en
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Open in Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Deep Web Kripto

Channel Deep Web Kripto (@deeepwebkripto) in the Turkish language segment is an active participant. Currently, the community unites 61 639 subscribers, ranking 2 025 in the Cryptocurrencies category and 429 in the Turkey region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 61 639 subscribers.

According to the latest data from 27 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -2 131 over the last 30 days and by -102 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.53%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 7.29% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 7 110 views. Within the first day, a publication typically gains 4 491 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @DWKMert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 28 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

61 639
Subscribers
-10224 hours
-4197 days
-2 13130 days
Posts Archive
Allahın belası ne 3.120 üstüne çıkıyor ne de 3.090 altına iniyor. Stopunuz 3.120 üstünde olsun. Halen 3.100’de

Eğer başarabilirsek tekrar bu kez challenge’yi asla sonlandırmayacağız. Gittiği yere kadar zorlayacağız. Kaç milyon olursa olsun sonuna kadar gidip bitcoin balinası olacağız

O günleri o kadar çok özlüyorum ki… eğer bu işlem tp olursa toplam kasa 17k olacak ya mesela. Hızlıca 17’yi 2’ye katlayacağız 34 bin yani sonra onu da 72 bin dolar onu da 144 bin dolar ardından bir tane daha 2x yapıp keyfimize bakacağız inşallah

Geçtiğimiz aylarda 900 doları, 178 bin dolar yaptığımız zamanlar… allah tekrarını tekrar nasip etsin. Zorluyoruz bakalım.
+2
Geçtiğimiz aylarda 900 doları, 178 bin dolar yaptığımız zamanlar… allah tekrarını tekrar nasip etsin. Zorluyoruz bakalım.

İşlemdeyiz tekrar.
+1
İşlemdeyiz tekrar.

Eth işlemimiz 500$ kârla kapandı. (Fiyat düşünce stopu 3.104’e çekmiştik. Giriş 3.112 idi.) birazdan tekrar deneyeceğiz aynı
Eth işlemimiz 500$ kârla kapandı. (Fiyat düşünce stopu 3.104’e çekmiştik. Giriş 3.112 idi.) birazdan tekrar deneyeceğiz aynı seviyeden.

Sayın balinalar bu grubu takip etmeyin lütfen 🙏🏻😅 ağam bizimle eğlenir.
Sayın balinalar bu grubu takip etmeyin lütfen 🙏🏻😅 ağam bizimle eğlenir.

Canlı dump görebilirsiniz uyanık olun

HEH! Gel şimdi
HEH! Gel şimdi

528 kişi uyanıksa sabahlayalım canlı dump görelim kazanalım 🤑

Sabahlayacağız. Hafta sonu zaten. Sizde bizimle sabahlamak ister misiniz? https://x.com/deepwebkripto/status/1999952431841787927?s=46

5 dolar kaldı zaten. Daha ne kadar tutabilecekler 😄
5 dolar kaldı zaten. Daha ne kadar tutabilecekler 😄

Kesin diye bir şey yoktur ama %99 ihtimalle evet. Çok sağlam duyumlar ve çalışmalar oldu. Bize inanın ve güvenin. Göreceksiniz.

hocam kessınmı dusecegı

Kendileri de çok iyi biliyor… 3.090’ı gördüğü an şelale…

5 saaten uzun süredir eth’yi 3.110-3.100 arasında tutuyorlar 😁

ALLAH BELANIZI VERSİN

Son 7$ kaldı. Eth sadece 7$ düşerse 100 dolarlık dump gelecek

#Eth sadece 10 dolar düşsün… piyasanın içinden geçecekler.
#Eth sadece 10 dolar düşsün… piyasanın içinden geçecekler.

Yorumlara bak… sanki kahve ortamındalarmış gibi konuşuyorlar. Piyasa bi düşsün bakalım göreceğiz onları. Abonelik kısmını da aktif ettik artık. Keşke daha öncenden yapsaymışız.