en
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Open in Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Show more
181
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-330 days
Posts Archive
از شریک شدن آدم موردعلاقم با بقیه متنفرم.

رقابتی وجود نداره عزیزم. با نهایت احترام تو نمیتونی من باشی، و با نهایت بی احترامی من هیچوقت نمیخوام که تو باشم.

sticker.webp0.15 KB

واسه حل مشکلات مالیم نیاز دارم با یکی مثل بابک زنجانی برم توی رابطه😂

#NEW

نجات‌دهنده نمی‌نجاته چرا.

من از رقابت کردن با بقیه خوشم نمیاد اگه ببینم چیزی که میخوام رو بقیه هم میخوان دیگه سمتش نمیرم.

اصلیه چشمایه من بود که اونطوری نگاهت میکرد.

مغزم دیگه درس های امتحان آخر رو نمیپذیره.

من درون گرا نیستم من درون بگام، صبح تا شب دارم تو درونم و افکارم خودمو میگام و بگا میرم

دلم خرید لباس میخادددددد اونم زیادددد خیلی زیادددد🙂‍↔️

نمی‌دونم عزیزم، فکر می‌کنم یه بخشی از وجودم همیشه بابتش ناراحت بمونه.

n872421538.mp36.59 MB

2156403699.mp38.80 MB

هرکسی که نون و نمکتونو میخوره صرفا دوستتون نیست بعضی وقتا یه"گشنس"

Mahyar - Majbooram.mp310.10 MB

بغض دست انداخته هعی خفه ام میکنه

من معمولاً بعد از فروپاشی هم عادی به نظر می‌رسم.