تو خانهسالمندانمون و این فرد لیترالی موهاش رو هیتلری زد. فقط یه سیبیل کم داره. فکر میکنم الگوش هیتلره. 🙏🏻
2 455
بچه ها سوالاتون خیلی زیاده و خصوصا درمورد مشکل انرکنونگم. از سرکار برگردم براتون کامل توضیح میدم استرس نداشته باشید و بدونید مشکل حل شد. ✨🙂
2 455
دخترای ایران با وجود اینکه هنوزم یه سری محدودیتهای حجابی هست، خیلی خیلی خیلی خوشتیپ تر از این المانیهایین که میتونن بهترین و گرونترین برندهارو داشته باشن. تیپ روزمرشون پوشیدن جوراب شلواری با دمپایی دسشوییه. 🙏🏻
2 455
مشکلی که اکثرا دارید رزومه ست، رزومه هاتونو تغییر بدید و صبور باشید توی پروسه کارفرما پیدا کردن
2 455
سلام عزیزم خوبییی من به شددت برای پیدا کردن کارفرما درگیرم پیدا نمیکنم اصلا برای آوسبیلدونگ پرستاری دیگه نمیدونم چکار کنم از کی کمکبگیرم😭
2 455
سلام میگم برای اوسبیلدونگ مدارک حلال احمر و ... یا روزمه های سایت الیسون خوبه یا اینا تاثیری نداره زیاد؟
2 455
بچه ها ترس همیشه هست، چه مهاجرت بکنید و تموم شه، چه توی بازه تصمیم گیری یا زبان خوندن یا … باشید. اگه هدفتون مشخص باشه با ترس هم میرید جلو.
و خصوصا تو این بازه زمانی که تکلیف ایران مشخص نیست خیلی طبیعیه ترس و استرس داشتن ولی همیشه یه راهی پیدا میشه مثل الان که سفارت المان توی ایران بستس ولی بچه ها دارن از طریق ارمنستان کاراشونو انجام میدن. قطعا کار سختترر از زمان مهاجرت من شده ولی شدنیه.
بحث کنکور ایرانم بنظرم بستگی به خودت داره اگه هیچجوره ایندت رو توی ایران نمیبینی فکوست رو بذار روی زبان المانی و زبان المانی بخون.
2 455
مهسا امیدوارم حالت خوب باشه💞
من ۱۹ سالمه، امسال تصمیم گرفتم از طریق آوسبیلدونگ مهاجرت کنم و پشت کنکور نمونم.
اما گاهی وقتا به شدت ترس وجودمو میگیره و با خودم احتمالات نشدن رو مرور میکنم🥲
نکنه یه موقع سفارت ها دیگه بررسی نکنن، نکنه دیگه راه های رفتن تا چندسال بسته بشن و من بمونم و کنکوری که ول کردم
خیلی به راهنماییت نیاز دارم و اینکه این احتمالاتو با جواب منطقی از سرم بندازی😭
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
