en
Feedback
𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

Closed channel

Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺

Show more
975
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1530 days
Posts Archive
anyone nak open suggestions lagi keee
anyone nak open suggestions lagi keee

if I open position for editor and beta reader anyone nak?
Anonymous voting

— Hanya Mampu Kekal Asing (ebook Dec 2024, insya Allah)

being targeted as an A student tapi tu la, aku rasa tak capai target nii😢
being targeted as an A student tapi tu la, aku rasa tak capai target nii😢

dibantai teruk by maths😔 hanya berharap pada takdir plus tawakal

— Di Bawah Langit Yang Sama (ebook Dec 2024, insya Allah)

semoga terus berjaya awaknya🫶🏻 plus aamiin
semoga terus berjaya awaknya🫶🏻 plus aamiin

— Di Bawah Langit Yang Berbeza (ebook Dec 2024, insya Allah)

cakap pasal buku annn, yang ni probably lepas pspm kita start tulis. tapi kat wp kottt

keep it up, don't give up💪🏻 boleh punya tuuu
keep it up, don't give up💪🏻 boleh punya tuuu

good luck juga awaknya, semoga empat rata😍 btw, good luck juga untuk spm candidates. buat yang terbaik tauuuu. kalau bukan u
good luck juga awaknya, semoga empat rata😍 btw, good luck juga untuk spm candidates. buat yang terbaik tauuuu. kalau bukan untuk diri, at least tanamkan straight A's for your parents

wp ke ebook🧐
wp ke ebook🧐

hehehehhe thanks sebab still support saya walaupun jarang on + update😭
hehehehhe thanks sebab still support saya walaupun jarang on + update😭

insya Allah, thanks koranggg🫶🏻
insya Allah, thanks koranggg🫶🏻

insya Allah 🫶🏻
insya Allah 🫶🏻

1. xmboh nak majuk juga HAHAHAH 2. HAHAHHA thanks anon🫶🏻. kita cuba untuk tak give up tauu 3. aamiin anon, doakan kita empa
+3
1. xmboh nak majuk juga HAHAHAH 2. HAHAHHA thanks anon🫶🏻. kita cuba untuk tak give up tauu 3. aamiin anon, doakan kita empat rata, nak sambung bidang veterinary ni 4. HAHAHHA thanks anon agaiinnn😍 insya Allah kita kuatkan iman Dan diri lagi p/s: sorry lambat balas, kitonyo takde mood since that day

rindu awok jugaaa, nnti dah stronger aku mai kat hampa balikk😔
rindu awok jugaaa, nnti dah stronger aku mai kat hampa balikk😔