en
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

Open in Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

Show more
1 251
Subscribers
No data24 hours
-87 days
-2230 days
Posts Archive
📉📉نزدک زیر قیمت 20400 تثبیت داد یعنی کندل سبزه دیروزش که اردر سل ما رو فعال کرد جهت استاپ سلرها بود .🧲 🧮پس هر بالایی بزنه فروشنده ام . باشد ک شاخص امریکا رو خاک کنیم 😂😂مرگ ب امپریالیسم در فارکس ادامه داره🪙

You become very dangerous when you learn how to trade fearlessly. Confidence makes you unstoppable. وقتی یاد بگیرید که چگونه بدون ترس معامله کنید، بسیار خطرناک می‌شوید. اعتماد به نفس شما را غیرقابل توقف می‌کند. [معامله‌گر موفق ]

تقویم_اقتصادی چهارشنبه 23.10.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺
تقویم_اقتصادی چهارشنبه 23.10.2024 سلام وقت بخیر دوستان 🌺

❌❌❌صرافی toobit بخاطر اخبار مشکوک و خالی شدن داراییش از لیست حذف شد اگر داخلش سرمایه دارید منتقل کنید بهتره ⚠️

👀ببین تثبیت بده یعنی حداقل سه کندل یکساعته یا یک کندل 4 ساعته زیر 20400 ببنده شکست ساختارش رو فیک میکنه⚠️✔️

💰45 پیپ شیرین داد . اگه حجمت بیشتر ازمنه نصف ببند🙂 ری اکشن ضعیف نشه دیگه😒😒

الان نزدک به سطح شکسته شده پولبک زده اگه زیر قیمت الانش تثبیت بده یعنی شکست فیک بوده و میره برای اکتشافات . اما امان اگه تثبیت نده ما رو مچل خواهد کرد تا ی ورود بده. پس حد ضرر بزار ورود این بچه الان جای بدیه قیمت مهم نزدک 20400

ببین چی شد ... ی چاله دیدم تو نزدک🤣 اونم روی 20328.50 🛠 یعنی اگه اینو نزنه باهاش قهر میکنم💅

امیدوارم همینجور خوشگل موشگل ادامه بده
امیدوارم همینجور خوشگل موشگل ادامه بده

اردر سل نزدک در سوده مدیریت کن .
اردر سل نزدک در سوده مدیریت کن .

توجه شما رو به این تحلیل جلب میکنم . انشالله در سل گیر نکردین بزن ری اکشنا رو ببینم چقدر ب تحلیلام اهمیت میدین

تتر :محدوده مقاومتی 66000-68000(الان) محدوده حمایتی 62000--640000 اهداف احتمالی بعد از اصلاح 70000--720000 #نظرشخصی📱

نزدک و طلا توی رنج هستن خودم از صبح معامله نزدم

میگن همه جنبه تعریف ندارن . خو میمیردی اردر منو فعال میکردی بعد 100 پیپ میریختی ؟
میگن همه جنبه تعریف ندارن . خو میمیردی اردر منو فعال میکردی بعد 100 پیپ میریختی ؟

اینم چاله 32 برکته

دو تا اردر میبینم رو چارت نزدک یکی 20437 یکی 20040 حد ضرر با توجه ب ولیوم و حجمت بزار . حد ضرر من ب ای سل 20555 هست ک کلا میش
دو تا اردر میبینم رو چارت نزدک یکی 20437 یکی 20040 حد ضرر با توجه ب ولیوم و حجمت بزار . حد ضرر من ب ای سل 20555 هست ک کلا میشه 10 دلار

اگه این بای رو زدین طلا روی 2732 چاله داره میره پرش کنه

از همین نقطه پرواز کرد حالا ی تحلیل از نزدک میدم اگه ری اکشنها بالا باشه