Crypto Jankari Junction official.
Open in Telegram
Contact us for more information:- @Cryptonews We analyse the market invest our own money. No Fake promises No Pump Dump Best Crypto exchange with high liquidity - https://www.binance.info/activity/referral-entry/CPA?ref=CPA_00EGIXOUJJ
Show more999
Subscribers
No data24 hours
-1167 days
-38330 days
Posts Archive
+1
PREX Trading app withdrawal proof 🧾.
1st withdrawal proof 🧾
Link :- https://prexapp.com/register?invitecode=363048
Dosto kal subha 1 or New Trading App Lunch hone wala hai ,Ye bhi Long Term App ho sakta ha, esko bilkul miss mat karna 🛎
Notification On karlo✅
✅🛎Prex Trading app ka withdrawal Proof 🧾 aapko jaldi hi share Karu ga, withdrawal aata hi.
Today's Successfull withdrawal Received 🍾🎉
🛎Only in 13 mins withdrawal Received
♥Today OUBO withdrawal received ✅
♥Today RCK withdrawal Received ✅
Dosto kal subha 1 or New Trading App Lunch hone wala hai ,Ye bhi Long Term App ho sakta ha, esko bilkul miss mat karna 🛎
+1
New Trading app Launch ✅
PREX Trading app :- https://prexapp.com/register?invitecode=363048
Minimum deposit:-600
Minimum withdrawal:- 300
Trading time:- 6pm to 9pm
Withdrawal time :- 8am to 10am
Only Register, don't Invest ✅
Trading signals group :- https://t.me/Prex_in
🛎Dosto Monday ko , matlab kal 1 or new trading app aana wala ha, wo ready Rana sabhi ok
+2
New Trading app Launch ✅
PREX Trading app :- https://prexapp.com/register?invitecode=363048
Minimum deposit:-600
Minimum withdrawal:- 300
Trading time:- 6pm to 9pm
Withdrawal time :- 8am to 10am
Only Register, don't Invest ✅
Trading signals group :- https://t.me/Prex_in
+2
New Trading app launch today :- https://prexapp.com/register?invitecode=363048
Jinko information shi nhi lagti ha wo left kyu nhi kar data h, na to unko ya faltu reaction dana Hoga 😁
✅Es Group ko Unmute karlo, jis bada aadmi na mute kar rakha ho😁, khi new app miss na ho jaya aapsa
+1
Good morning Dosto🛎
FKB or HTCH ka dono ka group par Scam ho hora ha🚫
FKB Trading app 99.99% baag chuka ha na to withdrawal aaya ha kal sa or na hi coustomer service koi reply kar ri ha , serf message seen karta ha.
Es group ka notification ko Unmute karlo dosto kyu ki aaj new app aana wali ha, sab sa phala dakna ka leya group ko Unmute rakho🛎
Good morning Dosto🛎
FKB Trading app 99.99% baag chuka ha.na to withdrawal aaya ha kal sa or na hi coustomer service koi reply kar ri ha , serf message seen karta ha.
Es group ka notification ko Unmute karlo dosto kyu ki aaj new app aana wali ha, sab sa phala dakna ka leya group ko Unmute rakho🛎
🚫Dosto RCK Trading aap ka withdrawal ab aaya ha, kal ka withdrawal. Ab Monday Tak wait Karo ya to ya app shi withdrawal daga nhi to Sunday ko new aap aara ha hi .
🚫Dosto , Abhi koi trading apps ka withdrawal time sa nhi aara ha, kesi ka aaj withdrawal lagaya hua kal aara ha or kesi ka to aara hi nhi ha, jasa ki fkb , HTCH ka withdrawal to ruk ruk kar aara ha but RCK Trading aap ka to withdrawal aara hi nhi ha , or aara bhi ha to wo bhot Kam users ka aara ha.
Es leya abhi kesi bhi app ma invest mat karo . New aap aana wali ha us ma karta ha. Baaki aap logo ki iccha.
