en
Feedback
𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

Closed channel

Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺

Show more
975
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1530 days
Posts Archive
Ebook TAKDIR TERCIPTA Ebook: https://t.me/nelyssofya/1785 YouTube Spotify
Ebook TAKDIR TERCIPTA Ebook: https://t.me/nelyssofya/1785 YouTube Spotify

+1
21k+ words 160 pages for the story prolog, 20 chapters, epilog = 22 chapters

21k+ words 160 pages for the story prolog, 20 chapters, epilog = 22 chapters

lepas ni, mungkin saya akan tulis cerita di wp. mungkin dah xde ebook (not sure lagi). dan mungkin akan ada banyak cerita saya update di wp. maceh kerana terus support saya😍😘 https://www.wattpad.com/user/nelyssofya follow ler, takut terlepas

aip kenapa nangis tu😭

save the date🙈
save the date🙈

sorry sedikit tak online, saya sedikit busy dengan next project. and berkaitan ebook, tinggal satu sahaja lagi ebook untuk ditulis (saya hilang semangat sebentar sebab tak ada idea)😭 apapun, ni snippet untuk next chapter Hannah Liana. and jangan risau, bukan ebook sebab saya memang niat nak sambung kat wattpad. alang ii tu, follow ler supaya tak terlepas sebab tak lama lagi, saya akan update setiap hari kat sana untuk HL and other works yang saya tengah bertungkus-lumus buat sekarang ni

Kening Hannah sedikit terangkat. Dia terus menyambung bicaranya. “No one said that… Ke memang you-” “No way, Hannah,” pintas
Kening Hannah sedikit terangkat. Dia terus menyambung bicaranya. “No one said that… Ke memang you-” “No way, Hannah,” pintas Bunny pantas sebelum menenyeh dahi licin milik Hannah. Gadis itu terus mengaduh sakit sebelum duduk tersandar. Kalau dibiarkan, mungkin semakin banyak tuduhan yang tidak berperikemanusiaan terbit dari bibir gadis itu. Bunny terus menghela nafas sebelum membalas. “Fine! Aku pernah handle some cases melibatkan mamat ni. And I’ve never seen him before. Lucky me, I guess?” [#hl]

2 done, 1 more to go😱
2 done, 1 more to go😱

hi ni random question, tak berkait dengan my work pun. but ada tak yang nak kongsi acc Netflix? sebulan RM17 (yang premium). saya nak cari 3 org, sebab plan tu ada 4 profile. if korang ada yang berminat, boleh komen tau

aigoo ramainya😭 saya pilih random je tauuu, yang tak dapat saya minta maaf awal ii. next mss saya bagi anda pula

kalau saya open position for beta / proof reader ada yang nak join tak? tak ramai, maybe dalam 3-5 orang

1 down, 2 more to go😱 maafkan grammar saya, nanti saya betulkan balik
1 down, 2 more to go😱 maafkan grammar saya, nanti saya betulkan balik

laju bhai 😭🤭 maybe siap lagi awal, who knows??
laju bhai 😭🤭 maybe siap lagi awal, who knows??

yg mana x dpt lagi, dm ig yeee lob yu😘

hi, saya nak tanya ada yang tak dapat lagi ke hadiah GA? sebab orang yang saya minta tolong tu sudah hilang bersama duit GA😭 if tak sampai lagi, boleh inform ye. sebab mungkin saya ada nak buat GA lagi lepas ni. saya nak selesaikan hutang ii sebelum ni dulu and saya minta maaf sangat ii kalau ada mesej saya tak baca, or tak reply

https://youtu.be/_w61LYG7KZ0?si=MOi2ZUjYSqDY6Rg7 not promoting him, but faham ii la bahawa kemenjadian ending berdasarkan lagu ni😅 maap