en
Feedback
02:08

02:08

Open in Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Show more
854
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+130 days
Posts Archive
حالا من هی میگم دوتا بچه دارم

الان میاد میگه با کسی از ناشناس هات تو رابطه رفتی

آره دو سه نفری بودن

تا به حال به کسی ناشناس دادی تا باهاش دوست شی؟

آره یه نفر فقط

تا به حال با کسی از ناشناس هات دوست شدی؟

نمی‌دونم

حس میکنم هرچقدر بیشترر ناشناس میزاری، باهامون راحتتر میشی😂

عجب ایده ای پسر

مغز ایرانی رو نگاه کن تورو حضرت عباس

سبحان‌الله‌. نه دیگه. تو یه کم من من میکنی و تلاش میکنی جلو اون بلند فکر کنی حالا شبو کجا بخوابی و حالا شاید جای دیگه رو پیدا کنی و اینا. بعد اون دلش‌ میسوزه اصرار میکنه.

https://t.me/ZER0TW08/7394 دقیقا و خب سخت‌ اعتماد کردنم هست من خودم نمیتونم اعتماد کنم😂

کسانی که در روز ناشناس پشت ما نیستند، حق ندارند در روز عکس گذاشتن کنار ما باشند
کسانی که در روز ناشناس پشت ما نیستند، حق ندارند در روز عکس گذاشتن کنار ما باشند

این باعث میشه من دوستای حقیقیمو بشناسم 😈🔥

هربار ناشناس میذارم چهار پنج نفر لفت میدن

خب من آدمی که اون تعارف رو قبول کنم هم نیستم 🤣 مگه اینکه مثلا هفت هشت بار بگه. من دفعه هشتم نهم بگم خب اوکی چون خودت گفتیااااا. وگرنه زحمت نمیدااادم😂😂

😂😂😂😂😂😂😂

https://t.me/ZER0TW08/7389 ن دیگه اینجوری نمیکنی. سوالای دیگه میپرسی باهاشون ارتباط میگیری اول و کار و علاقه و سفرتو بهشون توضیح میدی و یه کم نرمشون میکنی بعد خودشون تعارف میزنن.

ببین واقعا اون لحظه اولش ک میخوای حرفو شروع کنی لحظه شخمی ایه‌ دلم میخواد زمین دهن وا کنه برم تو زمین

من چون خودم خجالتیم ولی انجامش نمیدم و درک میکنم کاملا پس نظر خودت و راه و روشت کار اوکییه😂

02:08 - Statistics & analytics of Telegram channel @zer02zero8