en
Feedback
#1 malewife

#1 malewife

Open in Telegram

。𖦹°‧ 19 yo – Aries – XNTJ – HE/THEY ⤷ interested in art, literature and doomed yaoi ⤷ your local nerd: @VampireLestat_Bot

Show more
1 352
Subscribers
+324 hours
+397 days
+28530 days
Posts Archive
برگردیم به جیس بو سوختگی از اینور شدیدتره

My condolences پتروشیمی جیسون‌تادوار رفت هوا

..... Mine had a stroke (he was 29 btw) But I'm still curious how he exploded-?

فکر نکنید بسیجی مسیجی بوده این قضیه مال عهد بوقه

sticker.webp0.15 KB

He died in an explosion, he exploded

بچها میدونن چطور مرده و اون حتی خنده‌دارترش می‌کنه

توی درگ ریس روپال از یه کویین می‌پرسه چرا اینقدر بامزه‌ای؟ و طرف میگه چون بابام مرده😭

از بین تمام تراماهای زندگیم این کم‌اهمیت‌ترینشونه

وای پرت شدم توهم dead dad؟ https://t.me/goingstraighttoh3ll/44726

درباره جسریس دارم عین بارب‌ها رفتار میکنم با نیکی میناژ

نه بابا بذار به یه دردی بخوره حداقل جیس برگرده

اصلا کاش منم بمیرم اینایی که شما می‌گید زنده شن 💙

کاش بابام یه دور دیگه می‌مرد جسریس زنده میموند اومف

I love your dead dad jokes

"He was a bastard" he could've deep fried my father and use his ashes as glitter and I wouldn't care

جسریس دفعه بعدی که فکر کنی ایده درخشانی داری می‌بندمت به پنکه سقفی

he died with his dragon like a targaryen and fell to the sea like a velaryon

این ژن انزلیشون خیلی بد داره میگیره