علت اصلی حال بدت، نپذپرفتنه.
استیون هیز(بنیانگذار درمان ACT) میگه؛ وقتی حالت بده، همیشه این سوال طلایی رو از خودت بپرس؛
"چی رو نپذیرفتی که باید میپذیرفتی؟!"
⭐️ @Tooofuni
من تو جمع رفقا مثل مهران مدیری هستم، ساعتها میتونم حرف بزنم و بخندونمشون، تو جمع خانواده و فکوفامیل سیامک انصاری میشم، فقط نگاه میکنم و ته تهش یه تعجبی هم بکنم.
ولی تو خلوت خودم خواجه نصیرالدین طوسی هستم، غرق در اتفاقات پیرامون و دَوران کائنات.
⭐️ @Tooofuni
شمارو نمیدونم والا ولی اگر من صد روز توی خیابون بودم و الان میگفتن با آمریکا توافق کردیم با همون پرچم خودم رو خفه میکردم تا این خفت رو نبینم.
⭐️ @Tooofuni