πΏππ πππππ π
Open in Telegram
hey dlp students ! having a hard time finding dlp notes ? this channel will help you out ! this channel is under @icebearrawrrnotes
Show more3 260
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+430 days
Posts Archive
tips elak tangguh kerja
- sape kat sini suka tangguh kerja ? mengaku cepat !!! tak baik tipu π
βΌ #studytips
βΌ #motivation
βΌ #tiktok
πΈ tips buang sifat malas ketika belajar πΈ
#tiktok
#studytips
πΈ rahsia jadi pelajar terbaik πΈ
- good luck guys
βΌ #tiktok
βΌ #studytips
Hi, guys! Nanti saya akan share tips-tips untuk belajar ye :)
Hey guys! How's your day? Congratulations to all Batch 04's SPM candidates because you did a good job! π₯°
Repost from icebear notes Κβ’Μα΄₯β’ΜΚβ’
KAEDAH SEMAKAN SPM ONLINE
@icebearrawrrnotes
1. Dalam talian
myresultspm.moe.gov.my
2. SMS dan hantar ke 15888
Taip SPM<jarak>NoKP<jarak>angkagiliran
Keputusan boleh disemak mulai pukul 10.00 pagi
Repost from icebear notes Κβ’Μα΄₯β’ΜΚβ’
TOTEBAG GIVEAWAY ! by @icebearrawrrnotes
how to join ?
1. follow ice on tiktok
tiktok.com/@jannahhalil
2. comment down your tiktok username
3. ice will choose random & berapa banyak winners
Repost from icebear notes Κβ’Μα΄₯β’ΜΚβ’
follow laaa baru buat nanti ice upload notes dan tips dalam ni jugaa π·
https://www.instagram.com/icebearnotes/
which chapter for mathematics is kinda hard for you ?
comment here !
Repost from Zoom Study MY
study stream aesthetic themed ! STUDY WITH ME
time : 8 p.m - 10 pm ( or sampai admin end )
limited to 100 participants
open your camera if you want !
alert : keep quiet . people are studying .
enter ticket ( only valid at 8 pm )
https://meet.google.com/hmw-qijw-kje
https://t.me/cnitrerestoree/7094
boleh tolong vote yang bawah ? yang @.jannahhalil tuu ! thank youu <3
batch 05 dan 06 !
jom join @videoptti ! dalam ni, jannah akan update kan korang free ptti class + free notes + akan buat giveaway ππ»
ajak member korang sekali tauu ππ»ββοΈβ€οΈ
https://t.me/videoptti
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd2Cozy95FNMkiOzhtc4ux5Fp0grfy0GlMzZesN2SWeVVpefQ/viewform?usp=sf_link
hey there ! boleh tak min nak mintak korang fill google form ni π₯Ί nak 200 orang hshs ππ»ββοΈ santai santai je tak perlu formal ! thank youuu π·
[ chemistry ] [ form4 ] : chapter 5 π€
cred : @rraezzz β¨
[ chemistry ] [ form4 ] : chapter 4 π₯
cred : @rraezzz β¨
