en
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

Open in Telegram
468
Subscribers
-124 hours
No data7 days
+1230 days
Posts Archive
هنبدأ 6 ونص يا شباب إن شاء الله و هبعت لينك الميتنج وقتها

الجدول *مش رسمي* بس غالباً هيكون هو
الجدول *مش رسمي* بس غالباً هيكون هو

ازيكم يا شباب الف مبروك علي النتيجة و يارب يكون كله راضي عن نفسه 💗💗 دلوقتي بقا عايزين نشوف مواد الترم التاني فا مندوب تالت باور حابب يدخل معانا ميتنج يقولنا كل تفاصيل المواد و نتناقش في كل حاجة حابين نعرفها فا تحبوا الميتنج يكون امتي؟
Anonymous voting

photo content
+2

Tick Tock

كل ترم وانتم طيبين ❤️
كل ترم وانتم طيبين ❤️

ازيكم يا شباب عاملين ايه يارب تكون نهاية ترم كويسة 💗 حابه اشكر الشباب اللي كانوا معانا و ساعدوا الترم دا كتير في بوستات و لينكات و توفير ورق و جدول الترم و جداول الامتحانات و حاجات كتير حصلت في الكواليس كانوا شايلنها فحابه اشكرهم قدام الدفعة علي مجهودهم💗 لو حد عنده اي تعليق حابب يقوله هفتح الكومنتس علي الماسدچ دي و هنقرا كل حاجة تكتبوها و ربنا يوفقكم 💗

دكتور أيمن سامي
دكتور أيمن سامي

شباب هنتجمع عند باب الإدارة دلوقتي إن شاء الله

بما إن العدد الأكبر قال لا فهيكون في صورة إن شاء الله واللي حابب ييجي يتصور ييجي و ما تنسوش إننا هنبقي semi مهندس فنوثق مرور الخمس ترمات علي خير ❤️ هتكون الساعة 2 الا ربع برا الكلية عند بوابة الإدارة اللي في شارع أبو قير

شباب تحبوا نتصور كلنا آخر يوم بعد الامتحان؟
Anonymous voting

في واحد النهاردة رقم جلوسه 2185 أو 2183 نسي الكالك بتاعته يتواصل معانا

امتحان مهارات التواصل بكره الساعة 2 يا شباب ان شاءالله

AUD-20240113-WA0255.opus2.10 KB

تدريب تبع شنايدر https://fb.watch/pytWS2_Brh/?mibextid=Nif5oz

من مندوب ٢٤ بعيدا عن الفاينال في خبر كويس مقرر اختياري-6 اللي موجود الترم الجي في اللايحة نزل منه السنة اللي فاتت مادة واحدة فقط وهي تخطيط وتشغيل نظم القوى ونزلها دكتور نبيل عباسي الترم الجي ان شاء الله هتفتح مادة الروبوتات هينزلها دكتور الحبروك ودكتورة منار عبدالمقصود (معيدة الالكترومجنيتكس وقت ما احنا اخدناها) المحتوى هيتقسم بينهم دكتور الحبروك هيشرح جزء ودكتورة منار هتشرح جزء في حبة معلومات عايزك تبقا عارفها ودي نقلا عن دكتور الحبروك ومهم تبقا عارفها علشان تحدد هتسجل المادة ولا لا -المادة هيكون فيها بروچيكت (روبوت) fully automated ولابات computer vision وتسليمات علي اللابات وامتحان لاب في اخر الترم -هندرس حاجات كتير جدا منها ال deep learning و ai و autonomous الخ ف لو انت مش ناوي تكمل في المجال ده او بمعنى اصح ناوي تكمل ديستريبوشن هتلاقي نفسك بتتفرهد علي الفاضي قولت اقولكم من دلوقتي علشان تاخد وقتك في التفكير هتسجل اية بالظبط بالتوفيق للجميع♥️

جورج مايكل أنيس بطاقته معانا ياريت حد يبلغه يكلمنا