en
Feedback
Expose illuminati

Expose illuminati

Open in Telegram
2 958
Subscribers
+124 hours
+67 days
+3630 days
Posts Archive
2 van de bekendste pharma-controlled puppets die als ‘expert’ worden ingezet in de controlled media: Ab Osterhaus. Beroep: ve
+1
2 van de bekendste pharma-controlled puppets die als ‘expert’ worden ingezet in de controlled media: Ab Osterhaus. Beroep: vee-arts Marion Koopmans. Beroep: vee-arts Beiden financieel diep belangen-verstrengeld in het big pharma winst model. Hun opdracht: het Nederlandse vee -pardon de Nederlandse bevolking- zo bang mogelijk maken, en zoveel en zovaak mogelijk laten prikken. Prikken, prikken en nog eens prikken. Lekker verdienen zo 🤡

Ambtenaren zitten letterlijk te wachten op werk. Ze wachten op het moment dat dit Schwabinet werkelijk van start gaat! Maar gelukkig gaat alles hier super goed en is er niets om ons zorgen over te maken. Toch????

More for Australians Sended back? Bill of exchange? https://www.facebook.com/share/v/1BkuDEDJqF/

https://www.facebook.com/share/r/17uawTaxqp/ From Australia. No Digital I.d. but with vpn.

https://www.facebook.com/share/r/1BF11zLer1/ Alpha Gal Syndrome? Acupunktuur? Na drie weken wel weer vlees kunnen eten?

Mona Keijzer wordt geaccepteerd door de VVD-media

Column: Oostvaardersplassen, proefgebied voor Nederland BV Max von Kreyfelt De Oostvaardersplassen waren ooit bedoeld als natuurgebied. Althans, dat was het officiële verhaal. In werkelijkheid groeide het gebied uit tot iets veel interessanters voor bestuurders, beleidsmakers en gedragswetenschappers: een proefterrein voor de vraag hoe ver je kunt gaan met menselijk beheer voordat de bevolking begint te morren. En eerlijk is eerlijk: Nederland blijkt een uitstekend laboratorium. Neem de logica van de Oostvaardersplassen. Eerst sluit je een gebied af. Daarna haal je de natuurlijke balans weg. Roofdieren? Migratieroutes? Natuurlijk evenwicht? Alles weg. Vervolgens zet je grote aantallen dieren in een kunstmatige omgeving en noem je dat “vrije natuur”. Daarna begint het echte beleidsfeest. Want zodra het systeem zichtbaar ontspoort, uitgehongerde dieren, moddervelden, massale sterfte, verschijnen de experts om uit te leggen dat dit juist de bedoeling is. Dat sterfte onderdeel is van “dynamisch beheer”. Dat de leek het grotere plaatje niet begrijpt. Wie naar Den Haag kijkt, herkent het patroon onmiddellijk. Eerst ontstaat een kunstmatig systeem. Daarna ontstaan voorspelbare problemen. Vervolgens krijgt de bevolking te horen dat die problemen onvermijdelijk zijn. En tenslotte wordt iedere kritiek weggezet als emotioneel, populistisch of slecht geïnformeerd. De Oostvaardersplassen waren daardoor nooit alleen een natuurproject. Ze vormden een bestuurskundige generale repetitie voor modern Nederland. Kijk naar de overeenkomsten. Boeren verdwijnen? “Transitie.” Woningnood? “Complex vraagstuk.” Massamigratie? “Internationale verplichting.” Overvolle zorg? “Capaciteitsuitdaging.” Altijd dezelfde bestuurslogica: eerst beleid, dan ontregeling, vervolgens campagnes om burgers uit te leggen waarom zij verkeerd reageren op de gevolgen van dat beleid. De Oostvaardersplassen bewezen namelijk iets cruciaals voor de moderne bestuursklasse: mensen accepteren bijna alles, zolang je het verpakt in rapporten, experts en morele superioriteit. Zelfs zichtbaar falen. Sterker nog: hoe groter de puinhoop, hoe meer bestuur, overleg en evaluaties erbij komen. En ondertussen staat het publiek achter het hek toe te kijken hoe complete systemen langzaam vastlopen terwijl de beheerders zichzelf prijzen voor hun visie. De Oostvaardersplassen waren dus een waarschuwing. Een miniatuurversie van een land waarin bestuurders niet langer denken vanuit menselijke realiteit, maar vanuit modellen, spreadsheets, abstracte idealen en beheersdrift. Een land waarin burgers vooral worden gezien als variabelen binnen een groter plan. Of, om het eenvoudiger te zeggen: Nederland is één grote Oostvaardersplas geworden. Alleen lopen de grazers op twee benen.

photo content

Dankzij de 'politieke moed' van FNP-burgemeester Johannes Annema krijgen Dokkummers toch eindelijk die lang verlangde nieuwe AZC-buren, tweehonderd invasief-exotische injecties voor de Friese taal en cultuur voor 50 k gemeenschapsgeld per stuk per jaar, jaarlijks 1 miljoen euro van werkende mensen gestolen geld dat ze wel "zorgvuldig" over de balk zullen smijten voor de asielindustrie. Op Interessante Tijden TV stelden we al: Friesland wordt het nieuwe Ter Apel. Ach, gewoon wat publieke voorzieningen sluiten, zwembad wegbezuinigen, bibliotheek dicht en dan kan zo'n AZC toch makkelijk uit? https://www.youtube.com/watch?v=QNLVfyGu_IM In het vorige coalitieakkoord 'Foar de Mienskip' (voor het vluchtelingenbootje van mensensmokkelaars, waaruit ze hun paspoorten de Mediterranee in smeten) werd hier al op gehint, maar omdat geen oprechte Dokkummer op PTSS-Arabieren zit te wachten die de winkels leeg stelen (zoals bv in Sint Anne) klapte die coalitie Annema leek me zo'n typische FNP-Fries die bij mijn boek www.lieverdooddanslaaf.com zou klagen "Wêrom is't net yn it Frieeeessss', maar dan zou ik vragen: welke Oprjochte Fries laat  200 potentiele Hamas-aanhangers/Palliegekkies/Jodenhaters/PTSS-arabieren binnen die per jaar de gemeenschap 50k kosten tot in de eeuwigheid,  en die nooit een woord Fries zullen spreken, laat staan maar Engels of Nederlands.  Dus ben je dan meer Fries wanneer je die 'Wolkom' heet met 1 letter verschil ten opzichte van het Nederlands. Als de Spreidingswet dus iets met bestuurders doet, is het hun moraliteit oprekken. Proactief omgaan met AZC's betekent COA opheffen, NIDOS sluiten en grenzen dicht. Al het andere is een daad van vijandigheid richting je eigen bevolking. Het is - economische oorlogvoering tegen de eigen bevolking - demografische oorlogvoering Maar goed, Annema heeft ook nog een stukje loopbaan binnen het openbaar bestuur tot zijn pensioen te gaan.

Dankzij de 'politieke moed' van FNP-burgemeester Johannes Annema krijgen Dokkummers toch eindelijk die lang verlangde nieuwe AZC-buren, tweehonderd invasief-exotische injecties voor de Friese taal en cultuur voor 50 k gemeenschapsgeld per stuk per jaar, jaarlijks 1 miljoen euro van werkende mensen gestolen geld dat ze wel "zorgvuldig" over de balk zullen smijten voor de asielindustrie. Op Interessante Tijden TV stelden we al: Friesland wordt het nieuwe Ter Apel. Ach, gewoon wat publieke voorzieningen sluiten, zwembad wegbezuinigen, bibliotheek dicht en dan kan zo'n AZC toch makkelijk uit? https://www.youtube.com/watch?v=QNLVfyGu_IM In het vorige coalitieakkoord 'Foar de Mienskip' (voor het vluchtelingenbootje van mensensmokkelaars, waaruit ze hun paspoorten de Mediterranee in smeten) werd hier al op gehint, maar omdat geen oprechte Dokkummer op PTSS-Arabieren zit te wachten die de winkels leeg stelen (zoals bv in Sint Anne) klapte die coalitie Annema leek me zo'n typische FNP-Fries die bij mijn boek www.lieverdooddanslaaf.com zou klagen "Wêrom is't net yn it Frieeeessss', maar dan zou ik vragen: welke Oprjochte Fries laat 200 potentiele Hamas-aanhangers/Palliegekkies/Jodenhaters/PTSS-arabieren binnen die per jaar de gemeenschap 50k kosten tot in de eeuwigheid, en die nooit een woord Fries zullen spreken, laat staan maar Engels of Nederlands. Dus ben je dan meer Fries wanneer je die 'Wolkom' heet met 1 letter verschil ten opzichte van het Nederlands. Als de Spreidingswet dus iets met bestuurders doet, is het hun moraliteit oprekken. Proactief omgaan met AZC's betekent COA opheffen, NIDOS sluiten en grenzen dicht. Al het andere is een daad van vijandigheid richting je eigen bevolking. Het is - economische oorlogvoering tegen de eigen bevolking - demografische oorlogvoering Maar goed, Annema heeft ook nog een stukje loopbaan binnen het openbaar bestuur tot zijn pensioen te gaan.

photo content
+1

Bender liep weer bijzondere types van antifa tegen het lijf.

BREAKING STOP DE PERSEN: WOO-VERZOEK NAAR STUKKEN OVER VRIJSTELLINGEN VOOR HOOGWAARDIGHEIDSBEKLEDERS INZAKE COVID-MAATREGELEN * WIST SARAH DE JONGE -NET ALS AB OSTERHAUS- DAT DE SPUIT EEN BIOWEAPON IS?

Brekelmans_ minder dan 6,5 miljard aan bezuinigingen op sociale zekerheid niet bespreekbaar. 😡🤮 Wederom is het duidelijk dst ons eigen BELASTINGGELD NIET voor Nederland en de Nederlanders zelf is....