en
Feedback
Always an angel never any good

Always an angel never any good

Open in Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان ها اتفاق افتاده است. https://t.me/BluChtBot?start=60a4a903bddead8f8f42

Show more
220
Subscribers
-124 hours
-47 days
-530 days
Posts Archive
La mia anima è molto stanca, sta urlando.

از شدت دلتنگی میشینم گریه میکنم. کاش می‌شد تلپورت کرد جدی.

sticker.webp0.22 KB

جدی چجوری میتونی اینقدر خوشگل باشی

904da264-d496-43f1-9a1a-dac4cab5ad6d.mp33.55 MB

Pretty When You Cry Lana Del Rey.m4a3.64 MB

فکر کنم قراره مدتها با دردی که ازش به جا موند زندگی کنم

اینکه همه دارن شبیه هم میشن واقعا ناراحت کنندس یعنی هیچکس دیگه چیزای مورد علاقه خودشو نداره چیزیو دوست داره که ترند شده.

دوتا چشمون قشنگ دارم پس به‌ناچار غم میونشون لونه می‌کنه همیشه

دوتا جنگ رد کردیم یک بارم با صدای بمب و موشک از خواب نپریدم ولی با صدای طبل این وحوش چرا

از اکسپلورم بدم میاد

sticker.webp0.09 KB

😭😭😭

دوست دخترمو خیلی دوست دارم بهترینه انگار شیک توت فرنگیه و با یونیکورن رنگین کمون میاره به زندگیم.

Video message00:07

Video message00:05