𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.
Closed channel
Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺
Show more975
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1530 days
Posts Archive
cakap pasal buku annn, yang ni probably lepas pspm kita start tulis. tapi kat wp kottt
good luck juga awaknya, semoga empat rata😍 btw, good luck juga untuk spm candidates. buat yang terbaik tauuuu. kalau bukan untuk diri, at least tanamkan straight A's for your parents
+3
1. xmboh nak majuk juga HAHAHAH
2. HAHAHHA thanks anon🫶🏻. kita cuba untuk tak give up tauu
3. aamiin anon, doakan kita empat rata, nak sambung bidang veterinary ni
4. HAHAHHA thanks anon agaiinnn😍 insya Allah kita kuatkan iman Dan diri lagi
p/s: sorry lambat balas, kitonyo takde mood since that day
