en
Feedback
CleverDevs

CleverDevs

Open in Telegram

به کانال کلوردوز خوش اومدین سعی میکنیم چیزایی که بنظر کاربردی هستن رو باهاتون به اشتراک بزاریم 🔥لینوکس 🔥برنامه نویسی فرانت‌اند 🔥برنامه نویسی بک‌اند 🔥اخبار تکنولوژی و... 💢~> @mmdrsdev

Show more
9 228
Subscribers
+824 hours
+677 days
+50530 days
Posts Archive
بتای جدید تلگرام اندروید بعد حدودا ۱ ماه اومد بنظر من که قابلیت خفن جدیدی ندادن خیلی اما سه تا فیچر جدیدش نسبتا خوب بود یکی ا
+1
بتای جدید تلگرام اندروید بعد حدودا ۱ ماه اومد بنظر من که قابلیت خفن جدیدی ندادن خیلی اما سه تا فیچر جدیدش نسبتا خوب بود یکی اینکه رنگ ریپلای ها عوض شده(تو عکس هست) یکی اینکه سینتکس هایلایتینگ برای اندروید هم اومد که این انصافا خوب بود یکی هم عوض کرد رنگ اسم چنل و اینکه انتخاب یه ایکون برای ریپلای ها که فقط برای چنل های بوست شدس و سیستم بوست هم تو بتا بهم خورده فعلا @CleverDevs @CleverDevsGp

خواستم بیام سالگرد توزیع ویندوز هفت رو بگم، دیدم ممکنه با چوب بزنید تو کلم. ممد قاتلت زندس اگه پاک کنی اینو اما اشکال نداره تولد سیستم عاملی که باهاش وارد کامپیوتر شدم رو تبریک میگم😂 @CleverDevs @CleverDevsGp

بتای جدید برای تلگرام دستکاپ هم خفنه سینتکس هایلایتنیگ رو که همه گذاشتن من دیگه نمیگم ولی یه چیز مهم هم اومده این که دیگه قسمت امار چنل یا گروه رو با تلگرام دسکتاپ هم میشه دید @CleverDevs @CleverDevsGp

با سلام. قابل توجه برنامه نویسان عزیز. دو پوزیشن برای c# و .net core موجود هست.( در تمامی سطوح Senior, Junior ... ) آشنایی با موارد زیر مزیت حساب میشود : ElasticSearch, MongoDB, Git، Docker مزایا : امریه سربازی، بدون نیاز به سابقه کار، هدایای مناسبتی، کارانه، وعده ناهار، بیمه تکمیلی. تایم کاری و محل کار : از شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶ در تهران، هفت تیر. جهت اطلاعات بیشتر و ارتباط: @Ahur4 #job #فوری /اگهی رو برای منم فرستادن خودتون ببینید خوبه یا نه @CleverDevs @CleverDevsGp

بهترین زبان برای هک ناسا بجز html و css چیه؟
Anonymous voting

وقتی اندروید استدیو رو با لپ تاپ ذغالی و رم دو بالا میاری @CleverDevs @CleverDevsGp

ایکاش یه ریپازیتوری بود رکوئست پول میدادیم و اونم اکسپت میکرد😞 @CleverDevs @CleverDevsGp

رئیس جهاد دانشگاهی: آماده‌ایم تا دانشجویان فلسطینی رو به بهترین دانشگاه‌های ایران بیاریم /دانشجو و دانش آموز ایرانی هم کشک @CleverDevs @CleverDevsGp

تو سایت بارز (لاستیک) وقتی ثبت نام میکنی و شماره میزنی جای اینکه کد تایید رو sms کنه توهمون صفحه alert میده و کد رو کپی میکنی صفحه بعد که کد رو خواست میزنی😐 @CleverDevs @CleverDevsGp

بدبخت فرانت کار پروژه @CleverDevs @CleverDevsGp

به نرم‌افزار علاقه‌مندی؟ دوست داری درباره سیستم‌عامل‌های مختلف یاد بگیری؟ یا با ابزار‌ها و وب‌سایت‌های مختلف آشنا بشی؟ تو این
به نرم‌افزار علاقه‌مندی؟ دوست داری درباره سیستم‌عامل‌های مختلف یاد بگیری؟ یا با ابزار‌ها و وب‌سایت‌های مختلف آشنا بشی؟ تو این چنل آموزش‌های مختلف در زمینه نرم‌افزار میزارم، همچنین ابزارهای جذاب و منابع کاربردی مختلفی رو معرفی میکنم. پس همین الان عضو چنل بشین و مهارت‌ها و اطلاعاتتون درباره تکنولوژی رو بالاتر ببرین !! لینک چنل👇 @ProDev_Channel

Repost from N/a

یه چیزی که الان فهمیدم (و احتمال زیاد تو نسخه جدید تلگرام اومده) وقتی یه گروهی میسازی و فقط یه نفر انتخاب میکنی اسم گروه رو اسم شما دوتا میزاره یعنی چی مثلا من (Mammad) بیام یه گروه بزنم و موقع زدن گروه فقط Mahdi رو اد کنم اسم گروه رو بای دیفالت میزاره Mammad and Mahdi نکته جالبی بود @CleverDevs @CleverDevsGp

انگار سهمیه امریه برای کارشناسی ارشد لغو نشده و هنوز هست لینک خبر https://www.didbaniran.ir/fa/tiny/news-166492 /من صحت این خبرو تایید و تکذیب نمیکنم @CleverDevs @CleverDevsGp

اره میدیم دست بچه های هوش سیاه با css هکش کنن @CleverDevs @CleverDevsGp

اکثر ماها فقط با متود trim آشنا هستیم اما خوب این دو متود هم آشنا بشید مفیدن @CleverDevs @CleverDevsGp
اکثر ماها فقط با متود trim آشنا هستیم اما خوب این دو متود هم آشنا بشید مفیدن @CleverDevs @CleverDevsGp

توی vscode میتونید برای خودتون snippet داشته باشین برای این کار از منوی بالا این مسیر رو طی کنید: file>preferences>configure
توی vscode میتونید برای خودتون snippet داشته باشین برای این کار از منوی بالا این مسیر رو طی کنید: file>preferences>configure user snippets بعدش توی منویی که بالا میاد روی new global snippets file بزنید و یه اسم دلخواه بهش بدین و حالا توی فایلی که براتون باز میشه مثل عکس هر چیزی که خواستین براش شورتکات داشته باشین رو وارد کنین مثلا من گفتم هر موقع clg نوشتم به من console.log() رو پیشنهاد بده @CleverDevs @CleverDevsGp

Repost from جادی | Jadi
اگر فایرفاکس استفاده می‌کنین احتمالا به این باگ برخوردین که تول‌تیپ (این پنجره زرد کوچیک‌ها) باز می‌شه، بعد شما می‌رین یه برن
اگر فایرفاکس استفاده می‌کنین احتمالا به این باگ برخوردین که تول‌تیپ (این پنجره زرد کوچیک‌ها) باز می‌شه، بعد شما می‌رین یه برنامه دیگه و این روی صفحه می مونه؛ تا وقتی برگردین به فایرفاکس و ماوس رو تکون بدین! بالاخره بعد از ۲۲ سال یکی این باگ رو فیکس کرده (: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=148624 اگر هم براتون جالبه، کدش اینجاست: https://hg.mozilla.org/integration/autoland/rev/8ae372dc88d1

حق، اصلا لایت چشای ادمو در میاره شما از کدوم استفاده میکنید دارک🔥 لایت❤️ @CleverDevs @CleverDevsGp