649
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-630 days
Data loading in progress...
Similar Channels
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '25
September '250
in 0 channels
August '25
+5
in 0 channels
Get PRO
July '25
+2
in 0 channels
Get PRO
June '25
+3
in 0 channels
Get PRO
May '25
+2
in 0 channels
Get PRO
April '25
+1
in 0 channels
Get PRO
March '25
+8
in 0 channels
Get PRO
February '25
+3
in 0 channels
Get PRO
January '25
+10
in 0 channels
Get PRO
December '24
+26
in 0 channels
Get PRO
November '24
+84
in 0 channels
Get PRO
October '24
+27
in 0 channels
Get PRO
September '24
+634
in 0 channels
| Date | Subscriber Growth | Mentions | Channels | |
| 12 September | 0 | |||
| 11 September | 0 | |||
| 10 September | 0 | |||
| 09 September | 0 | |||
| 08 September | 0 | |||
| 07 September | 0 | |||
| 06 September | 0 | |||
| 05 September | 0 | |||
| 04 September | 0 | |||
| 03 September | 0 | |||
| 02 September | 0 | |||
| 01 September | 0 |
Channel Posts
| 2 | sticker.webp | 201 |
| 3 | ehem² | 202 |
| 4 | hii | 170 |
| 5 | oh btw, harini tak ada update | 217 |
| 6 | sticker.webp | 205 |
| 7 | nak minta tolong boleh? pergi la follow dan singgah ig author ni 🦋. hero dia pun greenflag tak macam hero saya red flag 😔 | 177 |
| 8 | Haii | 170 |
| 9 | done update 🦋 | 185 |
| 10 | hi semua 🦋
lama saya menyepi dari media social novel. makin hari, makin saya busy dengan duniawi sehingga saya abaikan hobi saya iaitu menulis.
maafkan saya kerana terlalu menyepi hingga tidak update langsung satu Bab di Wattpad. bukan sebab kecaman dari sesiapa, tapi saya sendiri tidak sempat untuk menulis story. about story Sheikh dan Rose, mungkin akhir tahun baru update.
kadang rasa apa yang saya tulis dah tak macam dulu. dulu tulis ada yang best, sekarang tulis hanya jadi debu sahaja.
Insya-Allah, jika saya ada masa terluang. Saya try la buat ebook free untuk kalian semua. tentang story di Wattpad, akhir tahun baru saya update (jikalau, saya ada masa).
itu sahaja dari saya.
Arazif 🦋 | 190 |
| 11 | sticker.webp | 154 |
| 12 | Hiii | 127 |
| 13 | sticker.webp | 187 |
| 14 | Saya rasa, saya dah tak ada mood nak menulis | 181 |
| 15 | Hadirkan diri 🦋 | 208 |
| 16 | https://www.wattpad.com/story/395757360?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=Arazif | 178 |
| 17 | saya hargai sangat sangat kepada readers saya yang sudi bagi jawapan. saya hargai semua jawapan kalian 🦋 | 187 |
| 18 | terima kasih 🦋 | 189 |
| 19 | saya nak semua vote ya... | 202 |
| 20 | story Tengku sheikh okay ka tidak? Storyline? faham tak? | 208 |
