en
Feedback
Deep Note's💙

Deep Note's💙

Open in Telegram

کانالی برای.... حرف های عمیق📝 متن های عمیق📄 درد و دل ها📙 موزیک های دلی🎙️ دست نوشته ها✍️ و دل نوشته ها♥️

Show more
254
Subscribers
+224 hours
+107 days
+1630 days
Posts Archive
می‌نويسم روى يک كاغذ: "صبحت بخير، زيباترين بهانه‌ى بيدارى" می‌چسبانم به هركجا كه چشمانت زودتر درگيرش ميشوند!

#new🔒🩶 | t.me/deep_notes.. |💙

قطعا که عشق وجود داره ولی متاسفانه باید بگم نسل الان ما وجودشو نداره... به نظرم عشق همون حسیه که قلب هاتونو باهم عوض میکنین بیقرار میشین و برای همینه که بدون هم حس بدی دارین، چون بدن میخواد که قلب اصلیش کنارش باشه. به نظر من این قشنگ ترین تعریف عشقه!

به نظرتون عشق وجود داره آقای تراپیست؟؟؟

به نظرم خوشبختى واقعى داشتن پول يا چيزهايى كه دوست داريم نيست ، در واقع آدم ها وقتى واقعا خوشحال هستن كه مشغول انجام كارهايى باشن كه تو زندگى آرزوى انجامش رو داشتن... نظر شخصیم اینه

یه سوال داشتم اگه دوس داشتی جواب نده به نظرت آدم خوشبختی هستی جناب؟

امروز روز جهانی عروسک‌هاست🤍 این روز مبارک کل اعضای چنلم✨️

photo content

حجم بالا و تایم بالایی داره ولی اگه گاهی نیاز به حس خوب دارین این ریمیکسو گوش بدین،قشنگه✨️

فرانسوی ها میگن: دریا تا وقتی توش غرق نشدی میخوادت،اما به محض اینک غرق شدی پست میزنه... قانون نوشته نشده ی روابط آدما هم همینه :)

سعی‌کنید افرادی‌ رو واسه رفاقت یا رابطه انتخاب کنید که از لحاظ تایمِ آزاد و مشغله کاری، شبیهِ خودتون باشن. وگرنه درحالیکه یکیتون داره از مشغله و درگیری  نابود میشه، اون یکی دائم غر میزنه که چرا نیستی؟ چرا میپیچونی؟ چرا حواست به من نیست؟

من همیشه سنگین بودم ولی سر سنگین بودم چون که سرم پُر از حرف و فکر و خیاله.... اینا رو گوش بدی بُردی رفیق!!! • به کسی که به تو اهمیت نمیده، اهمیت نده • توقعتو از دیگران به صفر برسون، صفر مطلق! • هرکسی رو نتونستی با سکوت ادب کنی، به زمان بسپار تا روزگار ادبش کنه... • هرکسی که ارزش تو رو ندونست، راهتو ازش جدا کن و یا در ذهنت کمرنگش کن...

امشب سنگین حرف میزنیا

مادربزرگم میگفت در رو که کامل نبندی نمیدونی بادِ بعدی که بیاد میبندتش یا بازش میکنه این میشه بلاتکلیفی... تو زندگیت همیشه یا برو بیرون یا بیا تو و بعدش درو محکم ببند. اجازه نده هیچکس بلاتکلیف نگهت داره!

لحنِ حرف زدن آدم هاست که دستشان را رو می‌کند، نه خودِ چیزهایی که می‌گویند....

قشنگ ترین دیالوگی که شنیدم این بود که نصحیت یه پیرمرد بود که میگفت: «یه زندگی خصوصی همیشه برنده اس! مخفی نگهش دار تا زمانی که برنده بشی..!» و چقدر این جمله عمیقه..

وقتی چشمت را باز میکنی، میبینی بزرگترین ضربه ها را همان هایی زده اند که زمانی با چشم بسته و از ته دل دوستشان داشته ای...

معلومه تنهایی از پسش برمیام من اون بچه ام که درد دلش رو هیچوقت به پدر و مادرش نگفت همیشه تونستم همیشه هم میتونم...!

🫠✨️

چقدر من بودم:)
چقدر من بودم:)