𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.
Closed channel
Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺
Show more975
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1530 days
Posts Archive
hmm, sad ending ke happy ending ek yang best buat masa sekarang?? 😭
saya sambung bulan 7 ye, sebab saya busy study untuk interview degree sekarang.. nanti saya update banyak ii tauu. thanks sebab tunggu😘🫶🏻
https://www.wattpad.com/1384177185-hl-bab-1
bismillah, alhamdulillah ada juga update setelah setahun. x vote or comment lepas baca satgi, babap sekor ii. akanku menghantuimu malam ni☺️😘
still can't move on dengan diorang sebenarnya😭 rasa macam nak revamp
btw, saya nak sampaikan sesuatu yang bahawasanya saya bakal keluar ebooks bulan 7 ni, if TUHAN mengizinkan. insya Allah laaa, sebab dah setahun gak tak menulis. skill KO sikit but slowly and surely, boleh ditajamkan lagi tuu. doakan saya yee😍🫶🏻
sorry sangat ii kalau rasa tertunggu, you can pm me again if you nak GA yang you menang dalam bentuk duit
waalaikumussalam hii, saya minta maaf sangat ii sekarang nii. saya tengah usaha untuk beli novel untuk yang menang GA. buat masa sekarang memang busy sikit and some of your book ada kat rumah saya, cuma saya je yang tak balik. bukan tak nak bagi, tapi faktor masa dan juga kekangan tempat dan orang untuk POS tu menjadi salah satu masalah kenapa lambat sampai. alhamdulillah tinggal dua hadiah sahajaa lagi untuk saya beri and I guess insya Allah sebelum raya sampai ye korang. maaf kalau rasa macam scammer😭
hi korang! just nak cakap, korang boleh je left channel ni sebab saya dah tak rasa nak menulis lagi. soon channel ini akan dipadam. if saya ada minat menulis balik, probably terus publish buku since not all akan baca Wattpad and ebook yang diberikan😔 and probably BUKAN sebagai nelyssofya, saya nak start dari zero balik. btw, thanks for your support selama ini. about GA yang sebelum ni, saya akan selesaikan dengan secepat mungkin. thanks again semua, may Allah bless you and semoga dipanjangkan usiaaa untuk kita berjumpa di masa yang akan datang🫶🏻
salam sayang,
—n.s
hi waalaikumussalam, sama ii 🫰🏻🫶🏻
haritu kita ada minta abang kita share tracking number but dia lupa kot. apapun selamat membaca
hi korang, sorry lama menghilang😭 kitonyo busyyy. ingat nak minta korang tolong doakan saya dan team menang every game dodgeball start esok sampai selasa. thanks andd sayang korang semua😘🫶🏻
hopefully 2025 will be a better year for me and you. manalah tahu sempat terbit something pbakl ni😉
disini saya ingin memohon maaf la dengan apa yang terjadi sepanjang tahun ni. first of all, thanks to Allah sebab beri peluang kepada saya untuk adakan around 5 ebooks tahun ni, tak termasuk ebooks yang tak siap lagi. maafkan saya kalau ada terkasar bahasa, or even seen orang ke😭 maaf sebab tak mampu tunaikan janji
