en
Feedback
חתול פיננסי | כסף והשקעות

חתול פיננסי | כסף והשקעות

Open in Telegram

לחתול פיננסי - השקעות | חיסכון | כסף |שוק ההון | נדל"ן פה תוכלו לקבל את כל המידע להתנהלות כלכלית נכונה, מדריכים, פרשנות, הטבות ועוד... אל תפספסו עוד תכנים באינסטגרם » https://www.instagram.com/hatul.financy/ אין באמור משום המלצה ו/או ייעוץ להשקעות

Show more
2 803
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+830 days
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+29
in 0 channels
May '26
+55
in 0 channels
Get PRO
April '26
+192
in 0 channels
Get PRO
March '26
+173
in 1 channels
Get PRO
February '26
+54
in 0 channels
Get PRO
January '26
+115
in 0 channels
Get PRO
December '25
+92
in 0 channels
Get PRO
November '25
+68
in 0 channels
Get PRO
October '25
+82
in 0 channels
Get PRO
September '25
+150
in 1 channels
Get PRO
August '25
+93
in 0 channels
Get PRO
July '25
+76
in 0 channels
Get PRO
June '25
+76
in 0 channels
Get PRO
May '25
+46
in 0 channels
Get PRO
April '25
+42
in 0 channels
Get PRO
March '25
+50
in 0 channels
Get PRO
February '25
+154
in 0 channels
Get PRO
January '25
+120
in 1 channels
Get PRO
December '24
+103
in 0 channels
Get PRO
November '24
+165
in 0 channels
Get PRO
October '24
+230
in 0 channels
Get PRO
September '24
+1 059
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
25 June0
24 June+1
23 June+2
22 June+1
21 June+3
20 June+1
19 June0
18 June0
17 June0
16 June0
15 June+2
14 June+1
13 June+2
12 June+1
11 June+4
10 June+1
09 June+1
08 June+2
07 June+3
06 June0
05 June+1
04 June0
03 June+1
02 June+1
01 June+1
Channel Posts
💸 דמי ההבראה עולים הקיץ וזה יכול להיות עוד מאות עד אלפי שקלים בתלוש השנה הרבה שכירים צפויים לראות תוספת נחמדה בתלוש כי דמי ההבראה עולים ב־8% במגזר הפרטי וב־8.5% במגזר הציבורי. בנוסף, בוטל הקיזוז של יום ההבראה שנלקח בשנים האחרונות כחלק ממימון הוצאות המלחמה. 2 תובנות שחשוב להכיר: 1. זה לא בונוס זו זכות שלכם דמי הבראה משולמים לפי ותק ולפי היקף משרה. מי שעובד שנה אחת זכאי ל־5 ימי הבראה, והמספר עולה עם הוותק. 2. השנה התוספת מורגשת יותר עובדים חדשים במגזר הפרטי יקבל השנה בערך 2,250 ש״ח, לעומת כ־1,670 ש״ח בשנה שעברה. כלומר כמעט 600 ש״ח יותר. אל תעופו פה שילמתם לא מעט על זה בעבר... לעובדים ותיקים, במיוחד במגזר הציבורי, זה יכול להגיע גם לתוספת של יותר מ־1,000 ש״ח לעומת השנה שעברה. אגב, למגזר הציבורי דמי ההבראה יותר נמוכים מהמגזר הפרטי, הפרש של כ 300 עד 600 שקלים תלוי ותק. ויותר חשוב בעיני הוא שכשתוספת כזו נכנסת לחשבון אל תיתנו לה “להיעלם” על שטויות. אפשר לעשות איתה משהו חכם כמו לסגור מינוס, לבנות/לחזק קרן חירום ביטחון, או פשוט להחליט להשקיע, וכן אפשר גם בסכום שכזה של כמה מאות שקלים. לא סגורים? שימו בינתיים בקרן כספית שקלית. אני תמיד אומר כסף שלא נותנים לו תפקיד בדרך כלל בוחר לעצמו תפקיד לבד 😅, נחשו מה? זה כנראה לא מה שבאמת רציתם ממנו להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy

2
כזה עוד לא היה 😼 - אתגר 5K של חתול פיננסי יוצא לדרך! אתגר הפלאפל! 🧆 יש לכם 5,000 ש״ח בעו״ש ורוצים להתחיל להשקיע עצמאית? 3 מ
כזה עוד לא היה 😼 - אתגר 5K של חתול פיננסי יוצא לדרך! אתגר הפלאפל! 🧆 יש לכם 5,000 ש״ח בעו״ש ורוצים להתחיל להשקיע עצמאית? 3 מפגשים, ליווי בווטסאפ, פתיחת חשבון והדרכה מעשית. אין תירוצים יותר! מתאים למתחילים שרוצים צעד ראשון מסודר. לא מתאים למי שמחפש מניות חמות. 💸 העלות ? 39 ש"ח בלבד (מחיר פלאפל🧆). 📅 מתי ? יום ראשון הבא (28.6), ב-21:00. לפרטים והצטרפות 👇 https://moneyplan.co.il/?p=56688 שימו לב - מספר המקומות מוגבל להצטרפות לערוץ חתול פיננסי » https://t.me/hatulfinancy אה... ובתמונה זה לא אתגר הפרגית חחח
527
3
תקנו את הזמן שלכם בחזרה! "את עובדת כל כך קשה כדי להגיע לסופש שחוקה בשביל איזה חלום שלא בטוח שאת באמת רוצה אותו?" פוסטים כאלו מגיעים אחרי שיחה ארוכה/פגישת ייעוץ פיננסית, והפעם שיחה עם אשה מדהימה בתהליך תכנון פיננסי והייתי חייב לכתוב את הפוסט. פרישה מוקדמת זה גימיק שיווקי. כן, אמרתי את זה. מוכרים חלום פשוט מדי: גיל 45, ים, קוקוס ביד, ולא עושים כלום יותר בחיים. נשמע נחמד לשבוע. אולי גם לחודש. שנה שלמה? אני כבר בספק. בתכלס? מי באמת פורש? אני מכיר אנשים עשירים. באמת עשירים. כאלה שלא חייבים לעבוד עוד יום ויודעים מה? גם הנכדים של הנכדים שלהם, ואף אחד מהם לא באמת פרש. להפך. הם עובדים יותר מדויק, בוחרים יותר נכון, עושים את מה שהם אוהבים, מתעסקים במה שהם טובים בו. בונים, יוצרים, משקיעים, מלמדים ומשפיעים. הם לא פרשו מהחיים - הם פרשו מהמרדף. וזה הבדל ענק. המטרה היא לא לשבת כל היום בים. המטרה היא לא לעשות כלום. המטרה היא לא לברוח מהחיים. המטרה היא לבנות חיים שלא רוצים לברוח מהם. זה לא באמת “פרישה מוקדמת” - זה חופש בחירה. לעבוד כי רוצים, ולא כי מפחדים, לבחור עם מי ומה, לבחור קצב, לבחור משמעות. מנסיוני, אני משוכנע שרוב האנשים לא רוצים לפרוש. הם פשוט רוצים להפסיק להיות שחוקים ולקנות את הזמן שלהם חזרה. הם לא רוצים לא לעבוד, אלא הם רוצים לעבוד אחרת. אז הנה מה שאני מציע: במקום לשאול “מתי אני פורש?” תשאלו: “איך אני בונה חיים שאני לא רוצה לברוח מהם?” לא בעוד 30 שנים - זה חשוב, אבל אנחנו חיים גם כאן ועכשיו וגם בעוד 5 שנים. אני לא אומר תשפרו את כל הכסף עכשיו, אלא תחלקו את העוגה נכון. שם נמצא הכסף האמיתי האושר היומיומי לא רק בתיק ההשקעות., אם כי זה גם מסב אושר לדעת שיש כסף שעובד עבורי ולא רק הפוך, אלא ביכולת לבחור ולקנות את הזמן שלכם בחזרה אז במקום לשאול רק כמה כסף יהיה לכם בפרישה, תשאלו גם: איך אני קונה לעצמי יותר זמן, בחירה ושקט כבר בשנים הקרובות? להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
566
4
תזכורת מהירה: הוובינר החינמי שלי על השקעות למתחילים מתחיל ממש בקרוב בשעה 21:00 מוזמנים להצטרף: 👇 https://moneyplan.co.il/?p=50180
574
5
ממשיכים לשאול המון שאלות על נטרול מטח בקרנות סל? * האם זה טוב. רע? מכוער? * מה העלות? * איך עושים ובעיקר האם זה נכון לכם? מצרף לכם לפרק מרתק שעשיתי בזמנו על זה עם אורי שור - מנכ"ל הראל קרנות נאמנות 👇 https://youtu.be/9exZx4rWfAM?si=k5j5YVzZ9XNOyH6Z שבת שלום
638
6
אם פספסתם - זה הזמן! הוובינר החודשי שלי על השקעות למתחילים! שיעור מקיף על השקעות והתנהלות כלכלית נכונה מה יהיה שם? * למה דווקא לא להשקיע זה הכי מסוכן? * איך בתכלס מתחילים להשקיע? * איך אפשר גם ב 250 שקלים להתחיל להשקיע? * ניתוח אפיקי השקעה רלוונטים הפרטים הקטנים: 💰 עלות : חינמי לחלוטין (כי הידע הזה צריך להיות נגיש לכולם). 🗓 מתי : 20.6.26 (מוצ"ש הקרוב). ⏰ שעה : 21:00. יאללה, תפסו מקום כאן: 👇 https://moneyplan.co.il/?p=50180 תעבירו את זה לחבר שאתם באמת אוהבים ומחכים שיעשה כבר את הצעד הראשון. נתראה, דב להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
642
7
קיבלתם סכום גדול בבת אחת? אל תתנו לו להתאדות אקזיט, הנפקה, אראלה ממפעל הפיס, או ירושה הם חלומות רטובים, אבל הם גם מוקשים פיננסיים. הסטטיסטיקה מראה שרוב האנשים שקיבלו סכום גדול בבת אחת מאבדים אותו תוך שנתיים בגלל אופוריה או שיתוק. הסוד הוא תוכנית פעולה קרה, לפני שהרגש משתלט. 📋 כמה דברים חשובים בעיני שצריך לקחת בחשבון: תנשמו: אל תעשו כלום ב-30 הימים הראשונים. שימו את הכסף בקרן כספית ותנו לאבק לשקוע. לחלק לשותפים: סמנו מיד בצד את החלק של רשות המיסים (מס רווחי הון, מס יסף/עודף) - זה לא כסף שלכם. כרית ביטחון: אם אין לכם ואתם צריכים אותה, זה הזמן לבנות. שקט נפשי הוא תנאי הכרחי לכל השקעה. סגירת חובות יקרים: חיסלו אשראי מתגלגל והלוואות בריבית גבוהה זו התשואה הבטוחה ביותר שתקבלו. ועוד כמה דברים חשובים: אל תהיו "עשירים מזויפים": רכב חדש או שיפוץ מוגזם זה לא השקעה, זה בזבוז הון שהיה יכול להניב תשואה לכל החיים. אני לא אומר לא להתפנק, אבל קחו בחשבון שיש לכם פה אחלה הזדמנות לצמוח כלכלית. היועץ הוא חבר, לא הבוס: כשמדובר בסכומים גדולים, התייעצו עם רואה חשבון לגבי המס, אבל אל תתנו לאף אחד "לנהל" לכם את הכסף מבלי שאתם מבינים בדיוק איפה הוא נמצא ומה העלויות. בתכלס, כסף גדול בבת אחת הוא לא "זכייה בלוטו" - הוא קו זינוק. אם תתייחסו אליו כאל כסף שיעבוד עבורכם ב-30 השנים הבאות במקום כאל כסף שנועד לבזבוזים של סוף השבוע, אתם תנצחו את הסטטיסטיקה. איזה סעיף במדריך הזה נראה לכם הכי קשה לביצוע ברגע האמת?
613
8
🏗 התחדשות עירונית נשמעת כמו חלום נדל״ני. 🏠 קונים דירה ישנה ומחכים להשבחה, ⚠️ אבל יש מלכודות שתוקעות כסף לשנים. 📌 בפרק דיבר
🏗 התחדשות עירונית נשמעת כמו חלום נדל״ני. 🏠 קונים דירה ישנה ומחכים להשבחה, ⚠️ אבל יש מלכודות שתוקעות כסף לשנים. 📌 בפרק דיברנו על יזמים, דיירים ושמאות, 🏙 וגם על בניין בודד מול מתחם. 📺 יוטיוב: https://youtu.be/KD-BwseFLeg?si=I3EoM_pp6CTiBKIO 🎧 ספוטיפיי: https://open.spotify.com/episode/06BESPoUIi2QkVavFIy2SM?si=2P8aOFOiRQCAq9QDvsMoFw להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
649
9
משלמים לבנק אלפי שקלים בשנה על כלום? 😼 הרבה משקיעים לא שמים לב לעמלת דמי ניהול ניירות ערך. זו עמלה שהבנק גובה רק כי התיק יוש
משלמים לבנק אלפי שקלים בשנה על כלום? 😼 הרבה משקיעים לא שמים לב לעמלת דמי ניהול ניירות ערך. זו עמלה שהבנק גובה רק כי התיק יושב אצלו. בתיק של 300 אלף ש״ח זה יכול להגיע לכ־2,000 ש״ח בשנה. בבית השקעות חוץ־בנקאי זה יכול להיות 0-180 ש״ח. הפער הזה מצטבר לעשרות אלפי שקלים לאורך שנים. כסף שיכול היה להישאר אצלכם ולעבוד בשבילכם. איך מפסיקים לשלם סתם? לכתבה המלאה 👇 moneyplan.co.il/איך-להפסיק-לשלם-דמי-ניהול-בבנקים/ רוצים להתחיל להשקיע ולהפסיק לעמוד במקום? בואו לאתגר שלנו במחיר של מנת פלאפל 👇 https://moneyplan.co.il/?p=56688 להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
664
10
🔥 מבצע מוגבל בזמן - פסגות טרייד 🔥 הם עושים את זה שוב!!! ✅ מינימום לפתיחת חשבון הופחת ל־5,000 ש״ח בלבד (במקום 10,000) ✅ פטור
🔥 מבצע מוגבל בזמן - פסגות טרייד 🔥 הם עושים את זה שוב!!! ✅ מינימום לפתיחת חשבון הופחת ל־5,000 ש״ח בלבד (במקום 10,000) ✅ פטור מדמי ניהול - ללא הגבלת זמן 🐈‍⬛ להצטרפות מהירה :👇 https://www.psagotrade.com/en/hatulfinnanci3/ וזה בנוסף לתנאים האטרקטיביים שכבר קיימים: ✔️ עמלות מסחר תחרותיות: * 0.06% במסחר בארץ, מינימום 2 שקלים. * מינימום 6$ בארה״ב 🔹 תקף ללקוחות שפותחים תיק ומבצעים הפקדה ראשונה עד סוף חודש יולי
704
11
ושיהיה לנו גם משהו מצחיק עם זה להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
ושיהיה לנו גם משהו מצחיק עם זה להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
989
12
ספייס אקס, SpaceX להנפקה? מה זה אומר ולמה זה מעניין אותנו? 🚀📈 כולם מדברים על הנפקה (IPO) של חברת החלל של אילון מאסק, אבל מה
ספייס אקס, SpaceX להנפקה? מה זה אומר ולמה זה מעניין אותנו? 🚀📈 כולם מדברים על הנפקה (IPO) של חברת החלל של אילון מאסק, אבל מה זה "הנפקה" (IPO) בתכלס? חברת SpaceX כל עוד היא חברה פרטית - אנחנו לא יכולים לקנות ממנה מניות. תהליך ההנפקה יהפוך אותה לחברה ציבורית שנסחרת בבורסה, כדי לגייס הון ולאפשר למשקיעים שלה למכור. איך זה עובד? החברה שוכרת בנקים ("חתמים"), מפרסמת מסמך שקוף לחלוטין עם כל הנתונים שלה ("תשקיף"), וקובעת מחיר התחלתי. מרגע צלצול הפעמון בבורסה - המחיר נקבע אך ורק לפי ההיצע והביקוש. אין לכם עדיין חשבון מסחר? תהנו מההטבות הכי זולות להצטרפות לערוץ של חתול פיננסי » https://t.me/hatulfinancy
976
13
מה הקשר בין חתול, אריה ובת יענה למשקיעים פסיבים בשוק ההון כאשר המסכים נצבעים באדום והשוק מתחיל לרדת? קטע קצר שלי בראיון בערוץ הכלכלה https://x.com/tv10israel/status/2065014201098100830
1 111
14
חיסכון לכל ילד: על מה באמת חשוב להסתכל? 👶💰 הרבה הורים שואלים אותי איזו קופה הכי מרוויחה. האמת? אל תבחרו רק לפי תשואת עבר, כי אף אחד לא באמת יודע מי תנצח מחר. כדי לישון בשקט, פשוט תבחרו גוף מהשליש העליון בטבלה וזהו. אז מה באמת יביא לילדים שלכם עוד עשרות אלפי שקלים? ✌️ 2 פעולות פשוטות שלוקחות בדיוק דקה: 1️⃣ תכפילו את ההפקדה : אל תישארו על המינימום שהמדינה נותנת, תגדילו את ההפקדה מ-58 ל-116 ש"ח בחודש. 2️⃣ התאימו מסלול : בחרו מסלול השקעה שמותאם לגיל הילד וטווח הזמן (רמז: כשמדובר על טווח של 15-20 שנה, מסלול בסיכון מוגבר עושה את כל ההבדל). הפעולות הקטנות האלו היום, הן ההון הגדול של הילדים שלכם מחר. תישארו מעודכנים, חתול פיננסי 🐈 להצטרפות לקבוצה השקטה שלנו: 👇 https://chat.whatsapp.com/FTt4I2TDwK9JglcaJjHudT
1 081
15
תבדקו את עצמכם: יכול להיות שאתם מפסידים מיליונים? 📉💸 בפרק החדש עדי ואני מדברים על הפסיכולוגיה של הכסף, הדפוסים הקטנים שגורמ
תבדקו את עצמכם: יכול להיות שאתם מפסידים מיליונים? 📉💸 בפרק החדש עדי ואני מדברים על הפסיכולוגיה של הכסף, הדפוסים הקטנים שגורמים לנו להישאר תקועים כלכלית בלי לשים לב. דיברנו על: 🏛 למה אנחנו נשארים בבנקים ובמסלולים ישנים רק כי אין לנו כוח לעבור 👥 איך הסביבה והחברים משפיעים על ההוצאות שלנו 🚩 למה קשה לנו להגיד “לא” למשפחה וחברים 💥 ואיך אנחנו מתעסקים בשקלים קטנים, אבל מפספסים החלטות ששוות המון כסף בפנסיה ובמשכנתא הפרק המלא זמין עכשיו בספוטיפיי וביוטיוב 👇 📺 יוטיוב 🎧 ספוטיפיי להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
1 085
16
יש לכם סכום כסף להשקעה מה עדיף לעשות איתו? 🤔 להכניס הכול במכה אחת, או לחלק למנות לאורך זמן? זו אחת השאלות הכי נפוצות אצל משקיעים מתחילים. מצד אחד, השקעה חד־פעמית נותנת לכסף יותר זמן לעבוד בשוק, ולכן בטווח הארוך היא יכולה להניב תשואה גבוהה יותר. מצד שני, השקעה במנות , DCA, יכולה להיות נוחה יותר רגשית, להפחית את הפחד מ“להיכנס בדיוק לפני ירידה”, ולעזור לשמור על משמעת השקעה. אז מה נכון יותר? התשובה היא שאין תשובה אחת לכולם. אם אתם מחפשים למקסם תשואה ומסוגלים להתמודד עם תנודתיות: השקעה חד־פעמית יכולה להתאים יותר. אם אתם חוששים מירידות, רוצים להיכנס בהדרגה וחשוב לכם לישון טוב בלילה: DCA יכולה להיות פתרון מצוין. השורה התחתונה: לא תמיד ההחלטה הכי “מתמטית” היא ההחלטה הכי נכונה עבורכם. לפעמים ההשקעה הכי טובה היא זו שתצליחו להתמיד בה לאורך זמן. למי שרוצים להתחיל את הצעד בשוק ההון ולפסיק לדחות כל פעם, מתחילים היום בערב! לפרטים והצטרפות👇 https://moneyplan.co.il/?p=56207 להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
1 066
17
“תיק ההשקעות שלי כבר החזיר את המחיר של הקורס” 📈 זו אחת ההודעות שקיבלתי ממשתתפת בסדנה וזה בדיוק למה אני עושה את זה. עוד 48 שע
“תיק ההשקעות שלי כבר החזיר את המחיר של הקורס” 📈 זו אחת ההודעות שקיבלתי ממשתתפת בסדנה וזה בדיוק למה אני עושה את זה. עוד 48 שעות , ביום שני הקרוב, נפתחת סדנה מספר 14 להשקעה עצמאית בשוק ההון: איך לפתוח חשבון מסחר, איך להבין קרנות סל ומדדים, ואיך להתחיל לבנות תיק פסיבי בצורה פשוטה ומסודרת. מה יש בפנים? ✅ 4 מפגשי זום לייב ✅ הדגמות וניתוחים בזמן אמת ✅ שאלות ותשובות בכל מפגש ✅ קבוצת ווטסאפ מלווה ✅ אני אישית מעביר ומלווה את כל התהליך זה לא קורס של “להתעשר מהר”. זה קורס למי שרוצה להפסיק לדחות ולהתחיל להבין איך הכסף שלו יכול לעבוד. הסדנה מתחילה ביום שני הקרוב. לפרטים והצטרפות👇 https://moneyplan.co.il/?p=56207
1 112
18
פיטרו אתכם מההייטק? קחו נשימה עמוקה ואל תחתמו על שום מסמך ביום הראשון. פיטורים בטק הם אירוע מורכב. השכר נעצר, אך מה קורה ל-RSU, לאופציות ולפיצויים? עובדים רבים עושים ביממה הראשונה טעויות של עשרות אלפי שקלים מתוך פאניקה. במדריך החדש שלי פירקתי את שלושת הצעדים הקריטיים שישמרו על הכסף שלכם בקור רוח: * איך ממפים זכויות * מה קורה למניות * איך מחשבים את מסלול הנחיתה של קרן החירום מבלי לגעת בחסכונות הפנסיה. אם יש לכם חברים בהייטק - זה יכו לשרת אותם, תשלחו להם. המדריך הפיננסי המלא מחכה לכם כאן: 👇 moneyplan.co.il/פיטורים-בהייטק-מדריך-הפיננסי/ להצטרפות לערוץ » https://t.me/hatulfinancy
1 156
19
פוסט מרתק על האח הגדול, פרסומות והשקעות. שווה להציץ! https://www.facebook.com/groups/hatulfinancy/posts/4510734159253947 והתג
פוסט מרתק על האח הגדול, פרסומות והשקעות. שווה להציץ! https://www.facebook.com/groups/hatulfinancy/posts/4510734159253947 והתגובה שלי: אם מציעים לכם "בונבוניירה" של השקעה, אז למה לשפוך תקציב פרסום ענקי? זה היה נחטף כמו לחמניות... חתול פיננסי בווטסאפ >> https://chat.whatsapp.com/FTt4I2TDwK9JglcaJjH
1 150
20
יום 4 ירידות זה לא באג, זה פיצ'ר הרבה אנשים נכנסים לשוק כשהכול עולה, ואז בירידה הראשונה נבהלים. אבל ירידות הן חלק טבעי משוק ה
יום 4 ירידות זה לא באג, זה פיצ'ר הרבה אנשים נכנסים לשוק כשהכול עולה, ואז בירידה הראשונה נבהלים. אבל ירידות הן חלק טבעי משוק ההון. גם מדדים חזקים עוברים תקופות פחות טובות. זה לא אומר שהכול מקולקל. זה אומר שהשוק מתנהג כמו שוק. הבעיה האמיתית היא לא הירידה עצמה, אלא לקבל החלטות מתוך לחץ. הטיפ של היום : לפני שמשקיעים, כדאי להחליט מראש מה אני עושה אם התיק שלי יורד? תוכנית רגועה לפני משבר עדיפה על החלטה לחוצה באמצע משבר. מזכיר את הסדנא הפרקטית שלנו לשוק ההון שבסופה יהיה לכם תיק השקעות פסיבי. מתחילים ביום שני הקרוב 👇 https://moneyplan.co.il/?p=56207
990