en
Feedback
02:08

02:08

Open in Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Show more
855
Subscribers
+224 hours
-17 days
+930 days
Posts Archive
مارکو بخای یکی از تجربه هاتو به بقیه بگی چی میگی

بذار دو سه روز دیگه میگم

کجا رفتی مارکو؟

سلام. این یکم احساسیه میدونی‌😂😭 قبل از اینکه با چنلت آشنا بشم عکس برام فقط یه وسیله‌ی ثبت خاطره با دوستام بود. اصلا نمیدونستم عکس احساس داره و عکاس میتونه اونا رو به چشم بیاره. ولی بعد با دیدن عکسایی که میگرفتی خیلی حسای جالبی بهم دست میداد، گذشت یک سالی که تو چنلت بودم، ولی هنوزم نمیدونم‌ چطور ممکنه عکس و عکاس بتونن چندتا پیکسل به هم چسبیده رو انقدر زنده جلوه بدن. ( البته با عرض معذرت از توصیف عجیبم. ) من عاشق چنلت و‌ عاشق عکسایی هستم که میزاری. عاشق پست راک ها هستم. و با خوندن اون صحنه‌ای که دیشب درباره‌ش نوشتی، احساس کردم که تجربه‌ش کردم. فقط... ازت ممنونم و امیدوارم ادامه بدی.

اگه با روش من توی چنل آشنا باشین میدونین ک دنبال جار زدن و خودنمایی و اینا نیستم چون خب میتونستم از همین قضیه سفر کلی جذابیت درست کنم واسه چنل و توی شهرای مختلف فتوواک بذارم و کلی ارتباط بگیرم و ک حتما باعث میشد چنل خیلی بیشتر از این دیده بشه و عضو داشته باشه. ولی خب چون اصولاً با انتخاب خودم اینجوری نیستم، می‌بینید که فقط بعد از سفر به یک شهر ازش عکس میذارم و حالا تجربه و دانشی ک بدست آوردم رو بعضا اینجا با هشتگ #دونستن می‌نویسم. حتی میتونستم با چنل های دیگه ارتباط بگیرم و به این وسیله کلی از اینجا فوروارد بشه و واسم پپسی باز کنن. ولی خب دیدید که اینجوری هم نبوده. البته با دوسه نفر ارتباط گرفتم ک به‌هم نخوردیم و ارتباطمون قطع شده. ترجیحم همین فعالیت توی سکوت و ناشناختگیه. البته به اینکه نمی‌خوام پز چیزیو بدم یا متهم به چیزای مختلف بشم و یا توی چشم نباشم هم ربط داره. بطور کلی این ک اینجا فقط فعالیتم مختص ب انتشار عکسامه، به این خاطره مخلص قلب

ببخشید که نگفتم

😂😂😂😂😂😂

عههه کجا؟ نگفته بودیییی

چرا همین الان سفرم

سفر نرفتی اخیرا؟

تاریخ معاصر ایران نوشته پیتر آوری من نسخه سه جلدی چاپ انتشارات عطایی رو داشتم که مال سال ۷۷ بود فکر میکنم بد نباشه واسه شروع و یا معرفی

تاریخی باشه

سلام چه کتابی توی چه فضایی

سلام چطوری؟ چند وقت پیش یه کتاب معرفی کردی به یه نفر. میشه یه کتاب هم به من معرفی کنی؟

من نگفتمش ک بخوام بگم «ممنونم چشماتون قشنگ میبینه» و این حرفا. فقط میتونم واسه انتخابش ب خودم بگیرم جملتونو

خوبم علت نبودنم رو گفتم دوتا پیام بالاتر

چه جمله قشنگی

https://t.me/ZER0TW08/6993 وووووی چهه قشنگه😭

خوبی؟ کم‌پیدایاا زود به زود بیا

صحبت کردن با تو؛ احساسی لطیف در قلبم بجای می‌گذارد
صحبت کردن با تو؛ احساسی لطیف در قلبم بجای می‌گذارد