Coin Pilot π
Open in Telegram
USDβ-M Futures signals βοΈ 1-10 signals daily βοΈ Up to 250 signals a month βοΈHigh Accuracy 85%-96% βοΈ Entry price | Take Profit | Stop Loss βοΈ Instructions βοΈ Support 24/7 @dumi1234
Show more619
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-2430 days
Posts Archive
Vip offer ekata join wela balanna guys rupiyal 1500 k wage mudalakin oyage life eka change karaganna loku chance ekak guys meka
Guys offer ekak denna thirane kara.capital eka adu ayata 5$ walata vip ekata join wen puluwan.dennekta chance eka denwa kamathi kenek join wenna msg ekak danna.@dumi1234
Me wage profit karanna. Quality signal dena vip ekata join wenna kmathi aya msg ekak danna guys .hri trading plan ekak ekka hri guide ekak ekka trade karanna puluwan api ekka witharai guys
@dumi1234
Oyage trading life eka success karaganna puluwan ekama thana thamai guys coinpilot kiynne. me weddi crypto currency trading kiynne hriyta karoth life eke hard dreams achieve karsganna thiyana hodama margaya.eka api hamoma dannwa.
supirima signals aragena oyage busy life eke unath meka karanna puluwan api ekka join unoth guys
Future ekedi crypto currency nathuwa apita success wenna ba guys.oya meka danma start kara kiynne oyata issarahata meka godak important wei.
Guys loss wela inna aya aluthin trading start karnna bln in ayq msg ekak dala join wela blanna aniwaryenma hamoma goda danwa guys
@dumi1234
+1
Me weddi coinpilot vip eke members 73 k innwa guys.lifetime 44 members innwa guys me lifetime memberla hamoma mulin 1 month package eka buy karla ape signal wala quality eka nisa lifetime buy karapu aya guys.β€οΈβ€οΈβ€οΈβ€οΈ
Repost from N/a
π₯ 149% ππ«π¨ππ’π π»
π― πππ«π ππ :- 1, 2, 3, 4, 5, 6 π β
β° ππ’π¦π:- 1hr 48mints
Repost from N/a
β#AIOT/USDTΒ ( LONG )
π Leverage π 20X to 25X
β©οΈ Entry β‘οΈΒ 0.01313 - 0.01316
π Targets :- 0.01328 | 0.01341 | 0.01354 | 0.01370 | 0.01383 | 0.01398
π Stoploss = 0.01261
masayak dagalala ganna salary eka mm oyalata sathiyen hoyana widiyata signal tika denawa
Me wage profit karanna. Quality signal dena vip ekata join wenna kmathi aya msg ekak danna guys .hri trading plan ekak ekka hri guide ekak ekka trade karanna puluwan api ekka witharai guys
@dumi1234
