en
Feedback
Online Money 💲💲💲

Online Money 💲💲💲

Closed channel

Welcome Members

Show more
1 110
Subscribers
No data24 hours
No data7 days
No data30 days
Posts Archive
Message එකක් දාන්න එන අය.මන් සම්පූර්ණයෙන්ම කියලා දෙනව account එකක් හදලා verified කරලා 20$ ගන්න තැනට. ඒ වගේම සම්පූර්ණයෙන්ම trading ගැන තියන pdf 28ක් දෙනව free.

Binance වලට join වෙන්න් කැමතියි
Anonymous voting

Binance කරන්න දන්නැති අයට උදව්වක් දෙන්නද? 20$ක free credit එකකුත් එක්කම 🙂 මට කීයක්වත් එපා.කැමති අය vote කරන්න

දැනට crypto trading කරන අය vote කරන්න
Anonymous voting

Teligram channel buy krana aya innwd @User6383939 ලොකු ගානකට නෙවෙයි

අද විතරයි මේක.හෙට ජොයින් වෙලා scam ගාන්නෙපා

ගෘප් තුනට ජොයින් වෙලා චෙක් කරලා බැලන්ස් එක බලන්න

photo content

Air drop එකක් 😌 proff බලන්න

https://t.me/Free_Usd_Earn_Pro_Bot?start=1225556878 👋 Hey Guys, I'm Kavindu .🔥 Earn 2 $USDT For Per Valid Referral. 🤑 Join With Me To Get Unlimited Loots Here.

එන අය User6383939 මැසෙජ් එකක් දාන්න

Repost from N/a
100% වගකීම මන් ගන්නව profit හම්බෙනව අනිවාරෙන්.සිග්නල් හැමදාම දානව.😌 12$ binance එකේ තියන අය කියන්න. Binance හදන්න් ඉන්න අය කියන්න 100$ ට්‍රේඩින් කාඩ් එකක් අරන් දෙන්නත් පුලුවන්

Repost from N/a
777 කරන්න කැමති අය ඉන්නවනම් කියන්න මන් සිග්නල් දෙනව free හැමදාම😚👀

පට්ට scam එකක් ඒත් දැන්ම හොයන්න පටන් ගනිල්ලා 😂😂 මට හම්බුන හොදම එක මේක දවසට 5$ ගන්නව දැන්.

❤️👉💰💰 777ඩොලර් හොයන්න සුපිරිම සයිටි එක 💰💰👈💜 ❤️💰 කවුරු මොන විදියට කොහොම බයිලා ගැහුවත් මේ වගේ නම් හොයන්න බැ කිසිම සයිට් එකකින් 💰💜 ❤️💰 අඩුම දවසට රු 1000 ක් හොයන්න පුළුවන්💜 ❤️💰 මේකට මාත් එක්ක ඇඩ් වෙලා ගේමක් ගහන්න, withdrawal එකක් ගන්නකන් හැමදේම කියලා දෙන්නම්💜. ❤️👉💰👈 Register Link 👇👇 https://777.in/#/pages/register/index?code=802822 ❤️💰 මේක කරන්න ඕන විදිය සිග්නල් එකකින් අපිට දෙනවා,හැමදාම පහල තියෙන වෙලාවල් වලට සිග්නල් එකට bet එක දාල යන්න විතරයි තියෙන්නේ 💰💜 ❤️ අවම ඩිපොසිට් එක ඩොල්ර් 10 තමා මේකේ අවම විත්ඩ්‍රෝ එකත් ඩොලර් 10 උඩ ලින්ක් එකෙන් ජොයින් වෙලා ඩිපොසිට් දාන හැමෝටම මම ගානේ ඩොලර් 5 දෙනවා ඔයාලගෙන් යන්නේ ඩොලර් 6 💜 ❤️💰 සිග්නල් කිව්වට බය වෙන්න දෙයක් නෙවෙයි. හරිම ලේසි දෙයක්.දවසටම විනාඩි 10ක වැඩක්  තියෙන්නේ 💰💜             ⌚ 2.30 pm       ⌚ 8.30 pm ❤️💰මේ වේලාවන් වලට තමයි සිග්නල් දෙන්නේ 💰💜 ❤️💰 සමහර අය බයයි ඩිපොසිට් කරල වැඩේ පටන් ගන්න... එයාල දන්නෙ නෑ මේකෙන් ලැබෙන ආදායම ගැන🙈🙈...💜 ❤️💰 මේකට සෙට් වෙන්න නම් අඩුම 10$ තියෙන්න ඕන ඔයා ලග.. අනිවාරයෙන් ගොඩ යන්න පුලුවන් වැඩක් ඒක 100% ශුවර්..💯❤️ ❤️💰 ඔයා දැනටමත් සයිට් වලින් කීය කීය හරි හොයනව ඇති. ඒත් ඒ එහෙකින්වත් අඩුම දවසට රු 1000 වත් හොයනවද?💸 නෑ නේද...?? යන වෙලාවත් අපරාදයක්...🕙💜 ❤️💰 ඔයාට දවසට අඩුම රු 700-1000 වගේ හොයන්න පුලුවන් මේකෙන් 💰💜 ❤️💰 මේ සම්බන්දව ඕන දෙයක් මුල ඉදල අගට සේරම කියල දෙන්නම්..💰💜 ❤️💰 Withdrawal එකක් දානකන් හැමදේම කියල දෙනව...🤝💜 බය නැතුව ජොයින් වෙන්න.💰 මෙන්න අපේ ගෲප් https://chat.whatsapp.com/BBl2Gb2uXgYDsRN79BjmBo ❤️💰 හිත හිත ඉන්නෙ නැතුව සෙට් වෙන්න. හිත හිත හිටිය කියල රුපියලක්වත් ලැබෙන්නෙ නෑ🙈..💜. ❤️💰 මේක බොරුවක් , මේක කරන්න බෑ, විත්ඩ්‍රෝවල් කරන්න බෑ කියල විශ්වාසයක් නැත්නම් ඒවත් පෙන්නනම්.💜 ❤️💰 බල බල ඉන්නැතුව පටන් ගත්තු ගොඩක් අය අද success වෙලා තියෙනව. අලුතින් පටන් ගත්ත අය දවසින් දවස තමන්ගෙ ආදායම වැඩි වෙමින් තියෙනවා. කාගෙවත් අදහස් වැඩක් නැ ඔයාට සල්ලි අවශ්‍යනම් ඔයා පටන් ගන්න මේක 💜💰 whatsapp 0768514059

777 bet කරන උන්ට https://t.me/+RhN2MZZ3DxpiNmE1

trade karanna slli nathi aya claim karaganna 0.5 -5$hambenw aniwaren https://s.binance.com/85IdP7pV

photo content

Binance hoda signal free දෙන්න පුලුවන් කෙනෙක් මැසේජ් එකක් දාන්න   @User6383939