en
Feedback
𝘿𝙇𝙋 𝙉𝙊𝙏𝙀𝙎 🏁

𝘿𝙇𝙋 𝙉𝙊𝙏𝙀𝙎 🏁

Open in Telegram

hey dlp students ! having a hard time finding dlp notes ? this channel will help you out ! this channel is under @icebearrawrrnotes

Show more
3 260
Subscribers
No data24 hours
-37 days
+430 days
Posts Archive
+9
ADDMATHS BAB 1 T4 KSSM✨.pdf9.65 KB

[Chemistry] 🧑‍🔬 🗯️Colours in chemistry cr : Cikgu Adura

𝗣𝗛𝗬𝗦𝗜𝗖𝗦 𝗡𝗢𝗧𝗘𝗦 𝗙𝗢𝗥𝗠 𝟰 (𝗪𝗔𝗩𝗘𝗦) 𝗗𝗟𝗣 𝗡𝗢𝗧𝗘𝗦 𝗖𝗥🍀:syf

+2
[𝘽𝙞𝙤𝙡𝙤𝙜𝙮] 𝙋𝙖𝙥𝙚𝙧 1 & 𝙥𝙖𝙥𝙚𝙧 2✅ 𝙎𝙠𝙚𝙢𝙖✅ Cr🍀:Cg Norzalina

+1
𝙋𝙝𝙮𝙨𝙞𝙘𝙨 [𝘾𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧 4 𝙁5] 𝘿𝙇𝙋

💕 SOALAN TRIAL SPM 2023 💕 🌺 @trialspm2023bot 🌺 🌺 @trialspm2023bot 🌺 🌺 @trialspm2023bot 🌺 REMINDER 💗 Kertas trial dalam bot ini masih belum lengkap. Tapi jangan delete bot! Sebab bila admin dah update subjek/negeri lain, anda akan dapat mesej daripada bot. So stay tuned ☺️ Bot-bot lain yang korang boleh guna 💌 SOALAN TRIAL SPM 2021 💖 @soalantrialspmbot 💖 SOALAN TRIAL SPM 2022 💖 @trialspm2022bot 💖 NOTA SPM KSSM 💖 @notaspmkssmbot 💖 MODUL SPM KSSM 💖 @latihanspmkssmbot 💖 Cr: Zati

+1
[Cell biology and organisation] 𝙋𝙡𝙖𝙣𝙩 𝙘𝙚𝙡𝙡 #𝙗𝙞𝙤𝙡𝙤𝙜𝙮 #𝙛4

📚📚Physics Level Up Module by MRSM Teachers📚📚 📝Jalan kerja berpandu & jawapan lengkap untuk beberapa set Kertas Percubaan SPM Fizik 2023 bagi Kertas 1 & Kertas 2. ☝️Sila tap pada perkataan Tap Here di modul ini untuk memuat turun Jalan kerja berpandu bagi setiap set melalui link yang disertakan. ⏰Sila rujuk link dari masa ke semasa untuk mendapatkan set jawapan berpandu terkini. ❤️Semoga bermanfaat utk pelajar All the best! Fizik A+ 💪🏻💪🏻💪🏻 InshaAllah 🩷By MRSM teachers: 🧑‍🏫👩‍🏫Cg.Koma, Cg.Wan, Cg.Fadilah, Cg.Faizah, Cg.Hafiz, Cg. Fauziati, Cg.Azni, Cg. Alina, Cg.Ayu & Cg. Zila👩‍🏫🧑‍🏫👨🏼‍💻👩🏻‍💻

Physics modifications and explanations Form 4&5 Cr:Faiz

[ chemistry definition ] ✨ cr : @izzqry

+1
chemistry 🧪 𝘿𝙚𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙤𝙛 𝙥𝙝𝙮𝙨𝙞𝙘𝙨 𝙁𝙤𝙧𝙢 4&5 Cr: Muhammad Adam Aziz and Kamillia

[Chemistry] [salt] cr @budaksciencestreamm

[Chemistry [chapter 1] [REDOX] 🍀🦋 cr: cyan_lite

[Chemistry] [List of Definition] 🍀🦋cr: teacher mimi

[Vectors] [Form4] [Chapter 8] 🍀 Cr: @sir ven

[Vectors] [Form4] [Chapter 8] 🍀 Cr: @sir ven

ini link gmeet yaa. dah boleh start masuk ya. cepat mula cepat habis😉👍🏻 https://meet.google.com/zrf-sxdh-yie

jangan lupa malam ni guysss 🤩🙌🏻

hii everyone.. 🥳🥳 disebabkan ramai yang pm admin and tanya macam mana i manage to score math and addmath masa spm, so admin
hii everyone.. 🥳🥳 disebabkan ramai yang pm admin and tanya macam mana i manage to score math and addmath masa spm, so admin decide untuk buat sharing session malam esok memandangkan ada yang dah nak kena balik asrama.. saya akan share link google meet tu awal and boleh terus masuk.. ajak kawan2 sekali okiee especially yang ambil addmath.. tqvm semuaa.. 🙌🏻

https://chat.whatsapp.com/Fv8SxtE7YfX6hRJDiegw54 fourth PERSONAL GROUP PTTI ! siapa cepat masuk dia dapat free class + tips from cikgu PTTI ❤️ dah 3 group penuh guys 🫶🏻