Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Open in Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
Show more600
Subscribers
No data24 hours
-27 days
-1130 days
Posts Archive
600
⚠️
Lieve lezers,
Er gaan berichten in een persoon-lijk bericht onder mijn kanaal naam rond.
Blokkeer deze wat lagere trillingen direct en geef het aan!
Ik zal NOOIT om geld vragen, nóóit! Zeker niet in een persoonluck bericht.
Ik vind het ontzettend naar dat sommige onder jullie geconfronteerd worden met deze lagere trilling. Maar blijf het bij mij (in de opmerkingen) aangeven en blokkeer de bericht brenger direct.
Dank jullie wel en mijn excuses.
In lack’ech Gina
600
Al mijn mijmeringen, art en zeker de codes, zijn vrij om te delen.
Waar dan ook!
De codes kan je ook eventueel opslaan of uitprinten. Ook voor praktijk werkzaamheden.
Deel de codes aub zoveel mogeluck, zodat ze zoveel mogeluck mensen bereiken.
De art is te koop bij @tanteLien / www.tantelien.website
Ik vind het wel zo zuiver als je iets deelt of gebruikt de naamsvermelding erbij gebruikt. 🙏🏽 Zeker de art van @tanteLien.
Dit kanaal is er echt om te verbinden en jou te helpen verder te komen in jouw persoonluck proces 🤍
©Gina ➰@Ginas_codes
600
Gina’s mijmering:
Moeder Aarde is begonnen en haar eerste weeën zijn voelbaar. Voor sommige werelddelen zelfs zichtbaar.
Ik kan niet zeggen dat het mij niets doet, want het ziet er best angstaanjagend uit. De extreme aardbevingen en overstromingen. Maar dit zijn nog maar haar milde weeën.
Ik weet nu dat ik in mijn kracht moet gaan staan. Ik ben niet bang, in tegen deel. Maar voor hen die ik liefheb, moet ik nu mijn ware IK tonen. Mijn krachten laten zien.
Weten dat als ik maar even nadenk, terug schiet in een bepaald deel van de matrix. Maar ik blijf voelen en door het blijven voelen worden mijn krachten groter. Door het voelen weet ik echt.
Mijn hele Aardse leven heb ik hier, naar dit moment toe gewerkt. En nu het bijna zover is, wil ik nog blijven. Wil ik genieten, wil ik spelen.
Ik besef dat ik er veel te lang over heb gedaan en dat er nu nog maar zo weinig ‘tijd’ is om te spelen. Om te genieten van al dat ‘leren’.
Elke dag probeer ik mijn beste versie te zijn. Mijn geliefden te geven wat zij nodig hebben om te groeien. Mensen uit te dagen om het beste uit zich zelf te halen. En vier ik elke dag op Aarde alsof het mijn laatste zal zijn.
Ik weet, want ik voel dat het allemaal oké is. Ook al voelen en zien wij de weeën-pijn van Moeder Aarde. We zitten al in de weeën-storm. Ook weten we dat de barings-pijn nog vele malen erger zal zijn. Wij redden het.
Het ziet er misschien wat eng uit, maar wees niet bang mooi bijzonder mens. Geef jouw krachten niet weg aan het laatste restje duister. Wees krachtig, weet waar jij vandaan komt. Jou kan niets over-komen.
Jij bent Ik ben.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
De tijd is daar en jij weet dat. Je weet waarom jij gekozen hebt om nu hier te zijn. Je zal je spoedig herinneren. Dat je vertrouwen moet hebben is omdat alles al heeft plaats gevonden. Door te lage trilling is alles vertraagd. Vele kristallen en diamanten zijn nu zo ver. Schrik niet, wees niet bang, het zal angstig zijn voor hen die niet weten. Het zal niet zijn zoals jij denkt, maar gaan zoals jij voelt. De weeën zijn begonnen. Hou je vast!
Vertrouw op jouw krachten. Je zal spoedig herenigd zijn. Hou je vast.
©️Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share
600
Gina’s mijmering: Lichtflits
Een bijzondere geboorte in deze bijzondere tijd.
Ik hou echt van Lichtflits. Toen ik Lichtflits voor het eerst las meer dan een jaar geleden dacht ik serieus dat ik iets van mezelf las.
Een flits van dat her-ken-ik.
De duidelucke alinea’s tussen de krachtige zinnen. Soms filosofisch, soms lekker pittig, soms iets persoonlucks, maar haar poëtische zinnen verraadde haar stijl en die vind ik het mooist.
Haar rake teksten deden mij soms afvragen of ze niet stiekem bij mij als een vlieg op de muur toekeek. Mee kijkend in mijn dagelijkse reilen en zeilen.
Haar teksten heb ik wat rond gedeeld altijd met de verwarring, maar vol respect en verwondering ‘hoe dan?’
Lichtflits’n hebben mij af en toe flink geholpen door mijn ascensie heen. De momenten dat ik mij alleen en Rémy voelde. Maar Lichtflits was er.
Iemand wist hoe ik mij voelde. Iemand voelde zich net zo. En dat voelde minder alleen. Ze verwoorde wat ik voelde en mijn gevoelens hadden opeens woorden.
Dan kan je je voorstellen wat ik voelde toen ik weer een nieuwe Lichtflits opende en opeens m’n eigen tekst en Art zag samen met mijn code.
Verbaasd, verwonderd, overdonderd en super trots. Mijn Lichtflits zag mij en … woorden loos.
Nu zijn we al weer wat verder en nog steeds vind ik alles fantastisch en ben ik nog steeds zo blij. Ik vind het geweldig dat ze haar nieuwste boek hebt uitgegeven.
Beetje gek misschien, maar ik ben zo trots. Weer diezelfde tintelingen. Het is diezelfde frequentie met vibratie.
Het is echt het gevoel van ik ben die andere jij en jij bent mijn andere ik. Samen één en toch zo uniek in onze soort.
Dank je wel lieve Anniek en gefeliciteerd met deze nieuwe geboorte in deze zeer bijzondere tijd.
Het nieuwste boek van @Lichtflits kan je nu al als pre-order bestellen via @Lichtflits
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
Gina’s mijmering: hokjes of hartjes
Ik ben niet zo van de hokjes, meer van de hartjes.
Mensen gebruiken zelf vaak hokjes om zichzelf te beschermen.
Ik hoor het om mij heen en in mijn praktijk: Ik ben een HSPr, ik ben een Empaat, ik heb ADD, ik heb …
Het grootste verschil is dat een HSP alles, maar ook alle stemmingen opzuigt en zich moeilijk- tot niet kan afschermen van alle prikkels. De HSPr kan er zelfs fysiek last van hebben en ziek van worden.
Een Empaat kan zich wel afschermen en wordt ook vaker een egoïst genoemd. Zij kiezen sneller voor zichzelf om zichzelf te beschermen.
Sorry, stukje beroepsdeformatie.
Toen ik in 2002 mijn scriptie moest verdedigen kende de examencommissie het fenomeen totaal niet. Terwijl ik wel 150 correspondenten had gevonden voor mijn jarenlange onder-zoek.
Nu twintig jaar later is het ‘gewoon’ geworden. Nu zijn er weer andere benamingen, weer andere hokjes.
Lichtwerkers, Indigo’s, kristal kinderen, rainbow warriors en verzin ze maar …
Alles moet benoemd worden, maar waarom?
Is dat omdat het menselucke brein het dan kan bevatten? Of is dat ook weer een stukje programmering?
We zijn allemaal van oorsprong van Bron afkomstig. We zijn allemaal energie. De een heeft een hoge frequentie en de ander wat lager, allemaal één, en toch een uniek wezen.
We zullen het snel weten. Sneller dan we beseffen.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
Gina’s mijmering: trilling
Wat een aparte weken. Even voor de goede orde; alsof er überhaupt iets normaal was de laatste jaren, maar het was nu vreemder dan ooit.
De Schumann die meerdere dagen niets registreerde en dat had zeker een reden. Want als de wijzer van de Aarde op tilt slaat, mogen wij dat uiteraard niet weten.
Maar zij die voelen, weten allang. Onze lichamen vibreerde als een malle. Oud zeer, lichamelucke ongemakken en vermoeidheid kwamen boven en niemand was zoals hij daarvoor deed.
De Schumann resonantie stond niet stil. Het registreerde alleen niet. Maar Moeder Aarde ging gewoon door met haar bevalling. Al waren het meer voor-weëen.
Als de Aarde normaal een HZ heeft van 8 en wij nu alweer een tijdje gewend zijn aan 38Hz met uitschieters van 59Hz of zelfs 74Hz, dan zijn we even van het padje als ze boven de 100Hz schiet.
Maar het heeft een reden …
Daarom zijn we nu ook in ascensie met alle voordelen en minder leuke dingen die erbij horen.
Als we in één keer van 8Hz naar boven de 100 Hz zouden gaan of als we in één keer alles konden voelen en onze krachten zouden hebben, dan zou het een complete ramp zijn. Dan zouden we in één klap allemaal weg zijn.
We mogen van te voren stapsgewijs oefenen, ont-dekken en wennen aan de nieuwe trilling van Moeder Aarde. Onze mindset groeit langzaam met haar mee. En dat is fijn, heel fijn.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
Gina’s mijmering: uit de oude doos maart 2022
Ik was een tijdje boos. Boos omdat ook mijn rechten werden afgenomen en nee, daar heb ik geen keuze in zoals velen dit willen rechtvaardigen.
Ik heb wel de keuze hoe ik met mijn emoties omga en de keuze hoe ik erin verder ga.
Ik was boos omdat zovelen maar niet wakker willen worden. Juist! Willen. En daar zit de nuance. Ze willen (nog) niet.
Wie ben ik dan om hen wakker te schudden?
Is het mijn liefde die iedereen wilt beschermen of is het mijn ego om mijn gelijk te halen. Ik wil inderdaad iedereen beschermen. Ik wil iedereen koesteren met een deken van liefde.
En het is inderdaad mijn ego die gelijk wilt en niet om te zeggen ‘ik zei het toch ..’ maar juist om mijn pijn te verzachten. Voor de erkenning dat ik ook een bestaan heb en niet een ‘gekkie’ die maar wat roept.
Juist alles in mij schreeuwt dat ik hoop dat ik geen gelyk heb. Ik hoef geen gelyk, want ik ben gelyk.
Maar juist doordat ik schreeuwde hoorde ik het gefluister niet meer.
‘Wees er maar gewoon. Laat maar zien dat jij er voor hen bent door er te zijn. Wees zichtbaar zodat ze op je kunnen bouwen en houvast hebben wanneer zij er klaar voor zijn.
Wees niet streng voor jezelf. Je bent al van zo ver gekomen, rust maar uit. Het is oké. ‘
Ont-wikkeling is zo mooi en zo zwaar tegelijkertijd.
Ik hoef geen gelyk, want ik ben gelyk.
Ik ben.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
Gina’s mijmering: straal
Voel je het? Jij voelt het ook hè? Iets groots staat te gebeuren. Iets waar de menigte van zal schrikken en in de angst zal schieten.
Als je goed je (huis-)werk gedaan hebt, zal je er boven staan. Boven de angst uitstijgen.
Je zal misschien meer in jezelf keren. Stiller zijn, toekijkend. Je hoeft er geen voordeel uit te halen om je ego te strelen. Want ook je ego weet z’n plek.
Wat kunnen wij doen voor al die mensen? Mensen die angstig en bang zijn. Wees jezelf. Wees de lieve jij.
Stel gerust, wees positief, en praat niet mee. Je zal niet terug de matrix ingezogen worden, want jij weet wie je bent. En ook al weet je het (nog) niet, je weet dat je er bijna bent.
Zullen we nu samen opstaan en samen ons werk doen? Werk waarvoor naar Aarde zijn gekomen. We hoeven er alleen maar te ZIJN.
Jouw aanwezigheid is voldoende. Jij straalt. Jouw energie is wat ieder van ons nodig heeft. Laten we samen stralen mooi bijzonder mens.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
Wordt een met de natuur. Wees één. Zorg voor gronding. Daar vind je je ware natuur. Jouw ZIJN. Daar zal je uitgelijnd worden. Jouw natuurlucke energie. Binnenkort ben jij in je natuurlucke habitat, jouw omgeving.
Deze code helpt je gronden waardoor je uitgelijnd wordt.
©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
Gina’s mijmering: beslis
Jij en alleen jij maakt de beslissing!
Een keuze om stil te blijven staan, te blijven hangen in het verleden, alleen maar in de toekomst te zweven of in het nu te leven.
Alleen jij maakt die keuze. Vele hollen naar achteren en naar voren. Weinige leven in het nu.
Waarom wil je alleen maar in het verleden blijven? Omdat het veilig is of omdat je niet beter weet? Was het dan echt zo goed dat jij jezelf geen rust gunt? Het verleden is geweest.
Waarom heb je zo’n haast om naar de toekomst te gaan? Waarom kleur je alles in, terwijl je weet dat niets vast staat? Is het nu dan zo slecht? De toekomst is voor morgen.
Waarom sta je stil lief bijzonder mens? Is het omdat je even niet meer weet? Omdat je vergeten bent hoe het is om te leven? Je gaat geen kant op.
Leven in het nu. Is spelen. Is genieten. Is dankbaar zijn voor wat er nu in je leven speelt. In het nu bestaat er geen morgen, geen verleden. Je leeft nu, geniet dan ook.
Als je daadwerkeluck alleen maar leeft in het nu, zal je zien dat er portalen open gaan. Je zal voelen dat je veel meer mogeluckheden hebt.
Je kan springen naar elk gewenst moment, omdat je weet waar je staat. Jij staat in het nu. Die beslissing zal je zelf moeten nemen. Het is de keuze die bepaalt.
In lack’ech ©️Gina ➰ @Ginas_codes ➰ @tanteLien
Free to share
600
En deze code is om je te aarden in je lichtvoertuig. Je daalt in waardoor je je Aardse taken kunt afmaken. Als jij als zielsdeel niet één wordt met je lichtvoertuig en weet dat je een menselucke jas draagt, wordt het lastig. De code zal je helpen.
©️Gina ➰ @Ginas_codes
Free to share
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
