en
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Open in Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Show more
181
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-330 days
Posts Archive
Sina-Parsian-Zahre-Cheshm-320.mp39.95 MB

Sina-Parsian-El-Ft-Parastoo-320.mp312.38 MB

اگه هم صدام بودی هیشکی حریفم نمیشد کوه اگه رو شونه هام بود کمرم خم نمیشد

950bebf1-4b9f-489d-ba8d-c3d4090636d6.mp34.42 MB

لطفاً دربارهٔ کمک ها و محبت هایی که در حقتون کردیم هم "غیبت" کنید.

افسرده های واقعی همین الان دارن داریوش گوش میدن و چایی تلخ میخورن.

احساس تنهاییی و‌ناکافی بودن ولم نمیکنه

خدایا من ایوب نیستم ، معیوبم اینقدر صبر من و دستکاری نکن

photo content
+1

‏بهونه برای حرف زدن زیاد بود،مثلاً میتونستی بگی میو.

شاملو میگه که: و چشمانت رازِ آتش است و عشقت پیروزیِ آدمی‌ست هنگامی که به جنگ تقدیر می‌شتابد و آغوشت اندک جایی برای زیستن اندک جایی برای مردن!

New

Repost from Eror 1000 + 1
به مناسبت روزِ جهانی گربه،برام میو کن.

به مناسبت روزِ جهانی گربه،برام میو کن.

Mustafa ceceli&elvan_eksik.mp33.87 MB

سکوتِ قلب ، جنجال مغز ، تَجمعِ بغض

مهربونیمو با ضعیف بودن اشتباه نگیر،قدر ندونی با همون دستی که نازت کردم گلوتو جر میدم.

#NEW #GN🙂 :)

Bar Gisooyat Ey Jan (320).mp32.84 MB

New