en
Feedback
ews_play

ews_play

Open in Telegram
4 177
Subscribers
-524 hours
-367 days
-21530 days
Posts Archive
عشقا من نتم مشکل داره کلا همش نوسان داره یا مشکل ویس هم باز نمیشه حتی کسی هست مخابرات داشته باشه چند تا سوال داشتم کسی بود بیاد پی ♥️♥️ @ewsgem

اد بدید بریم گیم ❤️امشب 7399974915348037633 @ewsgem
اد بدید بریم گیم ❤️امشب 7399974915348037633 @ewsgem

ی جوری نتارو خراب کردن سرور میدل با پینگ ۴۰ انگار پینگم ۲۰۰تههههههه😐.... تو این کشور مملکت با این وضع ادارهههععع

سلام رفقا کسی راهی داره پینگ نوسان نداشته باشه بهم بگهه😭🥺دارم دیونه میشم از پینگگگگگ🥶 👇 @ewsgem

چطورید برادرم ساعت 5 لایو میشیه یوتویوب ❤️خودمم به زودی دوباره لایو استارت میزنم 😈 https://youtube.com/@ews_live1?si=PLUqSGV_Z4XdIB5e

باز شروع شد 🙃

گیم دیترویت زیرنویس فارسی لایویم ❤️🔥 https://www.aparat.com/amirews/live
گیم دیترویت زیرنویس فارسی لایویم ❤️🔥 https://www.aparat.com/amirews/live

اینا به کارتون میاددد🔥❤️بفرستید برا رفقا @ews_play1
اینا به کارتون میاددد🔥❤️بفرستید برا رفقا @ews_play1

بلاخرههه 🙈 خیلی دلم براتون تنگ شده بود ❤️

@ewsgem بیاید یکم بحرفیم ببینم چیکارا میکنید این روزا 😢❤️

https://www.aparat.com/amirews/live اینجا کمی فعالیت استریم هست هم من هم برادرم

دلتنگتونم 💔♥️

از مشهد یا تبریز داریم ؟ @ewsgem

یکی بیاد منو نجات بده 😂😭از این کشور

اعلام حظور کنید 😭😂

ما برگشتیم❤️🥺

همه وصلن انگاری ❤️😂