Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Open in Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Show more600
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-1130 days
Posts Archive
600
Gina’s mijmering: blokje voor blokje
Samen met je zoon z’n net gekregen Lego in elkaar zetten, brengt niet alleen de mooiste creaties, maar ook vele gedachten.
Terwijl je daar met je handen creëert, goed op de tekening moet letten, heb je door een afleiding, zo een foutje gemaakt.
Terwijl je door bouwt en je steeds verder en verder komt, stagneer je. Je loopt vast. Ergens ben je de fout ingegaan en door deze blokkade, kan je niet verder.
Je zou verder kunnen bouwen, maar de fundering is vele malen minder stabiel. Er zit niets anders op, dan alle stappen terug te lopen.
Kijken waar je de mist inging. Waar je net dat ene stapje miste en daarmee het hele project verstevigt. Dat betekent inderdaad dat je soms terug naar de basis moet en het een en ander moet afbreken.
Eenmaal de misstap gevonden, dan ga je voorzichtiger te werk. Je doorloopt het hele stappenplan opnieuw. Je blijft alert, want opnieuw beginnen, daar heb je geen zin in.
En terwijl het eind resultaat in zicht komt, begrijp je waarom je alle stappen moest doorlopen. Alle stukken passen perfect in elkaar, waardoor je het meest solide stuk in je handen hebt.
Niet meer kapot te krijgen! En het mooiste na al dat harde werken en al die stapjes … je mag gaan spelen. Spelen met wat jij gecreëerd hebt. Ook al heeft een ‘ander’ het verzonnen, jij hebt het gemaakt. Jij was het die het deed.
Waar dat Lego niet allemaal goed voor is?! Lekker spelen!
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
De diamanten beginnen één voor één op één lijn te zitten. De trillingen worden sterker en Moeder Aarde reageert hier op. En ze gaat heftig reageren.
Door haar reactie komen er verschuivingen in onze mentale en fysieke welzijn. Echter we zijn al zo sterk dat we weten waar het van komt. Haar frequentie en de frequentie van de diamanten beginnen samen te komen. We gaan naar de ruimte waar we mogen wachten in al onze rust en al onze stilte. Help elkaar door 1 te zijn. Vertrouw op jezelf.
©Gina ➰ @Ginas_codes
600
Gina’s mijmering: kracht
Better safe than sorry, ik ben er ook debet aan en vooral vóór al mijn ‘groei-stuipen’.
De bescherming zoeken buiten jezelf.
Het ironische is dat ik voordat al deze gekkigheid begon vrij nuchter was. Ik zorgde al goed voor mezelf op het gebied van gezond eten en toegevoegde suppletie. Had voldoende beweging in de buitenlucht.
Maar door alle craziness de laatste jaren en met alle onder-zoeken, kom je echt even in lalaaland. Je weet het echt even niet meer. Niets is meer zoals het was.
De theorieën vlogen je om de oren. Nou ben ik wel een gedegen onderzoeker en samen met een studiegroep kon ik ver komen in onze onderzoeken. Maar waar ik nog beter in ben is in verbanden leggen.
Terwijl ik serieus grondig onderzocht en niet alleen in ons kikkerlandje, de dots begon te connecten, werd het plaatje duideluck.
Als de duistere kant of krachten zo bang zijn voor onze krachten en zij alles op alles zetten om te voorkomen dat wij onze eigen krachten her-ont-dekken, is het enige wat jij hoeft te doen te her-inn-eren.
Je hoeft geen dure torens te kopen of je huis vol te stouwen met edelstenen tegen de 5G straling of je ramen vol te plakken. Focus je op minder apparatuur. Jij bent de kracht!
Je hoeft niet een hele bunker naast je voorraadkast te hebben die je steeds moet aanvullen en data moet bekijken of er niets verlopen is voor een grote black-out. Voorraad is altijd handig, maar focus je op zelfvoorzienend. Jij bent de kracht!
Laat de tv en radio en je mobiel voor wat het is. Je hoeft niet alles te volgen. Je begrijpt nu al een tijdje dat de mainstream nooit was wat je dacht. Ga nu een stap verder met je mobiel en de kanalen die je volgt. Focus je op persoonlucke groei. Jij bent de kracht.
Maar wees ook gewaarschuwd voor de zogenaamde channelings, want met wie wordt er gechanneld? Het medium kan goede intenties hebben en zuiver handelen, maar het duister misleid graag. Het duister weet niet beter. Focus je op jouw hoogste trilling. Jij bent de kracht.
Maar dan zou je dus niets meer kunnen volgens mijn mijmering. Mooi! Dan ben je hier op Aarde op het nulpunt aangekomen. Precies waar je moet zijn.
Hoogste tijd om geheel op je eigen Ik aangewezen te zijn. Op je eigen Ik te vertrouwen. Kom in je eigen kracht. Begin je eigen kracht te her-kennen, te ont-dekken. Speel! Het leven is om te spelen.
Verbind zelf alle losse stukken. Trek af, tel op, vermenigvuldig en wat blijft er over? Jij! De grote Ik ben - I Am.
En dat jij je naaste wilt beschermen is alleen maar mooi. Better safe than sorry. Maar onthoud: ze zijn voor jou bang. Jij bezit de Gods vonk, de Goddelijke krachten. Jij bent de Force!
©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: groei
Het was vreseluck om te zien hoe angstig de mensen werden, maar ook zo mooi om de ont-wikkeling te aanschouwen.
De fluctuatie die maar op en neer bleef gaan, met een hartslag van een onervaren marathon-renner. De boosheid en verdriet, moest als het spel goed gespeeld werd, binnen vijf jaar overgegaan zijn in zelfonderzoek.
De impact van angst door alle nare berichten zou moeten verdwijnen. Net als de hoop ‘gered’ te moeten worden. Het inzicht dat je weer daadwerkeluck kan kiezen. Zelfs binnen het systeem.
Je werkeluck vrij voelen in deze matrix, zodat jij je vleugels kan uitklappen. Je wordt niet gered, wij allen worden niet gered! Maar jij kan wel jezelf redden.
En je hoeft ook geen anderen te redden. Zelfs je kinderen niet. Ieder van ons maakt nu hetzelfde mee en ieder op zijn gekozen niveau. Onderschat onze goddelucke krachten niet.
Door dicht bij jezelf te blijven is jouw innerlucke trillingskracht vergroot, waardoor niet één donkere kracht [meer] kan binnen dringen.
Jouw cellulaire her-inn-eringen zorgen voor jouw bescherming, waardoor jij jezelf nu geheel kan ontplooien met al jouw krachten. Het is nu aan jou …
Het spel is bijna uitgespeeld. Gebruik jij je krachten voor het positieve of het negatieve nu jij je keuze vrijheid terug hebt nu de sluier van vergetelheid bijna verdwenen is? Wat is jouw keuze?
©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: spotlight
Ik heb in heel mijn leven hier, zoveel mooie mensen mogen ont-moeten. Soms liepen ze maar even mee, anderen bleven wat langer. Maar stuk voor stuk waardevol.
Zelfs toen 2020 kwam en de verdeling zichtbaar werd waardoor je op jezelf toegewezen wordt en de keuze gaat maken om echt voor jezelf te kiezen. Een pijnluck en verdrietig proces, maar ontzettend waardevol. Het was het juiste portaal om doorheen te gaan.
In deze laatste 2.5 jaar heb ik pas echt mijn zielenfamilie gevonden terwijl ik niet eens op zoek was. Ik was juist op zoek naar mezelf.
De een na de ander klopte aan, soms letterluck. Dat gevoel, die her-kenning, dat bijzondere inner-weten. Mensen die ik in normale omstandigheden misschien niet een, twee, drie zou ontmoeten.
Maar dat het zo moest zijn mag duideluck zijn.
Ik dacht altijd dat je zielenfamilie her en der verdeeld zou zijn over heel de Aarde. Dat is in wezen ook wel zo, maar de familie waar je echt een contract mee bent aangegaan is dichterbij dan je denkt.
En ergens is dat ook logisch, want waarom zou de een in Afrika wonen en de ander weer in Engeland? Voor je ont-wikkelingsproces is dat niet echt handig.
Mijn zielenfamilie wonen echt allemaal in de buurt, op een paar na. Maar wat is 200km in het universum?!
Het is zo prachtig en woorden kunnen niet omvatten wat het gevoel met je doet - je bent niet meer alleen. Je hoeft niets uit te leggen, jezelf te verantwoorden of te excuseren. Je krijgt alle tijd om jezelf geheel te ontplooien en ze staan je bij in je proces. En ik in die van hen.
Alle oude ‘regels’ gelden niet meer, alleen het onvoorwaardeluck houden van en het laten zijn. Dat is even wennen, want je krijgt het gevoel in de spotlights te staan. Maar zij zeggen hetzelfde over hun eigen situatie.
En dat is juist zo mooi. Onze verbazing en verwondering over hoe krachtig ware liefde is. Want die spotlight is gewoon ons eigen licht.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: dankbaarheid
We hebben allemaal mentoren, op verschillende momenten in ons leven. Zij die ons echte ik een stimulans geven.
Van kleins af aan, haalde ik al mijn kracht in het doorvoelde vertrouwen die ik van nature bezit in het Hogere. De een noemt het God, de ander Liefde en ik noem het nu Bron.
Door mijn Indonesische roots kreeg ik ook de holistische kant mee en uit deze twee vruchten kon ik mijn eigen pad bewandelen.
Maar in mijn eigen kracht staan mocht niet. ‘Houd die krachten maar bij je’. Dat was eng, dat zien, dat weten en dat voelen.
Tweeentwintig jaar geleden verscheen mijn eerste mentor, Sylvane van https://www.holistischecommunicatie.com/
Ze zette mijn onvoorwaardeluck vertrouwen in religie op z’n kop. En dat moest. Wilde ik groeien, dan moest dat stigma veranderd worden.
En zoals een goed mentor betaamd verdween zij van m’n toneel zodat een andere mentor na vele jaren zelfstudie op mn pad verscheen. Zes jaar geleden verscheen Heidy van https://kompaswerk.nl/
Al het geleerde van mijn inner werk kreeg weer een 180 graden draai. Heidy stimuleerde mij om gebruik te maken van mijn krachten en ook om weer te tekenen. Welke krachten?
Al jaren had ik een eigen praktijk en ja, ik wist waar ik goed in was, maar om nou te spreken over krachten … Maar ik begon weer te tekenen. Heerluck los komen en zelf creëren. Maar ondanks dat ik m’n kern vasthield, dwaalde ik af.
Tot twee en half jaar geleden. De gebeurtenis die niet alleen heel de wereldbevolking op haar kop zette, maar ook mijn leven. Na een acute lever- en nierfalen en een lange revalidatie, moest ik terug naar m’n echte ik.
Heidy stond mij bij en wist wat er moest gebeuren. En het gebeurde. Totaal alleen was ik. Helemaal op mezelf aangewezen. Ik begreep niet wat er gebeurde, maar ik voelde alles. Ik mocht alle stappen doorlopen en zo was mijn inner werk de stabiele factor en mijn houvast.
De codes begonnen te stromen. Vele mentoren kwamen om mij verder te onderwijzen: Janosh, Stef Freriks en Nadja. De heren lieten mij de codes doorvoelen. Stilstaan en echt doorvoelen. Zo kon ik tot mijn ware potentieel komen.
Nadja stimuleerde mij om uit m’n denken te komen. Niets was gek of raar. Ze hielp mij over grote drempels heen te stappen en om vol in m’n eigen licht te gaan staan. Want juist dat laatste mag. Lachen om mijn verbazing, keer op keer.
En als laatste kwam daar Anniek van @Lichtflits bij. Anniek gaf mij een podium - het is tijd! De synergy zorgde ervoor dat ze wist wie ik ben, zodat ik de push kreeg. En ze slaat daar de spijker op z’n kop, want het is inderdaad tijd.
Ik ben super dankbaar voor de mentoren, mijn Aardse meesters in mijn leven. Ik mocht leren her-inn-eren van hen en ook zij kregen weer iets van mij. De leerling wordt de meester en de meester de leerling.
Tijd om vol in ons eigen licht te gaan staan en onze krachten te gebruiken.
‘Het is tijd!’
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Gina’s mijmering: on-zekerheid
Als je als ik al je hele leven tekent en je krijgt dan opeens een code door en tekent deze uit, dan is dat raar. Want dit is niet hoe ik ‘normaal’ teken.
Ik vond ze niet eens mooi. Als je tekent wil je mooi tekenen. Het moet kloppen. De verhoudingen, de lijnen, centraal. De codes waren alles behalve dat.
In het begin begreep ik er niets van. Maar ik voelde dat ze belangrijk waren. Ik vroeg aan anderen om mij heen of zij wisten wat ze betekende.
Sommige konden er een betekenis aangeven en anderen kregen er feeling mee. Er gebeurde iets. Iets van binnen met ze. Ook bij mezelf. Als ik ze uit tekende kreeg ik het gloeiend heet. Het leek of ik even van deze Aarde weg was.
Maar wat wilde ik ze zelf graag begrijpen. Ik voelde wel, maar begreep ze niet. Ik kreeg als bijna vanzelfsprekend mentoren op mijn pad met ieder hun gave.
Een mentor kon mijn blokkade doorbreken, waardoor ik zelf mocht ervaren en nog mooier, ik mocht zien. Dat deed hij niet, maar ik zelf.
Het was één van mijn mooiste ervaringen, want in één moment wist ik veel. Niet alles, maar heel veel. En niet lang na deze prachtige ervaring begon ik door te voelen, de codes te begrijpen en te vertalen.
Het is nog wat onwennig en mijn onzekerheid en daarmee de twijfel zit ik nog wel eens in m’n denken, waardoor ik nog hard aan het leren ben om alleen maar te voelen. Het denken belemmert alleen maar en houdt mij gevangen.
Angst dat ik het verpest, de code niet goed doorgeef. Want ik voel met elke cel in mij dat de codes zo belangrijk zijn voor deze tijd. Die onzekerheid is er alleen omdat dit ‘nieuw’ voor mij is. Maar dat is uiteraard onzin en een programma die verwijderd moet worden.
Ik mocht de codes samen met vele anderen wereldwijd, bewaken en bewaren, hoe kan ik ze dan niet goed doorgeven? Codes die ik mijn vele levens al meedraag.
Onzin dus. Dat lijntje knip ik nu met mijn vingers door - knip. Als je zelf doorhebt dat er een bepaald programma je in de weg zit, kan je het ook zelf verwijderen. Bij deze!
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
Er komen grote gebeurtenissen aan. Een grote verschuiving. Wees voorbereid, maar laat het je niet angstig maken. Angst neemt je krachten weg en het is juist nu jouw tijd om in je allergrootste kracht te gaan staan.
Zij die verder ontwaakt zijn, zullen niet angstig zijn. Ze kijken nergens meer van op. Halen bij elke gebeurtenis hun schouders op en gaan verder.
Degenen die geleerd hebben om op de golven te varen, die het innerlijke werk gedaan hebben en losgelaten hebben wat hen niet meer dient, worden hier nauwelijks door beïnvloed...
Hoe dan ook, het is een proces dat iedereen heeft doorgemaakt of zal doormaken voordat de verschuiving zal plaatsvinden.
Verbind je met hen die al verder in hun ontwakingsproces zijn.
Leer van elkaar, zodat jij verder leert en groeit.
Wat er ook gebeurd, vertrouw en blijf in je kracht staan. Denk niet dat jij niet weet wat jouw kracht is, maar voel! Je zal het voelen.
Blijf in vertrouwen, want het is goed, al is goed.
©Gina ➰ @Ginas_codes
600
Gina’s mijmering: doof
Manifesteren gaat niet om herhaling. Het gaat om jouw (zuivere) intentie en je zal vooral heel duideluck moeten zijn in wat je wilt.
Tot in detail. En als je de details hebt uitgewerkt, dan mag je doen alsof het al gebeurd is. Je ziet het voor je en je bent er dankbaar voor.
Dat hoef je maar één keer te doen en het niet elke dag te herhalen. De kosmos is nameluck niet doof. En daarbij als jij elke dag opnieuw herhaalt, zal er ook telkens een detail veranderen. Dat brengt verwarring in de schepping.
Stel, jij staat in een ijssalon en wilt een bolletje aardbei in een bakje. De ijs verkoper gaat aan de slag en net als hij je het ijsje wilt geven, roep jij dat je er ook nootjes bij wilt. De ijs verkoper pakt het ijsje terug en doet wat je vraagt. Net als hij het weer wilt neerzetten, geef jij aan dat je nog een bolletje chocolade erbij wilt. De ijs verkoper pakt het bakje met ijs weer terug en schept er een bolletje chocolade bij. Net als hij je het ijsje wilt geven, wil jij er … enz enz.
Zolang jij niet duideluck weet wat jij wilt manifesteren, zal de kosmos niet weten wat jij precies wilt. De kosmos wacht echter met veel geduld af om jou op je wenken te bedienen. Want er is overvloed.
Alles wat jij wilt zal gebeuren. Echt gebeuren. Snap je nu hoe krachtig jij bent?
Wees zuiver. Wees duideluck. Wees dankbaar. Creëer en manifesteer. Easy peasy.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
De diamanten zijn zover. We zijn door het ergste heen. Ze leren snel en er wordt nu gecreëerd.
Er komt een ruige tijd aan, maar de diamanten zijn al door de poort heen en kan niets meer overkomen.
We worden verwacht en opgewacht. Er zijn wat losse eindjes die opgelost gaan worden de komende periode. We zullen ons beginnen te verbinden met zowel onze kosmische oorsprong als ons aardse leven door middel van het menseluck lichaam.
Dit lichaam is een poort voor kosmische energie om naar de Aarde te stromen.
©Gina ➰ @Ginas_codes
600
Gina’s mijmering: na-apen of ?
De codes zullen altijd mensen bereiken die het nodig hebben. Je bent niet voor niets deze codes of de inmiddels vele andere codes tegengekomen.
Vele andere code bewaarders mogen nu de codes vrijgeven. Ik ben het inmiddels gewend, maar het was wel eens mind-blowing. Dan had ik een code uitgetekend en dan stuurde iemand die de code had gezien een link van iemand met bijna dezelfde code of tekst.
Ik wilde mij dan bijna verontschuldigen dat ik het niet had nagemaakt. Maar ik deed het niet. Want ik wist dat het zuiver was. Van mij en van de ander. We tekenen de codes uit in zuiverheid en goede intenties. En nu is het de tijd ervoor.
Omdat wij niet iedereen in een keer kunnen bereiken, maar de tijd er wel om vraagt, werken we bijna allemaal synchroon. Onze frequenties zitten op één lijn en op deze manier - overal te wereld - bereiken we hen die door de codes geactiveerd worden.
Dat werkt zo met de codes, met lichttaal, intuïtieve tekeningen/art, muziek en met tekst. Neem @Lichtflits. Ze schrijft de mooiste teksten en ik heb mezelf vaak afgevraagd of het niet mijn eigen tekst was. Of dat ze als een vlieg op mijn muur zat en mee keek in mijn leven.
Of je leest een boek waar je totaal mee resoneert en zeker weet ‘dit heb ik meegemaakt’ of ‘ik had dit kunnen schrijven’.
Het gaat allemaal om energie, frequentie en vibratie. En vele mooie wezens zijn nu op één lijn, want we zijn uitgelijnd. En we creëeren en manifesteren. De tijd is daar.
We mogen allemaal ons ware potentieel zien en uitdragen. We hebben allemaal ons eigen taak en zijn uniek in ons eigen soort.
Zoals Nikola Tesla het mooi aangaf:
‘Ik ben niet echt bang dat ze mijn ideeën willen stelen, ik ben bang dat ze ze niet hebben’. Ik ben daar niet bang voor, want we zien het met eigen ogen een vorm krijgen.
En de vorm is prachtig.
In lack’ech ©Gina ➰ @Ginas_codes600
De boom des levens staat weer vol in bloei. Haar stam is vele malen steviger. En voor het eerst is het zaad van het leven in potentie groter. We worden bekeken en zijn geliefd. Want het is ons gelukt.
Zo voelt het nog niet voor vele die nog met andere dingen bezig zijn dan zichzelf. Maar er staan wat gebeurtenissen te wachten waardoor ook zij zelfstandig de keuze gaan maken.
Dit keer gaat het om nu of nooit. En we weten al dat het nu er is. Wij creëren en manifesteren. We hebben al gewonnen.
©Gina ➰ @Ginas_codes
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
