en
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Open in Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Show more
600
Subscribers
No data24 hours
-37 days
-1130 days
Posts Archive
Gina’s mijmering: Quantum In mijn Quantum voel, zie en ervaar ik. “Gelijke energieën ‘trekken elkaar aan’, dus je zult meer van dezelfde situaties aantrekken. Als jij jezelf continu het verhaal vertelt dat je niet weet wat je wilt, zul je meer van dat gaan zien. Een term die hiermee samenhangt is ook wel de selffulfilling prophecy. Maar als jij het elektromagnetisch veld om jou heen verandert, is dit van invloed op alle atomen om je heen. Als de atomen om je heen veranderen, verandert ook jouw wereld. De vraag die dan rest is; wie wil je zijn?” In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: kanteling Zie je de kanteling? Voel je de kanteling? Ervaar je de kanteling? Het is toch wel enorm mooi om te zien hoe de kanteling plaats vindt. Mensen die nog nooit over hun emoties gepraat hebben, praten voor het eerst. Mensen die zo vast zaten, beginnen nu allerlei symptomen te tonen waar ze enorm van schrikken en angstig voor worden. Met de juiste mensen om hen heen, worden ze gerust gesteld en buiten het reguliere systeem gehouden. Kinderen die zichzelf mogen zijn zonder de druk van buiten. En zonder de druk van ouders. Het onder-wijs maakt plaats voor de inner-wijs. Kaders verdwijnen op allerlei vlakken. De mensen beginnen het in te zien en de ego’s krijgen een liefdevolle plek in de oude aarde. Ook zij die voor de veiligheid kozen om geen angst te ervaren, kiezen nu ook steeds meer voor een andere manier. Een manier voor zichzelf. De filmset die een plaats heeft op het wereldtoneel voert een show op die bijna niemand meer gelooft. Ook de twijfelaars weten het, maar het water is nog net iets te koud om verder te gaan. Het is de kanteling die gezien wordt. Het is de kanteling die gevoeld wordt. Het is de kanteling die we nu allemaal aan het ervaren zijn. Ik begrijp steeds meer waarom ik hiervoor gekozen heb. Jij ook? In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

We zijn allemaal Goddeluck voorbereid op deze tijd en onze leiding voor deze tijd is in ons geschreven. Je houdt bewust een k
We zijn allemaal Goddeluck voorbereid op deze tijd en onze leiding voor deze tijd is in ons geschreven. Je houdt bewust een kanaal open dat begint in de Hartruimte, naar de onderbewuste linkerkant van de hersenen gaat en dan wordt vrijgegeven in de actief werkende rechterkant van de hersenen, voor de vertaling die komt in de vorm van precieze gedachten. JE BENT GEREED In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes Free to share with mentions

Gina’s mijmering: nu doorpakken Ik hoor het mensen al denken: ‘Lekker belangrijk, want geef ik er nou om. Ik focus mij liever op de positieve kant’. Lekker je kop in het zand steken naast hen, die je al twee jaar lang veroordeelt. Ja, ik hoor het én voel het. Vergeet niet, alles is vibratie en trilling. Mijn ‘knoppen’ staan tegenwoordig heel scherp afgesteld en weet de frequenties te vinden van de verschillende kanalen. Het is net als de radio. Draai aan de knop en je vindt de zender. Maar goed … waarom jij er juist wel om zou moeten geven is omdat zolang jij niet doorhebt wat er echt speelt, je vast blijft zitten in je programma en in je level. Dat is inderdaad niet mijn probleem zij het niet dat ook ik het collectief nodig heb om sneller door te gaan. We doen het met z’n allen, toch?! Bewust worden is iets anders dan BewustZijn. Menselucke-avatars hebben het maar over het licht. Je moet in je licht staan. In licht en liefde. Wat betekent in licht en liefde dan? Het licht is Lucifer. Dus in licht en liefde houd je in de dualiteit. Maar wij zijn toch licht? Is dat zo? Weet je dat of veronderstel je dat? Wij zijn een BewustZIJNS-vorm, een energie. Het alles! Weet wat er speelt. Wees je bewust, want dan ben je scherp. Alleen maar kumbaja, hartjes en leuke memes schiet niet op als je weet wat er echt speelt. En dat moet je ook zeker blijven doen, maar ken ook de andere kant! Als je spel echt kent, weet je tegen wie je speelt. Weet je wat er speelt, dan kan je het spel winnen. Tijd om een tandje bij te zetten. Tijd om te scheppen als co-creator. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Het is tijd om afscheid te nemen, want Ze is daar! Treur niet en wees niet weemoedig. De kracht is groter en mooier dan je je
Het is tijd om afscheid te nemen, want Ze is daar! Treur niet en wees niet weemoedig. De kracht is groter en mooier dan je je ooit kan voorstellen. De tijdlijnen zijn samen gekomen. Nogmaals niet voor iedereen, maar het is allemaal goed. We gaan nu door. Wees niet bevreesd. Voel je kracht, zet nu door, Ze is er klaar voor. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

Gina’s mijmering: ambacht Ik liep laatst met mijn bestie voor zaken op de grootste edelstenen en minerale beurs in ons eigen landje. Prachtige stenen. Maar wat mij meer fascineerde was de opbouw van de kramen. De psychologie achter deze opbouw. Er zaten prachtige kramen bij. Chique opgemaakt kramen. Juiste kleurenpalet, alles klopte. Juweeltjes voor het oog om naar te kijken met ook nog eens prachtige stenen. Maar hun luxe en glamoureuze uitstraling deed het hart van de bezoekers niet harder kloppen, als ze al over de drempel konden. Je had ook kramen met een visie - gooi maar neer, het wordt toch graai werk straks. TL’tje erboven en wat hand geschreven kaartjes met de prijzen. Ook daar trokken de mensen hun wenkbrauwen van op en de twijfel was van de gezichten af te lezen. De kramen met veel natuurlucke elementen zoals houten etalage materialen en displays met fraai geëtaleerde mooie stenen trokken de meeste aandacht. Niet vreemd want je bent met een natuurproduct bezig. En wij zijn natuur. Er waren twee kramen op die hele grote beurs die juist mijn aandacht trokken: 2 vrouwelucke kunstenaressen. De een maakt zelf stenen en beschilderde ze en de ander maakt hangers op haar eigen manier. Beiden vielen ze juist op, omdat zij anders waren dan de rest. De energie van hun passie straalde van hun af en stroomde door die ruime hallen met volgezette kramen. Het anders dan anderen zijn, vol met passie, geheel opgaand in hun eigen creaties. Beide dames heel zuiver en nog zo intens gelukkig als je dan een van hun ‘kindjes’ koopt. Een kunstwerk van hun handen uit passie gecreëerd en geboren. Dat is ambacht. Dat is creëren. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: voltooiing De tijd is gekomen en de voltooiing en sluiting van verschillende alternatieve, huidige- en parallelle tijdlijnen die binnen het collectieve veld werden vastgehouden. Er zijn vele collectieve wonden die geheeld worden via het collectieve hartveld nu rouwlagen over vele levens worden losgelaten en opgeruimd. Er ontstaat een overgangsruimte waar we eindeluck de diepere patronen en her-inn-ering zien rond verlies en het instorten van beschavingen die begraven liggen in ons eigen hart. Atlantische wonden worden nu geheeld binnen de planetaire roosters en het collectief geheugen terwijl we de nieuwe tijdlijnen navigeren die arriveren en rouwen om de versies van onszelf die bestonden in de oude holografische realiteiten/tijdlijnen. Alle fractale codes worden opgewaardeerd binnen de achtergrond van onze ervaring en we ervaren de overgangsruimte binnen de kosmische leegte terwijl een tijd van pauze en reflectie wordt geboden door de retrogrades die arriveren met de verschuivende kosmische getijden. Ons hart breidt zich uit om los te komen van oude dualiteitspatronen en innerlucke perceptie van zelfseparatie. Het verleden voelt als een oude dichtere tijdlijn - onthechting van verhalen uit het verleden terwijl de focus ligt op de schoonheid van het huidige moment. Zilveren platina lichtcodes die aanvoelen als vloeibaar plasma dat door de zonnevlecht beweegt. Tintelingen, dorst en veel lichameluck vrijkomen van vocht als oude data de cellen verlaten. Zweverige dromerige vibraties, gedachten bewegen als luchtflarden, moeiluck te focussen door de snelle frequentie downloads. Velen voelen zich verloren temidden van de verschuivende tijdlijnen en significante veranderingen binnen de politieke en economische landschappen, terwijl we overgaan naar nieuwe realiteits-lagen en collectief de nieuwe paradigma's mede creëren en geboren laten worden. Het innerlucke kind is op zoek naar geruststelling en ouderlucke koestering nu er grote veranderingen op planetair niveau aan de gang zijn. Ga naar binnen en bied onvoorwaardelucke liefde aan die aspecten die begeleiding en geruststelling zoeken. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: nieuw niveau Toen je meer in de free zone - de hart-ruimte, kwam, kon je de waarheden gemakkelucker identificeren via jouw steeds sterker wordende onderscheidingsvermogen Het is jouw innerluck wetende ruimte die zich bevindt in het hart gebied van jouw fysieke vaartuig, je lichaam. Naarmate de waarheden voor jou werden geïdentificeerd bij het bereiken van een bepaald bewustzijnsniveau, werden ook de onwaarheden geïdentificeerd. Zo werd je geholpen bij het ontwikkelen van je onderscheidingsvermogen, en zelfs NU, wat nog belangrijker is, bij het scheppen, het creëren. Je leert hoe je jouw medeschepper-denkproces kunt richten zonder nog langer te worden misleid. Niet langer schep jij meer voor de duisternis, en het bekrachtigen van hun angstgeoriënteerde tijdlijnen en dimensionale ruimte. Ja, het is een proces, maar je bereikt het einde van dit niveau van het proces Het niveau dat je scheidt van het werkelucke bewustzijn van de duisternis. We spelen hier ALLEMAAL verschillende rollen. Het doel is eenheid, NIET afscheiding van onze gelijksoortige Goddelucke kameraden, het is door Eenheid dat bergen worden verzet. Laat dat nou net de enige weg zijn. Loop je mee? In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: test konijn Dit is een mijmering uit febr 2021, juist om in te laten zien hoe wij in onze ont-wikkeling groeien en waar de propaganda machine nu weer mee bezig is. De kritisch verder zoekende-, die afgeschilderd worden als wappies, wat overigens zeer denigrerend overkomt, laten zich niet testen als zij niet ziek zijn. Ziek zoals een griep, hooikoorts, zomergriep of wat pijn in de keel door die keer op de tocht te hebben gestaan, is geen reden om direct getest te worden. Net als dat je niet met deze klachten direct naar de huisarts rent. Common sense. Uiteraard past deze groep mensen op, net als voor deze plandemie, om anderen niet te besmetten. Jij ging voor de ‘uitbraak’ ook niet met een snotneus langs je oma of op kraamvisite, toch?! Thuis in je bed uitzieken was altijd al de beste remedie. Veel vitamine C en slapen. Common sense. En toch wordt deze groep met kritisch vermogen als paria’s beschouwd. Hoezo? ‘Door hen blijft deze ellende langer in stand’, ‘Door hen hebben we straks weer een lockdown’, ‘Ze kunnen toch drager zijn en anderen besmetten?’, ‘Omdat zij zich niet laten vaccineren, gaat de horeca straks weer dicht en hebben wij geen leven’. Denk eens na! Serieus?! Dit was retorisch trouwens. Als de kritische (na-) denker zich niet laat testen en laat vaccineren, niet ziek wordt en de mensen direct om hen heen niet ziek worden of dood neervallen …. Denk even goed na voordat je in een emotie valt. Zou het kunnen dan dat deze groep immuun is? Of valt de hele plandemie wel mee? Er is namelijk op de tv en radio of magazines en kranten, amper een kritische noot te horen of te lezen. Niet opgevallen? Nederland is toch een discussie land? Hoe komen dan toch de besmettingcijfers zo hoog? Wie laten zich dan wel testen? Hoe komt het dat de mensen om hen heen die totaal gevaccineerd zijn wel overlijden aan hartfalen, herseninfarcten en hersenbloedingen, bloedproppen terwijl voor de vaxx niets aan de hand was? Mensen om hen heen die géén covid-long ziekte hadden! En dan heb ik het niet eens over ons Nederland, maar wereldwijd. Deze kritische denkers zijn al 18 maanden niet (ernstig) ziek geworden, geen ziekenhuisopnames, geen overlijden, niets! En ze houden zich niet aan de opgelegde regels van de plandemie. Demonstreren vaak met duizenden en toch is er niet een ziek! ‘Ze besmetten dan juist anderen en hebben dat zelf niet door’ wordt er dan weer geroepen. Maar is dat zo? Want deze beroeps-zeikerds, zoals men hen noemt, verliezen geen familie leden, buren, vrienden of collega’s aan deze verschrikkelijke propaganda machine? Zou deze groep immuunstoffen hebben? In plaats van ze te behandelen als complot-gekkies, kan er ook lering uitgetrokken worden. Stel zelf een kritische vraag in plaats van te oordelen. …. Hoe is dat inderdaad mogeluck? [februari 2021] In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: Regie We zijn er goed in om onszelf onderdanig op te stellen, richting een leider, een messias, een god en ga zo maar door. In de rol van volger weten we ook exact hoe we ons moeten gedragen en wat onze taken zijn. Jezelf klein en onzichtbaar maken is dan ook veel makkelucker dan het alternatief: je eigen meesterschap aanvaarden en je verantwoordeluckheid nemen. Zelf kiezen voor het ’risico’ om een vrij en bewust-zijn mens te zijn, de eenzaamheid die er soms bij hoort te accepteren en daarmee ook het ‘risico’ nemen om kritiek van je omgeving te krijgen, wat ik niet zie als kritiek. Het is puur de angst van de ander die op jou wordt geprojecteerd. Hoeveel makkelucker is het niet om die grote ‘last’, die enorme verantwoordeluckheid die je neemt voor je eigen keuzes en daden, bij een ander neer te leggen? Hoeveel makkelucker is het niet om je ‘gewoon’ aan te passen en netjes (als een robot) je opdrachten uit te voeren? Hoe makkeluck is het niet om je nederig op te stellen? Of laat ik het anders zeggen: om een slaaf te zijn. Nederigheid zit in ons gehackte DNA, al vele eeuwen. Het is veilig en geaccepteerd. Maar die veiligheid kent een prijs. We offeren onze scheppingskracht op en daarmee ook onze groei in bewustzijn. We blijven hangen in het ‘niet-weten’ en het blind overnemen van waarheden die niet altijd waarheden zijn. Waarom niet eerst bij jezelf beginnen met: wat voel ik? Wat ervaar ik zelf? Wat vertelt mijn eigen intuïtie? Wat kan ik zélf doen om iets aan de situatie te veranderen? In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Gina’s mijmering: de reis Waarschijnluck heb je vaak op dit punt gestaan met de intentie om het roer om te gooien, dus dit zal zeker niet de eerste keer zijn dat jouw lef en daadkracht getest wordt. Hoe vaak zei je in het ‘verleden’ niet tegen jezelf:   ‘En nu ga ik het doen!’ ‘Morgen ga ik beginnen.’ ‘Na deze week stop ik met…’ ‘Volgende maand begin ik met…’ ‘Komend jaar wordt mijn doorbraak!’   Hoe vaak haakte je af? Hoe vaak raakte je teleurgesteld? Hoe vaak bleef je ergens in hangen om er vervolgens niet meer uit te komen? Waarom denk je? Misschien omdat een echte doorbraak niet vraagt om een eenmalige inspanning. Het is immers geen sprint, maar een marathon. Je zult duideluck je doel moeten bepalen en stap voor stap ernaartoe moeten werken. Wil jij een nieuwe baan, geef dan niet direct op als de juiste vacature er niet bij zit. Wil jij mensen inspireren, stop dan niet na de eerste afwijzing. Wil jij gezonder leven, veroordeel jezelf dan niet als je weer even ‘terugvalt’. Je valt immers nooit terug, je stopt alleen even. Even in het moment om op adem te komen. Te relativeren. En dan ga je weer door. Maar voel dit keer. Ik herhaal weer: het doel is minder belangrijk dan de reis. Niemand heeft gezegd dat alles in één keer moet veranderen. Belangrijk is nu de eerste stap. De juiste energie om het proces mee op te starten. Je hoeft niet meteen te weten waar het naartoe gaat, als je de eerste stap maar zet. Daarna wordt alles makkelucker. Daarna gaat de sneeuwbal rollen en wordt alles steeds groter. Dit is het gevolg van echt ontwaken. Als ontwaakt is er geen weg terug. Dan zie je alles en kun je niet anders dan hier actie op generen. In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes@tanteLien Free to share with mentions

@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
@tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions