en
Feedback
𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

Closed channel

Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺

Show more
975
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1530 days
Posts Archive
apapun praying for the best 😔🙏🏻

esok ada new story?? btw, maybe cerita ketiga (on 20th sep) saya tak dapat publish sebab mungkin masuk uni nanti saya busy nak mam... probably saya cuma boleh tulis satu bab a day kat sana. so kemungkinan tak ada cerita ketiga yaaa😭

jangan lupa, saya update setiap hari

✎ Blurbs :     HANNAH Liana, seorang polis berpangkat detektif yang berdedikasi dan mahir, telah menghabiskan masa bertahun-tahun bekerja tanpa mengira penat lelah untuk mengurangkan jenayah yang terancang di bandar Kuala Lumpur. Ketika dia semakin hampir membongkar sindiket mafia terkenal yang diketuai oleh MARTINO De Luca yang penuh teka-teki dan berkuasa, nasib berubah di luar jangkaan. Berpura-pura menjadi seorang gadis lemah yang mencari perlindungan, Hannah mendapat kepercayaan daripada salah seorang anak buah De Luca. Melaluinya, Hannah secara beransur-ansur memasuki lingkaran dalaman mafia dan menarik perhatian Martino sendiri. Jejaka itu tertarik dengan kecantikan dan karismanya, memutuskan untuk memberi "perlindungan" kepada gadis itu secara peribadi. Semakin lama Hannah bersama dengan jejaka itu, dua peranannya telah menjadi semakin berbahaya. Gadis itu perlu membuat keputusan sama ada untuk mengutamakan tugasnya sebagai polis atau mengikut kata hatinya, mempertaruhkan segala-galanya untuk hidup bersama Martino. Garis antara betul dan salah menjadi kabur, dan Hannah mendapati dirinya terbelah antara kesetiaan, cinta dan mengejar keadilan. Hanya kerana jejaka itu berdepan dengan pihak polis, identiti sebenar Hannah terbongkar dalam sekelip mata. Pengakuan demi pengakuan hanya membawa kepada penentangan yang berbahaya antara dia dan Martino. Hannah dibelenggu dengan tindakannya mencuba nasib memujuk jejaka itu. Namun apakan daya, dia hanyalah seorang polis dan Martino adalah ketua dunia gelap. Bagai langit dan bumi, mereka berdua jauh berbeza. "Tu sei mio, tesoro." - Martino De Luca - "Apa tersorok?" - Hannah Liana - Mampukah Hannah meraih kembali hati jejaka itu? Adakah Martino akan memaafi gadis itu? Adakah kisah cinta antara HANNAH Liana dan MARTINO De Luca berkekalan? Romance -Antara Aku Dan Dia-   𔘓⁩ #malaystory .   𔘓⁩ #promoted .  ʚ @wattpadmalaysiaa ɞ

𔘓⁩ Tittle : Hannah Liana : His Other Half 𔘓⁩ Genre : #Action #Romance 𔘓⁩ Author : nelyssofya 𔘓⁩ Status : OG ៚ Link : http
𔘓⁩ Tittle : Hannah Liana : His Other Half 𔘓⁩ Genre : #Action #Romance 𔘓⁩ Author : nelyssofya 𔘓⁩ Status : OG ៚ Link : https://www.wattpad.com/story/349007004

alhamdulillah😭😭

pesona first choice, alhamdulillah. dr vet to beee

jangan lupa like, comment and follow tauu. nanti saya update setiap hari

btw, saya nok gi nyorok dulu disebabkan result upu lagi sejam HAHAHHA even though dah tahu dah, dapat apo🙈

so basically, ada 3 new wattpad story bulan ni, kalau tak ada masalah and kalau saya dipermudahkan la HAHHAHA

facts... red = ebook purple = wattpad

New Story Publish HANNAH LIANA : HIS OTHER HALF (start : 5/9/25) Wattpad YouTube Spotify
New Story Publish HANNAH LIANA : HIS OTHER HALF (start : 5/9/25) Wattpad YouTube Spotify

lagi 20 minit tinggal untuk something yang saya bulatkan hari ni

gurau je, btw HAHAHHAH

maafkan saya, btw esok upu keluar. ahhh tachod😔 upu please be nice

tiba ii tak rajin menulis😭

wkwkwkwk dah siap😱
wkwkwkwk dah siap😱

saya share balik ebook ii yang sebelum nii

Ebook TANPA KAMU, SYAWAL Ebook: https://t.me/nelyssofya/1404 YouTube Spotify: —
Ebook TANPA KAMU, SYAWAL Ebook: https://t.me/nelyssofya/1404 YouTube Spotify: —

Ebook TANPA KAMU, RAMADAN Ebook: https://t.me/nelyssofya/1403 YouTube Spotify: —
Ebook TANPA KAMU, RAMADAN Ebook: https://t.me/nelyssofya/1403 YouTube Spotify: —