Eror 1000 + 1
Open in Telegram
181
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-330 days
Posts Archive
Repost from Velarisy.
ما دیگه خیلی وقته باهم دیگه نه صحبت میکنیم و نه قراره همدیگه رو دوباره ملاقات کنیم ولی تو قراره همیشه تو ذهنم بمونی و قرار نیست هیچوقت اون جایگاهی که تو قلبم داشتیُ با وجود تک تک بلاهایی که سرم آوردی به کسی بدم.
اعتماد به نفس و موفقیت الانم و مدیون این ادمام هر جا گند زدم علی کنارم بود این بشر تههههه رفاقته:) امیدوارم روزی برسه که بتونم همه این بودنشا و جبران کنم
از انتخاب دوستام راضیم💅🏼 🥲😍
اما این روزا خودمو بیشتر دوس دارم با سحری که ساختم شدیدا خوشحالم
حقیقتا خیلی زور زدم سر پا باشم
اما اگه توی این روزا دنیا و شقایق نبودن غرغرامو گوش کنن پشتم باشن باورم داشته باشن
یا اگه سارا کمکم نمیکرد
یا مهمتر از همه علی رو نداشتم نمیدونم چه بلای سرم می اومد
این روزا خیلی به گذشته فکر میکنم
از ی ادم افسرده ای که مدام احساس ناکافی بودن داشتم اصلا توی اینه خودمو نگاه نمیکردم روز به روز افتضاح تر می شدم با اون وضعیت بیماری و فشارای روانی به کجا رسیدم:)
چند سال اخیر چه روزای رو گذروندم چقدر سختی کشیدم تا این بشم
Repost from N/a
قشنگترین حسی که میشه به یه انسان منتقل کرد عشق نیست، حس کافی بودنه.
قدر کسایی که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونین، کسایی که برای دیدنتون، برای داشتنتون تلاش میکنن، باور کنین خیلی کم پیش میاد کسی شما رو با همه نقصهاتون دوست داشته باشه، کم پیش میاد کسی نبودن شما رو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی انقدر دوستتون داشته باشه.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
