en
Feedback
𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

Closed channel

Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺

Show more
975
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1530 days
Posts Archive
Amalan Bulan Rejab

Maghrib ni malam 1 Rejab, jom...jangan lepaskan peluang ni Contoh: 1. Husnul khatimah 2. Dimudahkan sakaratul maut 3. Kesihatan berpanjangan 4. Doakan ahli keluarga, rakan, guru 5. Minta dihapuskan dosa Banyak lagi, mintalah, merayulah kepada Allah, minta perkara yang ada nilai disisi Allah Semoga kita semua dilindungi dan diberkati oleh Allah

Puasa 1 Rejab, adakah benar ada kelebihan? 1- Tiada dalil khusus menyatakan adanya kelebihan berpuasa pada 1 Rejab 2- Dalil yang ada adalah dalil umum berpuasa iaitu: فِي الْجَنَّةِ قَصْرٌ لِصُوَّامِ رَجَبٍ "Dalam syurga, terdapat istana buat orang yang berpuasa pada bulan Rejab" [HR Baihaqi] 3- Juga ada galakan umum beribadah pada bulan-bulan haram. Antara bulan-bulan haram adalah bulan Rejab. 4- Yang dilarang adalah kita menyatakan Nabi ﷺ yang menyebutkan kelebihan berpuasa 1 Rejab. 5- Boleh berpuasa sunat pada 1 Rejab dan baki dari hari-hari pada bulan ini 7- Boleh juga untuk menggabungkan puasa ganti dengan puasa sunat pada bulan ini, tetapi lebih utama untuk mengasingkannya Wallahu a'lam #FawaidFiqh #FawaidHadith

huh, sorry nak kitonyo payah nak faham😭
huh, sorry nak kitonyo payah nak faham😭

kalau boleh nnti komen la penambahbaikan ke😭 ana dah lama x dgr org komen kat wp ii ni, last tahun 2022

mat malam dunia tipu ii😔

sticker.webp0.08 KB

sumpah tertanya macam mana ek penulis yang kat degree skrg ni menulis? macam mana diorang ada masa weyh? ke aku yang terlampau busy sampai xde masa😭

kita nak update cerita baru, which one sepatutnya kita update? prolog je kut dulu, kalau ada idea lebih, kita try update till bab 1 mlm ni
Anonymous voting

my first 1k? okay la utk achievement sekecil ni😭 terus semangat nak update cerita kat wp
my first 1k? okay la utk achievement sekecil ni😭 terus semangat nak update cerita kat wp

maaf sebab tak dapat tepati janji😭😭 kita hadap writer block teruk gila. rasa macam xnak keluarkan terus ebooks ni

gais, tuanku Daeen mateen best ke? anyone dah baca? cer review sikit

will he come back to see you? will he come back to save you?

weekend ni, kita post GA last for this year insya Allah. plus, GA first kita dah minta abang kita hantar kat post office but tak tahu dia dah hantar belum. yang second kita rasa tak sempat beli tahun ni, next year rasanya baru mampu pos sebab kedai kita selalu beli tak ada stock😭

Repost from N/a
photo content
+5

not now la tapi😭

kalau saya jual ebook, ada nak beli tak? probably cerita lama and cerita baru. don't worry, kita jual mur ii based on bilangan words😞
Anonymous voting