en
Feedback
مُصْطَفَى وَاللَّامَعْنَى♡.

مُصْطَفَى وَاللَّامَعْنَى♡.

Open in Telegram

بين فصاحة الكلمات وجنون الـ "هبد" النظيف.. هنا مساحة لكل شعور وعكسه. أهلاً بكم في عالمي الذي يجمع بين عمق الكتابة وعبثية اللحظة. 📝 ★ @sasasit_bot بوت التواصل ★ الأونر الغلبان ¦ @MustafaNarrator ¦

Show more
504
Subscribers
-224 hours
+27 days
+3830 days
Posts Archive
موضوع مُحزن الصراحة، ان غدًا آخر امتحان ليا في مسيرتي الدراسيه كاملةً، العقل يفرحُ والقلبُ يبكي على ذكريات تمنينا لو لا تنتهي ولكن هذه سُنة الحياه غدًا وفي تمام الثالثه عصرًا هكون رسميًا خريج حقوق 2026 🧑‍🎓🎓.

ادخلو قناة المقولات بتاعتي.

قررت اغير اسم البشكاتب مصطفى وهكتب اسم جديد 😂

معلش استحملوني.

الواحد عاوز يجرب احساس لما تنزل بوست والناس ترشق فيه خمستاشر الف نجمه.

يكمل ٥٠ واسحب

جاهزين لأول جزء؟

كمان ٦ هنا بسرعه.

سحب سريع شاركو ووجهووو

كل واحد يعمل تحويل للرساله باسمه في قناته عشان اكتب اسمائكم فيها، واللي معندهوش قناه يكتب فالدايركت اسمه.