en
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Open in Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Show more
181
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
-330 days
Posts Archive
#NEW

یه روز بی خبر یه جا انگشت میره رو ماشه قدر بودنو نمیفهمن بودنی نباشه یه روز بی خبر میرم غصه ها بره از سینه ام هرجا رو چک کنی چند ماه بگذره از لست سینم فکرا مسلح به افسردگی ان جلوشون تسلیمم مصمم تصمیم نفسام بنده انگار بستینم یه روز بی خبر میرم واسه موندن ندارم جایی به مامان پیام میدم حلالم کن میرم که تو دشمن ها بشه حنابندون

:)مود حالم یه رنگه پس تنگه دکتر میگه اورتینگم حالم بده آره حالم بده هر چی داشتم و دادم رفته همه رو باور کردم ولی تهش شدم آدم بده من دلم نمیخواست دیگه بگذرم از همه چی خیلی عادیه

دیشب یه آقایی توی خیابون داشت به اون شخص پشت تلفن میگفت: بعضی در‌ها بسته هستن، اما قفل نیستن هولشون بده حقیقتاً خیلی دارم به حرفش فکر میکنم!

انگار راه خونه رو گم گرده بودم تو خونه شدی واسم‌. انگار مسیر زندگیم اشتباه بود اومدی راه درست بهم نشون بدی.

Repost from BaTman
دیگه قهوه ام تاثیری رومن نداره ازین به بعد فقط تریاک جوابه💀

مود:)

Manam Khubam.mp37.49 MB

«من نمی توانم تو را فراموش کنم، نه به این دلیل که حافظه ای قوی دارم، بلکه به این دلیل که قلبی دارم که هرگز کسانی را که یک بار در آن ساکن شده اند انکار نمی کند.»
محمود درویش

هرچی سخت گیر تر باشی نوتیف گوشی کمتری داری.

و گاهی فقط خودت می‌دانی چقدر ویرانه‌ای، چقدر غیرقابل احیا، چقدر سوت و کور.

‏راجع‌بهش گریه نمیكنم ولی خب غذا هم نمیخورم، درست نمیخوابم، با کسی هم حرف نمیزنم.

Repost from THTEEN
اومدم برات گریه کنم دیدم چشمام زیادی خوشگلن کنسل شد @THTEEN

FARVARDIN .mp34.16 MB

من ادم مهربونی هستم،خیلی باید شخصیت چرتی داشته باشی که مهربونیم شامل تو نشه

‏اگه پامو تکون ندم، یهو دیدی بلند شدم واسه صورتت دکور جدید ساختم..

می‌دانی، من مجبورم موفق شوم، وگرنه همه آن رنج‌هایی که تا به حال کشیده‌ام، فقط رنج بوده‌اند.

امشب از اون شباس که حوصله حرف زدن با هیچکسوو‌ ندارممم همه ناهااا هستم

Repost from N/a

بله آقای دانیال ”تنهات میزاره اونی که یه روزی بوسیدت“.