7 147
Subscribers
-1524 hours
-1237 days
-9730 days
Posts Archive
https://t.me/simbalious/49977
ج ا دین و قرآنی برای منفعت خودش ساخته تا بتونه با اسم دین خون و خونریزیاشو پیش ببره همینقدر کثیف
هرچقدر بیشتر عکس و ویدیوهای جاویدناما رو میبینم بیشتر اون شوق زندگی رو تو چشماشون میبینم و بیشتر میفهمم هنوز یه سری کار دارم که باید بخاطرشون سر پا بمونم.
اونی که میخواست زندگی کنه و جونش براش ارزشمند بود بخاطر ارزشهای زندگیش تموم وجودشو گذاشت، دیگه چه برسه به ما.
به عنوان کسی که تا مدت ها دلش میخواست بمیره، از یه جایی به بعد فهمیدم جون یک شخص اونقدری مهمه که نباید بی ارزش بمیره...درسته ادم ممکنه بگه کاش میمردم، ولی الان زندهایم که کاری رو تموم کنیم که یه سریا (که اتفاقا چشم همهشون پر از امید زندگی بود) سرش از جونشون گذشتن...اگه آدم قرار باشه بمیره حداقل تا آخرش باید تا حد توانش واسه چیزایی که براش ارزشمندن بجنگه.
کاش فراخوان بدن
میرم
مگه خونم از بقیه رنگین تره
همین الانشم با مرده چه فرقی دارم
کاش یکی میتونست بهم امید بده خیلی.. خیلی... از زنده بودنم خستم
با خودم فکر کردم الانش که منو نمیخوان.. بمیرم اصلا کی هست ..
هیچکس بابام؟ خودش گفت ولت کردم زنگ نزن زندگی. منو خراب کن
مادرم؟.. تو فکر این بود خواستگار بیاد منو ببینه(خالم معرفی کرده بود... کلیشه دختر باید خواستگار داشته باشه بیاد ببینه اصلا بره...) ... گفتن نداره این حرفا....
برای اونا ادم حساب نمیشم
فکر کنم باید بمیرم تا ادما متوجهم بشن ظاهرا
در هرصورت عمرا ازدواج کنم
بزار بگن عصبیم بزار بگن مگه چی دارم که انقدر خودمو گرفتم .. مگه چیم خوبه
مهم نیست
جالبه حرفم بزنم میگن نکنه عاشق کسی هستی
من خیلی دیر عصبی میشم معمولا صبورم و خونسرد اما عصبی بشم دیگه هیچکس و نمیشناسم یکدفعه داد زدم ++ تو هرچی پسره...
درد هامو تو خودم میریزم اخرش باد میکنه قلبم میترکه راحت میشم و تموم
کاش حداقل من مرده بودم
روزی هزار بار میگم کاش بمیرم و تموم بشه دیگه توان تحملم نیست
لطفا راجب شیوا جاوید بگین توی مشهد کشتنش نزارین صدای این دختر خفه بشه
فقط ۱۸ سال داشت و زمانی که پدرش رو کشتن داشته اسم پدرش رو صدا میزده که با کتک های بسیجی ها تمام استخوان های بدن و جمجمه اش خورد میشه و فوت میکنه
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
