en
Feedback
02:08

02:08

Open in Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Show more
852
Subscribers
No data24 hours
-17 days
+130 days
Posts Archive
جالبه خیلی عالیه جدیدا توی فکرم بود چه سرگرمی میشه پیدا کرد که به دنیای واقعی بیشتر پیوندت بده، چه چیزی بوده بیشتر همه دوست داشتی امتحان کنی؟

وقتی ناشناس میذارم می‌بندم. بعد ناشناس باز میکنم

چرا پرایوت کردی کانالتو؟ دلیل خاصی داره؟

راستی سلام

معماری و مکان های تاریخی و از یاد رفته رو زیاد دارم ولی تضاد شهری رو توضیح بده منظورت چیه

سلام خوبی چندتا عکس راجب معماری و تضاد شهری و مکان های تاریخی و یا از یاد رفته لازم داشتم، داری در این زمینه عکسی؟

گیم میزنم پیاده روی میکنم موسیقی زیاد گوش میدم. مخصوصا پست راک که تنش فکری‌م رو تخلیه کنه و این اواخر گاهی فیلم می‌بینم

بجز عکاسی سرگرمیت چیه؟

از توی سطل اشغال بازیابی کردمش

IMG_20250730_202652_557.jpg1.33 MB

گرما کوچیکترین مشکلمونه

اره دقیقا انگار به زور داریم روزارو میگذرونیم ، بیشتر حس ناتمومی و بی انتهایی داره ، مخصوصا گرما که فکر ادمم از کار میندازه ،حتی نمیشه رفت بیرون بادی بهت بخوره حالت عوض بشه!

روی لپ‌تاپمه و الان بیرونم

فایل همین عکس که گرفتی رو میفرستی:)

اگر اشتباه نکنم کرمانشاه بود فقط کمی کنتراستش رو بیشتر کردم با زوم سی برابری فکر کنم گرفتمش

این عکستو خیلی دوست دارم کجا گرفتی ادیت خاصی زدی؟
این عکستو خیلی دوست دارم کجا گرفتی ادیت خاصی زدی؟

همه اعصابامون خرده. کم تحملیم. به زور داریم خودمونو می‌کِشیم اینطور فکر نمی‌کنید؟

آره بنظرم یه پدیده جامعه شناختیه توی اوضاعی که هستیم واقعا ذهنمون توی حالت بقاست فقط

این تابستون در کل انگار خیلی متفاوت بود ،پر از کسالت و بی حوصلگی و بی علاقگی

اون یه تیکه از نامه های کافکا به فلیسه معشوقه اش هستش یه تلمیح ادبی که وقتی اولین بار داشتم اون جمله‌هارو می‌نوشتم بنظرم اومد که اینم بنویسم