en
Feedback
811
Subscribers
No data24 hours
+97 days
+5230 days
Posts Archive
دوستان مهرداد مبارک همتون این وسط من چه کارم من یه راننده ی سادم😭

سلام بانو جهت رفع ابهامات میخواستم بگم مهرداد پارتنر منه

اونایی که اصفهان نیستن جالبه بدونین پل چوبی اصن چوب نداره همش سنگه

دیگه از فردا همین جمع پل چوبی

عینکمم رو هم نزده بودم حتا درست ندیدمشون😭

واقعا دلم میخواد کسی که موزیک میذاشت رو پیدا کنم و به شخصه تشکر کنم و بگم اگه بازم بیای پل چوبی موزیک بذاری منم میام هرشب😭

حتی گوشیمم اونجا خاموش شد و راه های ارتباطی قطع شد ولی بازم همچی کامل بود یعنی کامل نبود در عین بد بودن همچی، بازم قشنک بود

راستش خودمم نمیدونم چرا قشنگ بود ولی خب رفته بودم پل چوبی حالم زیاد خوب نبود بعد روی پل چوبی یکی موزیک گذاشته بود هواهم غروب بود، باد میومد و قشنگ بود نشستم همونجا یکم که گذشت رفت اهنگای بعدی و من با تک تک اون اهنگا خاطره داشتم و مورد علاقم بودن دیگه این شد که با تک تک اون اهنگا گریه کردم وقتی ابو نگاه میکزدم و باد می‌خورد تو صورتم خیلی قشنگ بود حس قشنگی هم داشت

‎ امشب یکی از قشنگترین شبای عمرم رو تجربه کردم میشه بگی چرا آدمو تو خماری میزاری

از اقایی که امشب روی پل چوبی موزیک گذاشته بود از همین تیریبون ممنون خیلی فوق العاده بود یادم نمیره امشبو

چرا بازم فرستاد ولی یکی دیگه😭

سلام بانو عذر میخوام مزاحم شدم جسارتا شما با مهرداد تو رابطه نیستی؟

اقا این کی بود اینو گفت بعدش رفت دیگه نیومد من میخوام بدونم مهرداد کیهه بیا بگوو

سلام بانو عذر میخوام مزاحم شدم جسارتا شما با مهرداد تو رابطه ای؟

Repost from Where is Home?
photo content
+1

امشب یکی از قشنگترین شبای عمرم رو تجربه کردم

اگه دیدین دو نفر دارن تپ ایستگاه اتوبوس جیغ میزنن و همو میزنن اون دوتا ماییم اصلا نگران نباشین همچی داره عالی پیش می‌ره

گریه ؟😂😂😂😂

حتی اینم تکذیب می‌کنم 😂😂😂

توجه نکین چون من اینجا دارم گریه میکنم