𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.
Closed channel
Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺
Show more975
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1530 days
Posts Archive
lepas ni, mungkin saya akan tulis cerita di wp. mungkin dah xde ebook (not sure lagi). dan mungkin akan ada banyak cerita saya update di wp. maceh kerana terus support saya😍😘
https://www.wattpad.com/user/nelyssofya
follow ler, takut terlepas
sorry sedikit tak online, saya sedikit busy dengan next project. and berkaitan ebook, tinggal satu sahaja lagi ebook untuk ditulis (saya hilang semangat sebentar sebab tak ada idea)😭
apapun, ni snippet untuk next chapter Hannah Liana. and jangan risau, bukan ebook sebab saya memang niat nak sambung kat wattpad. alang ii tu, follow ler supaya tak terlepas sebab tak lama lagi, saya akan update setiap hari kat sana untuk HL and other works yang saya tengah bertungkus-lumus buat sekarang ni
Kening Hannah sedikit terangkat. Dia terus menyambung bicaranya. “No one said that… Ke memang you-”
“No way, Hannah,” pintas Bunny pantas sebelum menenyeh dahi licin milik Hannah. Gadis itu terus mengaduh sakit sebelum duduk tersandar. Kalau dibiarkan, mungkin semakin banyak tuduhan yang tidak berperikemanusiaan terbit dari bibir gadis itu.
Bunny terus menghela nafas sebelum membalas. “Fine! Aku pernah handle some cases melibatkan mamat ni. And I’ve never seen him before. Lucky me, I guess?”
[#hl]
hi ni random question, tak berkait dengan my work pun. but ada tak yang nak kongsi acc Netflix? sebulan RM17 (yang premium). saya nak cari 3 org, sebab plan tu ada 4 profile. if korang ada yang berminat, boleh komen tau
aigoo ramainya😭 saya pilih random je tauuu, yang tak dapat saya minta maaf awal ii. next mss saya bagi anda pula
kalau saya open position for beta / proof reader ada yang nak join tak? tak ramai, maybe dalam 3-5 orang
hi, saya nak tanya ada yang tak dapat lagi ke hadiah GA? sebab orang yang saya minta tolong tu sudah hilang bersama duit GA😭
if tak sampai lagi, boleh inform ye. sebab mungkin saya ada nak buat GA lagi lepas ni. saya nak selesaikan hutang ii sebelum ni dulu
and saya minta maaf sangat ii kalau ada mesej saya tak baca, or tak reply
https://youtu.be/_w61LYG7KZ0?si=MOi2ZUjYSqDY6Rg7
not promoting him, but faham ii la bahawa kemenjadian ending berdasarkan lagu ni😅 maap
