Coin Pilot 🚀
Open in Telegram
USDⓈ-M Futures signals ☑️ 1-10 signals daily ☑️ Up to 250 signals a month ☑️High Accuracy 85%-96% ☑️ Entry price | Take Profit | Stop Loss ☑️ Instructions ☑️ Support 24/7 @dumi1234
Show more619
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-2430 days
Posts Archive
619
මුලු ලෝකයම trading වලින් ඉදිරියට යන බව අපි හැමෝම දන්නවා.මේ වෙද්දී ගොඩක් දියුණු රටවල් crypto trading හරහා මුදල් උපයනවා.අපේ life goals වලට යන්න පුලුවන් එකම පාර මේක.job එක කරන ගමන් අමතර ආදායමක් උපයාගන්න ගමන් trading වලින් success වෙලා ප්රදාන ආදායම crypto trading කරගෙන life එකේ තියන ලොකුම dreams achieved කරගන්න අපි සමග එක් වෙන්න.අද කරන ආයෝජනය හෙට ඔයාගේ life change එක වෙන්න පුලුවන්..
Join vip - @dumi1234
619
Repost from N/a
#BEAT/USDT | Short📉, x20 |
💯 Mark Price = 0.4567
🔝 Profit - 100%
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
619
Repost from N/a
🔥 #BEAT/USDT | Short📉, x20 | 🔥
💷 Entry Target = 0.4797
Take Profits =
☑️ 0.4701 | 40% of profit |
☑️ 0.4653 | 60% of profit |
☑️ 0.4605 | 80% of profit |
🚀 0.4557 | 100% of profit |
Sl -170%
619
Here is a weekend offer for all guys. We are giving a 75% discount to everyone.
This is the best chance to join VIP and make your trading life successful.
Lifetime 10$ VIP
The lifetime package that was 40$ will be 10$ for guys.
You know how accurate our signals are.
Hurry up, the 75% discount is only for the first 2 people who join.
@dumi1234
619
ඔන්න guys හැමෝටම weekend offer එකක් ගෙනාවා.75% ක discount එකක් දෙනව හැමෝටම
Vip එකට join වෙලා ඔයාගේ trading life එක success කරගන්න මේක හොදම chance එකක්.
Lifetime 10$ vip
40$ වෙන lifetime package එක තමයි guys 10$ වෙන්නෙ.
ඔයාලා දන්නව අපේ signal කොච්චර accurate කියලා.
ඉක්මන් කරන්න 50% discount එක මුලින් සම්බන්ධ වන 5 දෙනාට පමණයි.
@dumi1234
619
Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa.
supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys
Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei.
Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys
@dumi1234
619
Repost from N/a
#KITE/USDT | Short📉, x20 |
💯 Mark Price = 0.1621
🔝 Profit - 100%
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
619
Repost from N/a
🔥 #KITE/USDT | Short📉, x20 | 🔥
💷 Entry Target = 0.1703
Take Profits =
☑️ 0.1669 | 40% of profit |
☑️ 0.1652 | 60% of profit |
☑️ 0.1635 | 80% of profit |
🚀 0.1618 | 100% of profit |
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
619
Repost from N/a
#NOM/USDT | Long📈, x20 |
💯 Mark Price = 0.003034
🔝 Profit - 100%
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
619
Repost from N/a
🔥 #NOM/USDT | Long📈, x20 | 🔥
💷 Entry Target = 0.002872
Take Profits =
☑️ 0.002929 | 40% of profit |
☑️ 0.002958 | 60% of profit |
☑️ 0.002987 | 80% of profit |
🚀 0.003016 | 100% of profit |
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
