en
Feedback
810
Subscribers
-124 hours
+57 days
+5030 days
Posts Archive
photo content

داشتم میترکیدم از غم که یادم اومد پل خواجو همینجاست

Video message00:09

کاش حداقل یکی از این دوتا اپشن رو داشتیم واقعا 😭😂 واقعا به حال خودم میخندم

.

sBIvlbzaSZxoNdeU.mp324.49 MB

پکیج کامل

اونجا سجاد افشاریانم گوش کنم

ناراحت شدم لطفا چیزای کاپلی نگین 😭 منم دلم میخواد برم دریا نمیدونم چرا دلم دریا میخواد برم دم ساحل بشینم باد بیاد تنهایی گریه کنم

یه جایی بود ک وقتی میرفتیم انگار شهر زیر پامون بود. نزدیک خونه اون بود. جایی ک دلم میخواد برم اونجاست برم در جیاطشون بگم من بیرونم بیاد بیرون و بعد باهم دوتایی بریم اون بالا بشینیم و توی سکوت شهرو ببینیم. ۵ دقیقه اول سکوت بعدش اذیتش کنم بخندیم. یا برمی دریا...

اگه الان میتونستین برین اونجایی که دلتون میخواد کجا می‌رفتین

البته اگه می‌خواین فروپاشی روانیتون کامل شه

این موزیکو گوش کنین

2_5447231043545338291.mp321.96 MB

من پر از پنجره های خطرم به سرم میزند این مرتبه حتما بپرم.

.

کل این شعر

من فقط میدونم هرچی بیشتر میگذره و هرچی بزرگتر میشم خیلی بیشتر و بیشتر شعر علیرضا آذر رو درک میکنم

Repost from Tutifruti
رو اخرین دیوار این کشور نوشتم من وقت کم دارم واسه بوسیدن تو؛

هرچیزی که اسمش انسان نباشه ماهیتی که احساس و عقل نداشته باشه فاقد از هرچیزییی