en
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Open in Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Show more
182
Subscribers
+124 hours
+17 days
-230 days
Posts Archive
‏این ورژنی که ازم ساختی رو بیشتر دوست دارم، ممنون و کون لقت.

دختر باباتی یا مامانت ؟ هیچکدوم من دختره این پِسرم.

از خستگی زیاد خوابم نمیبره 🫠😐

من از اعتماد کردن نمیترسم، از ناامید شدن میترسم، از اینکه یه آدم رو باور کنم و بهم ثابت کنه که اشتباه کردم خیلی میترسم.

اگه بعد از دیدن تاریکی‌های همدیگه هنوز برای هم جذاب باشیم ، اونموقع تازه میشه صحبت از دوست داشتن واقعی کرد.

New

اینو پین کنید یه جا یا بنویسید رو یه تیکه کاغذ نوت بنویسید تو محل کارتون یا جایی که دارید تلاش میکنید که هر روز بخونیدش: "‏یه قانونی هست که میگه تو الان تو گذشته ی آیندتی پس جایی برای پشیمونی نذار"

مودی بودنم ۱۰۰۰۰۰۰۰/۱۰۰۰۰۰۰۰۰

همچنان پین برنامه هام تاریخ کنکور دکترا تاریخ درخواست اپلای و تهیه مدارک ازمون ایلتس مقاصد مهاجرتی مدیریت

من دیگه از درس خوندن خسته شدم ی شوهر میخام بگه: برام قورمه سبزی بپز بچمو بزرگ کن بهم برس برو شرکت کارتو رشد بده هر روزم خودتو قشنگ تر کن برام🥲🎀

از این که بخام توی اون خراب شده تنها بمونم بزارم مث همیشه از تنهای فراریم:) ولی چقدر بده ادمای که ۲ سال باهاشون زندگی کرده در عین تفاوتا و دعوا ها بازم کنار هم بودین و بخای ی روزی ازشون دور بشی نمیدونم یعنی دلم تنگ میشه واسه شبای که خوابگاه بودم:)

هیچ وقت به مسائلی که مطمئنید نمیشه امید واهی نداشته باشید خریت محضه

‏همرو حذف کردم الان دیگه منو اخلاق سگم تنهاییم

اتفاقاً من خیلی آدم «بیا با هم درستش کنیم» ای هستم ولی باید قدرمو بدونی🎀

‏دستپختم شاید عین دستپخت مادرت نباشه اما چک افسری‌هام با مال بابات مو نمی‌زنه.🎀

تا حالا توی خواب به حال خودم گریه نکرده بودم که کردم اینم انلاک شد خدایا حکمتت رو ……

Repost from 787
منه خر به تو میگفتم ابدی نمیدونستم بازیگریت خوب بلدی.

#NEW