CoinX
Open in Telegram
More than 1 years old trusted and accurate Channel ✅ Contact ☎️ :- @CX_MainAdmin I am not a Financial advisor , so #DYOR before opening any trade
Show more2 843
Subscribers
No data24 hours
-187 days
-8730 days
Posts Archive
2 843
ගොඩක් අය කීව අපිට 100$=rs 30,000ක වගේ මුදලක් දීලා කෝර්ස් එකක් කරන්න සල්ලි නැ කියල එ අයට .ඉතින් අපි ඒ අය ගැන හිතලා ඉතාමත් අඩු මුදලකට ඔයාලට මේ කෝර්ස් එක දෙන්න තීරණය කරා .
මෙකෙදි කෝර්ස් fee එක වෙන්නෙ 20$ක් වැනි පොඩිම පොඩි මුදලක්.ගොඩක් vip signal channel වල මාසෙක membership price එකත් මීට වැඩී.ඉතින් මේවගෙ ගාණකට ඔයාලට අපි මේ කෝර්ස් එක දෙනව.5 දෙනයි ගන්නෙ අපි.මොකද හොද guide එකක් දීලා අපිට උගන්නන්න පුලුවන් තරම් පිරිසක් විතරක් ගන්න නිසා.කැමති අය කියන්න.
2 843
🚀 SMC Mentorship Program (Sinhala Medium)
Master the market using Smart Money Concepts with clear, practical guidance.
What you’ll learn:
✔ Swing Points
✔ Market Structure
✔ Advanced PD Arrays
✔ Advanced Inducement (IDM)
✔ Risk & Money Management
✔ High-probability Entry Models
✔ Trading Psychology
Trade with logic — not emotions. 📈🔥
Course Fee - 100$
Contact For More Info - @Let_Seeeeee
2 843
🔆Coin - UNIUSDT.P
🔸Position - SHORT
🔸Levarage - 20×
🔸Entry1 - 5.650-5.750
🔸Entry2 - -
🔸Tp1 - 5.500
🔸Tp2 - -
🔸Tp3 - HOLD MORE
🔴Sl - 5.800
❗️After 1St Tp done,Get The SL into the Entry Price.2 843
🔆Coin - ORDIUSDT.P
🔸Position - LONG
🔸Levarage - 20×
🔸Entry1 - 4.200-4.260
🔸Entry2 - -
🔸Tp1 - 4.450
🔸Tp2 - -
🔸Tp3 - HOLD MORE
🔴Sl - 4.100
❗️After 1St Tp done,Get The SL into the Entry Price.2 843
Ape privet trading program ekata kenekwa gannawa.
Wallet balance eka 100$ta wedi kenek enna.
2 843
🔆Coin - AVNTUSDT.P
🔸Position - LONG
🔸Levarage - 20×
🔸Entry1 - 0.3160-0.3200
🔸Entry2 - 0.3020-0.3060
🔸Tp1 - 0.3340
🔸Tp2 - 0.3600
🔸Tp3 - HOLD MORE
🔴Sl - 0.2950
❗️After 1St Tp done,Get The SL into the Entry Price.