en
Feedback
CMPM2023 ONLINE

CMPM2023 ONLINE

Open in Telegram

Combined Maths Prasanna Maheepala 2023 Online Class

Show more
523
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days

Data loading in progress...

Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
February '24
February '240
in 0 channels
January '24
+3
in 5 channels
Get PRO
December '23
+16
in 0 channels
Get PRO
November '23
+49
in 0 channels
Get PRO
October '23
+24
in 5 channels
Get PRO
September '23
+30
in 0 channels
Get PRO
August '23
+53
in 0 channels
Get PRO
July '23
+72
in 0 channels
Get PRO
June '23
+13
in 0 channels
Get PRO
May '23
+20
in 0 channels
Get PRO
April '23
+24
in 0 channels
Get PRO
March '23
+10
in 0 channels
Get PRO
February '23
+30
in 0 channels
Get PRO
January '23
+27
in 0 channels
Get PRO
December '22
+16
in 0 channels
Get PRO
November '22
+20
in 0 channels
Get PRO
October '22
+114
in 0 channels
Get PRO
September '22
+9
in 0 channels
Get PRO
August '22
+244
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
29 February0
28 February0
27 February0
26 February0
25 February0
24 February0
23 February0
22 February0
21 February0
20 February0
19 February0
18 February0
17 February0
16 February0
15 February0
14 February0
13 February0
12 February0
11 February0
10 February0
09 February0
08 February0
07 February0
06 February0
05 February0
04 February0
03 February0
02 February0
01 February0
Channel Posts
Repost from CMPM 2024 COMBO R
Combo Revision Work plan 🤜🤛🏆🏆🏆🏅🏅🏅

2
No text...
68
3
Combo Revision Telegram Channel https://t.me/cmpm2024comborevision
96
4
COMBO REVISION 🏆🏆🏆
COMBO REVISION 🏆🏆🏆
101
5
ගොඩක් උන් Paper eka හොඳට කරන්න ඇති කියලා හිතනවා... 👌👌👌👌 👌 උඹලට දුන්න DoD Papers එක්ක බලන කොට මොකක්ද මේ Paper එක. මගේ අමාරු Papers ලියපු උන්ට එහෙම හිතෙන්නම ඕන... ඊයේ මට මුලු Paper එකම කරන්න පැය එකහමාරක් වත් ගියෙනෑ...😏 සමහර උන්ට පොඩි පොඩි අවුල් යන්න ඇති විභාග මානසිකත්වය නිසා. No Problem 😃 දැන් matha සම්පූර්ණයෙන්ම අමතක කරලා Physics වලට බැහැපල්ලා.... උඹලට ජය....🤜🤛
406
6
උඹලා හැමෝටම තෙරුවන් සරණයි... සතුටින් ගිහින් සැහැල්ලුවෙන් ලියලා සතුටින් වරෙල්ලා... ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
452
7
🫵ජනවාරි 04 කියන්නෙත් තවත් එක්තරා දවසක් විතරයි. ඉර පායන්නෙ නැගෙනහිරින්මයි. බහින්නේ බස්නාහිරින්මයි. ස්වභාවධර්මය සාමාන්‍ය විදියටම ගලාගෙන යයි. ☺️ඉතින් අපිට විතරක් මහ අමුත්තක් වෙන්න ඕන නෑ...😊 🤜🤛සාමාන්‍ය දවසක් විදියටම පටන් අරගන Relax එකේ ගිහිල්ලා කලබල නැතිව තමන්ට පුලුවන් ටික පෙන්නලා වරෙල්ලා... ඊට ගැලපෙන දේ ස්වභාවධර්මය උඹලට ලබලා දෙයි. ඒක සතුටින් බාරගමු. 😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌 උඹලට මමත් ආශිර්වාද කරනවා සැහැල්ලු මනසකින් exam එකට මුහුණ දෙන්න ශක්තිය ලැබේවා කියලා.... ජය... තෙරුවන් සරණයි.... 🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾
1 129
8
Edit, Sign and Share PDF files on the go. Download the Acrobat Reader app: https://adobeacrobat.app.link/Mhhs4GmNsxb
3 550
9
Answers for End of Mission Paper Applied..... ☺️😉🤜🤛
321
10
ළමායි මොකද උඹලා ඉන්නවා නේද යහතින්😁😊☺️ අපි 01 වෙනිදා End of Mission Paper එක ලියමු නේද??? 01 වෙනිදා App එක ලියමු. 02 වෙනිදා Pure එක ලියමු. දවල් වරුවේ පැය තුනයි විනාඩි දහයක් අරගන ස්වයං විනයක් තියාගන ලියලා බලපල්ලා. දවස් දෙකේම රෑ 10 වෙනකොට Answers ටික දාන්නම්... Marks හදන්න ඕනනෑ. උත්තර වල හරි වැරදි විතරක් බලපල්ලා.... උඹලට ජය. තෙරුවන් සරණයි.... 🤜🤛🌾🌾🌾
589
11
No text...
363
12
😊☺️😄🌾🌾🌾🤜🤛
428
13
No text...
1
14
https://youtu.be/MzVtj-Iprno?si=wM8lBoNdNB70pcvf
379
15
No text...
339
16
+6
No text...
343
17
☺️☺️☺️🤜🤛🙏🙏🙏😉
257
18
☝️☝️☝️Online දරුවන් සදහා..☝️☝️☝️ End of Mission ප්‍රශ්නපත්‍රය ලබාගැනීම සදහා ඉහත Google Form එක සම්පූර්ණ කර එවන්න.
702
19
https://forms.gle/CrmcuNqcwgN7XjYAA
683
20
+2
Final Mission Paper 02 Kurunegala
476